Hotel SH Valencia Palace *****

SH Valencia Palace
8,6

29 reviews over Hotel SH Valencia Palace in het Nederlands

Goed hotel met een prima ligging.

Susanne, 22-8-2017

Goed hotel, prijs kwaliteit in orde. Ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid, lekkere verse jus d'orange, broodjes leken soms een beetje oud. Zwembad is erg klein en niet echt gezellig. Kamers in orde. Kortom goed maar zeker geen 5 sterren waard.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel

Mike & Carlijn, 6-8-2017

Personeel is erg vriendelijk, kamer ziet er schoon uit. Het ontbijt is lekker gevarieerd. Ligging is top tussen het centrum en het strand in. Bus stopt voor de deur, dus dat is ook makkelijk.

We hebben hier echt een heerlijk verblijf gehad, geen grote minpunten. Enige is misschien dat het zwembad echt niet zo groot is (9 ligbedjes en 7 stoelen) maar we hebben elke keer dat we er gebruik van wilden maken wel een plekje weten te vinden, al dan niet gewoon met het handoekje op de grond, ook helemaal prima!

Of het een 5-sterrenhotel is weet ik niet, maar we hebben het goed naar ons zin gehad.

Restauranttip is Flor de Valencia. Top gegeten, hele leuke bediening en dichtbij het hotel. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

E van Hoof, 19-12-2016

Mooi en fantastisch hotel.

Schoon en prima service.

Ontbijtbuffet erg lekker alleen de ruimte is wat donker.

Handdoekservice bij het zwembad en mogelijkheid om daar te douchen voor vertrek. Zwembad biedt weinig mogelijkheid om met veel mensen van de zon te genieten.

Fiets verhuur om de hoek.

Ik zou zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SH Valencia Palace bij:

Mooi hotel, excellente service!

Wil Korsmit, 13-12-2016

Het personeel bij de receptie doet alles voor de gasten. Onze kleindochter was haar knuffel kwijt. Deze was per ongeluk met het beddengoed mee naar de wasserij gegaan. Een medewerkster van het hotel heeft drie kwartier gereden met de auto naar de wasserij om de knuffel te zoeken. Wonder boven wonder is dit gelukt en kwam ze met de knuffel terug in het hotel. Hij was nog nat, maar we namen hem meteen mee, want wij moesten naar het vliegveld. Ongelooflijke service! Nogmaals bedankt!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

5 sterren hotel??

Jeffrey en Rowan, 23-9-2016

Een prima hotel maar niet bepaald 5 sterren waard. Het ontbijt is prima maar niet bijzonder, de kamer was netjes maar zaten toch nog wat gebreken aan: het was er stoffig, de stopcontacten hingen scheef of los, een lamp dat ontbrak, TV had slecht beeld en geen 1 Nederlandse zender wat je toch eigenlijk wel mag verwachten in een 5 sterren hotel. De WIFI ontvangst in de kamer was ronduit slecht (4e verdieping), iets wat je niet mag verwachten aangezien tegenwoordig alle mobiele apparaten WIFI hebben. Dit was geen top 1 prioriteit voor ons maar het is toch wel eens handig dat je 's avonds op de kamer nog even op internet kunt. De badkamer was prima en schoon! Personeel was vriendelijk maar zoals de meeste Spanjaarden konden ze niet erg goed Engels. Een goed verblijf gehad hier en bevelen het wel aan, maar dan als 4 sterren hotel.
Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

krulletje, 7-9-2016

Wij hebben er 4 heerlijke dagsn gehad. Keurig hotel. Uitgebreid ontbijt.

Zwembad is erg klein..maar toch ff lekker.

Ligging prima.

Wij zijn met de metro vanaf t vliegveld gegaan: super makkelijk..10 minuutjes looen va halte naar hotel..kosstte bijna niks!

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend hotel, geweldige ligging

Ronald, 28-7-2016

Mooie ruime kamers, schoon, van alle gemakken voorzien.

Uitstekend bed.

Prima badkamer

Goede airco

Op korte afstand tot de oude binnenstad en vele restaurantjes.

Ligt direct aan het park dat gemaakt is in de oude rivierbedding van de rivier die vroeger door Valentia stroomde.

Gratis internet door het hele hotel.

Klein zwembad op het dak.

Door eerder brandje waren wellness en fitness ruimten voor ons helaas niet bruikbaar.

Heerlijk zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

mooi hotel

JohnLie, 14-6-2016

Het hotel was compleet en luxe. Een goed ontbijt. Medewerkers spraken niet allemaal even goed engels. Het zwembad ziet er op de foto's mooier uit dan de werkelijkheid. Medwerkers zijn wel voldoende behulpzaam. We waren met een grote groep, dit konden ze goed aan, op het ontbijt na: angezien iedereen tegelijkertijd wilde ontbijten.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Uitstekend hotel

Ad, 24-11-2015

Taxi vanaf vliegveld genomen, anders een heel gedoe (ca € 25,= per rit). Prima hotel schone en comfortabele kamers. (Te) harde bedden. Wij wisten dat en hadden2 slaapmatjes meegenomen, die we op de matrassen hadden gelegd. Schoon, net sanitair. Meeste kamers aan drukke voor- en zijkant. Wij hadden de pech dat er een kier in het raamkozijn zat, zodat er een geluidslek was. Uitstekende en stille airco. WiFi prima (3e etage). Een kapotte lamp werd direct vervangen. Uitstekend ontbijtbuffet. Wij hadden dit incl de hotelprijs geboekt, kost anders € 19,95 pp! Gebruik van Wellness gemaakt, zat bij de prijs in. Normaal kost het € 25,= pp, maar dat was het zeker niet waard, aangezien sauna en zwembad voor iedereen gratis is. Wel moest de zwembroek aanblijven. Je kunt overal makkelijk met de bus komen, wij hebben alles gelopen. Uit eten: 10 minuten lopen, de brug over, links af en dan de eerste rechts, volop uitstekende restaurantjes. Drie gangen menu's incl 1 glas wijn tussen €11,= en € 17,=
Gereisd met partner in november 2015

Geweldig hotel.

Adlow, 19-10-2015

Schone nette kamers, harde maar wel comfortabele bedden. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

WiFi werkt niet altijd even goed op de kamer, inloggen moet je bij de deur of de gang gaan doen. Daarna lukt het meestal wel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SH Valencia Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SH Valencia Palace in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SH Valencia Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SH Valencia Palace scoort een 8.58 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: