Hotel Medium Valencia ****

7,8

49 reviews over Hotel Medium Valencia in het Nederlands

goed schoon hotel

wil uit venlo, 5-9-2017

hotelkamer was schoon en goed bijgehouden onbijt was goed alleen op het balkon stond geen tafel en stoelen maar wij hebben deze van de kamer gepakt.bus en taxi opstapt nog geen 100 meter van hotel
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel

Marlou, 3-9-2017

Het hotel is netjes en schoon.

Bus 35 en 23 echt recht voor de deur dus ideaal.

Het zwembad waarom wij ondere voor dit hotel gekozen hadden, lag vaak vol met de lokale bevolking wat ik persoonlijk jammer vondt.

buiten de siesta tijd was het behoorlijk vol in het zwembad.

Wel fijn is de handdoek service voor bij het zwembad kun je bij de receptie krijgen.

De kamer konden we langer in op de laatste dag er fijn omdat we pas in de avond terug naar huis vertrokken.

Met bus 35 stop je in het centrum recht voor de metro waarmee je naar het vliegveld kan.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima hotel

Henk, 11-8-2017

Hotel heeft een facelift gehad en ziet er (van binnen) modern uit. Mooie kamer, met goedwerkende airco en prima wifi (om mail te lezen, iets op te zoeken. Niet om filmpje te bekijken). Het is erg schoon, complimenten aan de huishouding! Groot balkon om handoeken te drogen. Avondeten is niet veel meer dan soepje en broodje, voor de rest moet je buiten het hotel zijn. Ontbijt hebben wij niet gedaan. Is 10 pp terwijl je om de hoek bij de supermarkt lekkere broodjes kunt halen. Bussen naar centrum (35) en strand (23) stoppen voor de deur. Met bonokaart (kaart die je kunt opwaarderen metvtelkens 10 ritten) ben je 85 cent per rit kwijt. In de bus betalen kan ook, dan 1,5 pet rit. Je moet wel heel veel reizen wil je de dagkaarten eruit halen. Taxi hotel naar vliegveld is 23,-. Andersom betaal je rond de 35,-. Leuke stad voor aantal dagen, bij voorkeur in voor of najaar als het minder heet is dan in de zomer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Medium Valencia bij:

Geweldig hotel, dichtbij het centrum!

Slangen, 20-6-2017

Een fijn hotel, netjes en schoon. Knus maar lekker zwembad met genoeg lig mogelijkheden. Ook de afstand naar het centrum is te doen, wel eventjes lopen!

Dichtbij de La Ciudad de Artes y Ciencias, 1 straat verderop gelegen. Ook heerlijk gegeten in dit hotel, ontbijt was erg goed!

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel voor die prijs!

Desiree, 12-5-2017

Het waren gehorige kamers , wel netjes schoon.

Ontbijt was gewoon prima er was van alles om je dag goed mee te beginnen.

Ook vriendelijk personeel.

Het restaurant vonden wij niet erg geweldig.

Ligt op loopafstand van de stad, goed te doen.

In de directe omgeving genoeg leuke restaurantjes aan de overkant van het park.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi hotel dichtbij het centrum bereikbaar met bus

R.louwes, 5-5-2017

Schoon hotel en super goed ontbijt, geen gezellige bar, maar dichtbij bij de stad,

Wel wat gehorig, tip ga met taxi naar vliegveld nog geen 25 euro met ze vieren,

Bus stopt voor het hotel ,bus 35

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke stedentrip

Jolanda, 19-4-2017

Hotel op loopafstand van het moderne Valencia en de Tura (wandelpark). Aanrader is de Fietstour door Valencia. Hotel is schoon, makkelijk bereikbaar en vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt buffet. Wij (moeder en dochter) hebben genoten van onze 4 dagen. Veel gelopen, veel gezien. Maar ook een taxi kan je rustig nemen. Niet duur en ze rijden ook voor korte afstanden. Kan geen min puntjes bedenken,
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Mooie stad en goed hotel.

Yvette, 18-4-2017

Hotel ligt dichtbij moderne stad van de kunst en wetenschap, met de fiets is centrum goed bereikbaar.

Vanaf hotel taxi naar vliegveld geregeld, vaste prijs, nette rijstijl en op tijd!

Prima ontbijt, genoeg keus.

Gereisd met partner in januari 2017

Perfect hotel qua hotel en ligging.

Nico en Thea, 12-4-2017

Wij vonden het een prima hotel, vriendelijk personeel, goede kamers, bedden en badkamer. Het ontbijt is erg netjes en compleet. De wifi is wisselend, soms redelijk en soms erg traag maar nooit top. Het hotel dateert uit 1977 en al een aantal keren is gerenoveerd het oogt vrij strak. De scheidingswanden tussen de kamers zijn relatief dun zodat het wel enigszins gehorig is. Onder normale omstandigheden is het prima maar wij troffen het een nacht niet met een luidruchtig ruziënd stel dat ons een uur uit de slaap hield. De ligging is uitstekend, het openbaar vervoer van en naar de stad is top, bus 35-14 en 13 rijden bijna iedere 10 minuten dus lang wacht hoeft rauwelijks. Lopend kan ook maar is een klein half uurtje!

Van ons geen klagen over Hotel Medium Valencia.

Gereisd met partner in april 2017

Pedro, 29-3-2017

Mooi, schoon hotel. Wij hadden geboekt via touroperator, inclusief uitgebreid ontbijt. Alles prima, goede prijs kwaliteit verhouding .

Sportschool in hotel voor de gasten, ook oké. Fietsen gehuurd voor 12 euro per dag. Hele dagen gefietst, uitstekende fietsen . Kortom: heerlijke vakantie in een mooi hotel, en vwb Valencia: Geweldige stad!

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Medium Valencia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medium Valencia in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medium Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Medium Valencia scoort een 7.82 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: