Appartement Get Me An Apartment

Get Me An Apartment

1 review over Appartement Get Me An Apartment in het Nederlands

Mooie thuisbasis

Tono van Velzen, 28-4-2012

Het appartement (Catedral 5) ligt in de Calle de Navellos, naast de Plaza de la Virgen. Centraler kan dus bijna niet! Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Een grote supermarkt (Consum) ligt op 500m lopen.

Kosten: €50 per nacht

Goede en vriendelijke ontvangst. Op afgesproken tijd om uit te checken was er ook iemand (niet altijd gemeengoed in Spanje). Eigenaren zijn te alle tijden te bereiken op een mobielnummer.

Doordat het appartement vlakbij de Plaza de la Virgen ligt, is er wel veel geluid (mensen en muziek en evenementen), ook 's avonds en 's nachts! Als je dit er op de koop toeneemt (oordopjes willen helpen) is het een geweldig appartement. Keuken is voorzien van de benodigde spullen.

Verwacht geen uitgebreide supermaaltijd te kunnen maken met twee pitten! Maar die maaltijd wordt graag gemaakt en geserveerd in een van de restaurantjes die het appartement omringen.

Afval kun je weggooien in een zijsteeg, behalve de wijnflessen. Die kunnen in een glasbak.

Gereisd alleenreizend in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Get Me An Apartment in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Get Me An Apartment zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Get Me An Apartment scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: