Hostel Home deluxe

Home deluxe

2 reviews over Hostel Home deluxe in het Nederlands

Fred, 6-5-2007

Voor gezinnen echt Super! Wij waren met 9 personen. Hostel ligt midden in het centrum. Centale markt met alle mogelijke levensmiddelen twee straten verder. Erg vriendelijke en zeer behulpzame staff. Erg leuke kamers (10) met prima bedden. Alles is bijzonder schoon. Veel leefruimte in twee aparte woonkamers en een leefruimte op de gang. Prima keuken waar (eenvoudig) ontbijt klaar staat, koelkasten staan ter beschikking en je kunt er zelf koken.

Als we nog een keer naar Valencia gaan, gaan we hier zeker weer overnachten.

Een echte aanrader, gewoon perfect!!

Gereisd familie in mei 2007

mejuffrouwm, 10-2-2006

Ben zomer 2005 in dit hostel geweest. Echte aanrader. Aparte kamers (10 verschillende) door kunstenaars ontworpen. Genoeg douche/badgelegenheid, toiletten, prima keuken, zitkamer met dvd-speler, tv en stereo, gratis toegang tot internet, zo ook kluisjes. Prima service. Ontbijt wat karig. Wel lastig te bereiken, maar ligt op prima plek binnenstad Valencia.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Home deluxe in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Home deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Home deluxe scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.