Hotel Lido Yarin ***

Lido Yarin

1 review over Hotel Lido Yarin in het Nederlands

Roos en Marian, 17-6-2008

Heel aardig hotel. Prijs/kwaliteit goed.Rustig en best mooi gelegen.

Afst Valencia 20 km.

Kamers zijn netjes schoon. ontbijt is niet heel uitgebreid, wel voldoende. Personeel heel vriendelijk.

Vanaf vliegveld: metro naar A. Guimera, metro lijn 5 naar Torrent Av.(= 1 station verder dan Torrent) Steek straat over, 100 m naar li, neem bus 5 naar Vedat,= 0,65 (let op:niet naar Verda). Vraag chauff te waarschuwen als je er bent.

Metro 10 rittenkrt kost 8,70 (jun 2008). Vraag een metroplattegrond.

Taxi kost ca 7 euro, Wij zijn wel 2 x bedonderd door de chauffeur.

Toen hij ons op kwam halen voor terugreis naar het vliegveld stond meter al op 8 euro. Hij wilde dat wij v.v en aangezien het te vroeg was voor de eerste bus hadden we geen keus!

Adresje Valencia lekkere tapas: Boatella op C/ de Mercado.

Op vliegveld bij toeristen infopunt kun je een gratis plattegrond van Valencia krijgen.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido Yarin in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido Yarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lido Yarin scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: