Hotel SH Ingles ***

SH Ingles
8,2

52 reviews over Hotel SH Ingles in het Nederlands

boutique hotel met mooie kamers en super ontbijt

Maes jeannine, 15-9-2017

Lekker ontbijt, heel goede ligging. Geen negatieve punten
Gereisd met partner in september 2017

4dagen genoten in Valencia

corry hesselberth, 13-4-2017

Fijn hotel ideaal in het centrum prima ontbijt goede bedden en schoon.Wij hadden een fijne kamer aan de voorkant maar we hoorden van mensen die aan de andere kant een kamer hadden dat die nogal donker waren maar die waren mischien goedkoper?
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Geweldig hotel

Joop Verhage, 28-3-2017

Midden in het oude gedeelte van de stad.

Kamer 221 recht tegenover het prachtige ceramische museum.

Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SH Ingles bij:

Uitstekend hotel met een goede service en ontbijt

Robert Smit, 19-9-2016

Uitstekend hotel in het historisch centrum naast het keramiekmuseum.

Goede service met een heel uitgebreid buffet.

Ook de badkamer was ingericht voor minder valide mensen

Geen minpunten

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel!

Michiel, 27-1-2015

Het hotel heeft een prima ligging, in het oude centrum van Valencia. Je loopt zo richting de belangrijke pleinen. Bushalte voor de deur als je buiten het oude centrum wilt gaan. Vriendelijk personeel, goede kamers. Het ontbijt vonden wij wat minder, niet echt uitgebreid. Je kan erg goed ontbijten om de hoek van het hotel voor veel minder geld. Al met al toch een prima hotel!
Gereisd met partner in december 2014

Prima hotel op centrale ligging in Valencia

Arjan, 19-8-2014

Dit hotel ligt zeer centraal in de oude stad tegenover het paleis van de markies en op nog geen 10 min. lopen van de centrale pleinen. De kamers voldoen uitstekend met goede bedden, schoon en voldoende ruimte.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij hebben er niet gegeten. Ontbijt vonden we te duur. Voor minder dan de helft eet je heerlijk in diverse zaakjes om de hoek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Matig

Christiaan, 25-7-2014

De kamers zijn erg gehorig waardoor je werkelijk alles hoort van je (boven)buren en iedereen op de gang. Het ontbijt was zeer slecht. Elke dag dezelfde broodjes die na een aantal dagen wel erg hard werden. De koffie heb ik nog nooit slechter gehad dan hier bij het ontbijt. We kregen het idee dat de mevrouw bij het ontbijt ook niet erg content is met haar baan gezien haar ongemotiveerde houding t.o.v. de hotelgasten.

Positief waren wij over de goede service bij de receptie die ons diverse keren prima hebben geholpen. De schoonmaakster was erg vriendelijk en deed haar werk uitstekend. Onze kamer was vrij ruim, hoewel de badkamer dan weer erg smal was.

Gereisd met partner in juli 2014

een geweldig hotel. midden in het oude centrum

Jan Hollestelle, 8-3-2014

aardig personeel, brandschoon, overal winkels en restauranten - een parkeer garage vlakbij. wat wil je nog meer
Gereisd met partner in februari 2014

prima hotel voor een stedentrip

Jaco en Elly, 28-2-2014

Een prima hotel middenin het oude centrum van Valencia, met alle bezienswaardigheden in de oude binnenstad op loopafstand. Via het Turia-park ben je te voet binnen een half uur bij de Stad voor de Kunst en de Wetenschap. Wil je verder dan is de metro een perfecte oplossing. Tip: koop 10 rittenkaarten, is veel voordeliger.
Gereisd met partner in februari 2014

Super locatie

Famblm, 26-11-2013

Comfortabel, gastvrij, redelijk chique hotel tegen een betaalbare prijs. Prima ontbijt, uitstekende bar en goed restaurant erbij. Het hotel ligt in het oude stadsgedeelte, dicht bij het shoppinggebeuren en om de hoek kun je fietsen huren.
Gereisd met vrienden in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SH Ingles bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SH Ingles in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SH Ingles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SH Ingles scoort een 8.18 uit 10 op basis van 54 reviews.