Hotel NH Valencia Center ****

7,7

17 reviews over Hotel NH Valencia Center in het Nederlands

Iets onder verwachting.

Guusje, 22-7-2017

Het hotel was erg netjes, de mensen waren vriendelijk, alleen hadden we door de naam van het hotel, NH Center, wel verwacht dat we echt in het centrum waren. Dit was niet echt helemaal waar. We hebben fietsen gehuurd en moesten een half uur fietsen naar het strand, de restaurantjes lagen op een kwartier fietsen en het eerste stukje centrum lag op 10 minuten fietsen. Het fietsen was dan wel weer erg leuk omdat het hotel naast de Turia ligt, we hebben hier elke dag van genoten. Verder was hotel redelijk gehorig als het aan mij lag, mijn vriend had er niet erg veel last. Roomservice of überhaupt dineren in het hotel is een afrader, het is erg duur vergeleken met de restaurantjes die je in de stad kan vinden. Ook kan het eten zelf niet tippen aan al het heerlijke eten in de stad. Wij hebben niet in het hotel ontbeten maar we zijn daar wel weze kijken, het ontbijt zag er top uit!
Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

rtvd, 22-4-2017

Plus: Prima hotel met airco (overigens niet werkend in maart) en gratis wifi. Prima ontbijt. Kamers worden prima schoon gehouden. Indien er ruim van te voren geboekt wordt is er een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel ligt net buiten het historische centrum aan de andere kant van de droge bedding van de rivier de Turia. De receptioniste was zeer behulpzaam bij het inchecken voor de terugvlucht.

Min: Het hotel heeft al wel wat jaren op de teller. De kamers zijn aan de kleine kant. Er is hier en daar wat achterstallig onderhoud. Het is een klein kwartiertje lopen naar het oude centrum. De wifi was aan de trage kant.

Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel

vi, 17-8-2016

Goed is de bereikbaarheid per metro (stukje lopen), ook de bus naar Oceanografic stopt voor de deur. De kamer is keurig en schoon. Wel wat gehorig, niet geluid van binnen maar de lift, andere gasten, je hoort mensen douchen en doortrekken en met deuren slaan. De airco werkte heerlijk. Zwembad is klein, maar heerlijk na een dag in de hitte. Het terras is ruim, de bar opende 's middags. Daar is ook een kleine sportruimte. Minder bevallen is het personeel (schoonmaaksters uitgezonderd). Ongeïnteresseerd en niet bereid tot meer dan de hoogstnoodzakelijke woorden en diensten. Heel jammer, omdat persoonlijk, vriendelijk contact en spontane tips een vakantie echt kunnen aanvullen. Ontvangst aan de receptie was echt bot. In de directe omgeving is het nou niet bijzonder of mooi, ook het groene kanaal is hier niet echt spannend. Maar zoals geschreven kom je overal zo, te voet of met het OV.
Gereisd met partner in juli 2016

ontspannend

Kristel, 24-8-2015

goed: centraal gelegen, uitgebreid ontbijt, dakterras met zwembad, mogelijkheid om fietsen binnen te parkeren

minder goed: prijs voor het ontbijt, wifi werkt niet goed, zwembad is klein

Gereisd anders in mei 2014

Leuk hotel voor stedentrip

Marijke, 29-4-2015

Het is een fijn hotel voor een stedentrip. Beetje zakelijk, maar dat geeft niet. De kamers zijn prima! Het ontbijt is super. Wat erg fijn is, is het kleine zwembad en terras op het dak. Heerlijk om na een wandeling lekker te relaxen. Je kunt een drankje bestellen en genieten van het geweldige uitzicht. Om de hoek van het hotel zit een groot winkelcentrum. Er zijn daar ook 2 leuke restaurantjes. Aanrader is La Tagliatelle. Die hebben heerlijke pizza's. Ook zijn er van allerlei fast food restaurants. Naar het centrum lopen is 10 minuten (door de Turia). Kortom een aanrader. Wij zijn er 8 dagen geweest.
Gereisd met partner in april 2015

Zeer goed hotel voor een citytrip.

Maurice, 20-12-2012

Mooi net hotel, met metrostation om de hoek. Zeer lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Nette kamers met ruime badkamer met bad. Op het dakterras ligt een overdekt zwembad (10x10m) waarvan het dak open kan. Er is een sauna aanwezig en een dakterras met bar. Het hotel grenst aan een groot park wat door de stad loopt (dit was voorheen een rivier). Prijs-kwaliteit verhouding was zeer goed. Een aanrader voor een paar dagen Valencia!
Gereisd met partner in december 2012

Gerust nog is overdoen

EGGERICKX, 11-12-2011

-Uiterst vriendelijk personeel.

-Ontbijt uitstekend.

- Restaurant van het hotel krijgt van ons slechts een 5. Bestelden kabeljauw. Deze was lauw . Kelner diende ons nadien wel een iets warmere vis op maar de frietjes waren dan weer (echt) koud, nochtans er waren maar 3 tafels bezet. Dus aan de drukte zal het niet gelegen hebben wel aan de kok. spijtig.

Gereisd met partner in november 2011

mooi hotel

de heer van Vliet, 2-11-2011

mooi hotel voor en ppaar dagen. goede uitvalsmogelijkheid voor de gehele stad
Gereisd met partner in oktober 2011

stadshotel, aanrader

MRS Alkemade, 21-7-2010

prima plek om te verblijven met een geweldig ontbijtbuffet. Op loopafstand van het oude centrum, rustig gelegen en met directe toegang tot het busstation. Op het dak een klein, maar leuk zwembad met een groot terras er om heen. Aan te raden als je een locatie zoekt.
Gereisd met partner in juni 2010

Een goed maar wat onpersoonlijk ketenhotel

Karine K, 9-2-2010

Ik ga regelmatig naar Valencia, en dit is zeker één van de betere hotels, maar wat onpersoonlijk. De badkamer die ik had was wat verouderd. De kamers zijn wel zeer ruim, het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is fantastisch lekker. Er zijn m.i. wel betere hotels die nog dichter bij het centrum liggen en die hoewel minder sterren, volgens mij veel mooier en gezelliger zijn bvb Acta del Carmen
Gereisd met vrienden in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Valencia Center bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Valencia Center in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Valencia Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Valencia Center scoort een 7.73 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: