Bed and Breakfast Mare de Deu Canovas ***

Mare de Deu Canovas

1 review over Bed and Breakfast Mare de Deu Canovas in het Nederlands

Prima B&B vlakbij centrum

Job, 12-5-2014

B&B Mare de Deu Canovas is één van de twee B&B's die deze onderneming heeft in Valencia. De ligging tov het centrum van Valencia is prima, en de dichtstbijzijnde metrohalte (Colón) ligt op zo'n 300 m. Het contact met de medewerkers voorafgaand aan en tijdens het verblijf verloopt prima. Ze zijn behulpzaam en duidelijk. Een ontbijt is niet echt inbegrepen op de plek zelf, maar voor 3,50 euro kun je een bonnetje kopen waarmee je een ontbijtje kunt afnemen in de nabijgelegen en sfeervolle Mercado de Colón. Wifi is goed geregeld op de kamer en wij hadden mooi uitzicht over de stad (vanaf de 7e verdieping). Wij hadden een ruime kamer inclusief minikeukentje (zonder gasfornuis) en inclusief koelkast. Een eigen badkamer en zelfs een klein (dak)terrasje op de 7e verdieping.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mare de Deu Canovas in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mare de Deu Canovas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mare de Deu Canovas scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: