Hotel Express by Holiday Inn Valencia Bonaire ***

Hotel Express by Holiday Inn Valencia Bonaire
Express by Holiday Inn Valencia Bonaire
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Express by Holiday Inn Valencia Bonaire bij:

4 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Valencia Bonaire in het Nederlands

basic hotel , maar zeker in orde ,

yong, 21-2-2017

zeer goede ligging, heel proper en iedere dag fris gekuist, zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, gevraagd voor een waterkoker , direct gebracht met kopjes en alles aanwezig , zonder meerprijs ,ontbijt was alles aanwezig, steeds weer bijgevuld, kleine ontbijtruimte maar geen last van gehad , kortbij de busverbinding zowel naar de stad bus 35 als naar het strand bus 19 alles op 15 min bereikbaar voor 1.50 euro , de locatie bij de zeer mooie moderne gebouwen is zeer mooi, zeer groot koopcentrum voor de deur, ja kan er alles eten open tot 22 uur iedere dag !! als je de 2 pers kamers neem met 2 aparte bedden lig je zeker rustig , deze zijn voor koppels ( 405 ) voor ons was de kleine kast , wat je eigenlijk geen kast kan noemen wat minder een legplank van 25 cm , je moet alles dubbel vouwen , en de koude lampen die zijn gebruikt voor de verlichting , maar we hebben een zeer goede vakantie gehad , toch een aanrader .taxi vanuit de luchthaven 20 euro , een aanrader
Gereisd met partner in februari 2017

Net hotel

Birgit, 1-5-2011

Vanuit het vliegveld ben je in circa 10 minuten met de taxi bij dit hotel. Taxi meter geeft 10,05 euro aan maar bij betaling vroeg hij zich 15,00. Het hotel heeft een mooie entree en een aardig meisje achter de receptie. Inchecken ging snel en binnen no-time stonden we in onze kamer. Voor 4 personen eigenlijk net wat krap maar wel netjes. Een mooie badkamer, een twee persoonsbed en voor de kinderen een soort slaapbank uitgeklapt. Het ontbijt bestaat uit verse broodjes, chocolade broodjes, pudding broodjes, koffie, thee, sinasappelsap, sap, joghurt, kaas, ham, melk, kellog’s, diverse soorten jam.

Vanuit het hotel gaat zo’n 200 meter verderop bus lijn 160 naar het centrum. De prijs per persoon bedraagt 1,25 enkele reis. De bustocht duurt ongeveer 40 minuten.

Naast het hotel ligt een heel mooi en groot winkelcentrum. Hier kun je voor 5,00 euro p.p. een hele maaltijd nuttigen. Tevens zijn er vele winkels, kleding, schoenen, speelgoed, elektronica en een grote supermarkt (met 46 kassa's).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

ideaal gelegen tegen schappelijke prijs

didi en emile, 5-11-2010

Vroege Vuelingvlucht Valencia-Brussel, dus in dit hotel ingecheckt rond 14 uur de dag voordien.

Prachtige kamer. Propere en luxueuze badkamer. Vriendelijk personeel. Receptie spreekt Engels. Airco in de kamer. Ontbijtbuffet inbegrepen voor een prijs van ca 72 eur per nacht (voor 2 persoonskamer). Heerlijke boxspringbedden. Koffie- of theefaciliteiten op de kamer.

Gelegen nabij vlieghaven, op soort van industrieterrein onmiddellijk naast shoppingcenter met talloze winkels (schoenen, kleding, etc.) en met overdekte hall met talloze restaurantjes erin (naast bioscoopingang).

We hadden gevraagd of we reeds konden ontbijten om 4 uur en tot onze verbazing kregen we dan ontbijtbuffet. De taxi stond klaar om ons naar luchthaven te voeren (ca 15 eur). Daar hadden we bij booking om gevraagd, en bij inchecken hebben ze dat meteen meegedeeld dat ze ervoor zouden zorgen.

Prima ervaring. Ideaal als je vroege vlucht moet halen. Doen we weer!

Gereisd met partner in juni 2010

ideaal gelegen tegen schappelijke prijs

didi en emile, 5-11-2010

Na een zonvakantie namen we de Vueling-vlucht Valencia-Brussel, en die gaat al zo vroeg dat we de avond voordien reeds dichtbij de luchthaven wilden overnachten.

Voor dat doel ideaal gelegen, vlakbij een shoppingcenter met overdekte hal met tientallen restaurantjes (gaande van belegd broodje tot paella) tegen heel matige prijzen (even zoeken, juist naast ingang bioscoop).

Hotel zelf superproper, ook de badkamer, heerlijke bedden. We moesten al om 4.30 vertrekken naar de luchthaven, maar het ontbijtbuffet stond klaar voor ons. De taxi stond er ook (zowel taxi als vervroegd ontbijt hadden we per mail gevraagd bij boeking).

Geen terras of zwembad, maar niet nodig voor overnachtingsdoel.

Airco werkte geruisloos. Receptie stond ons te woord in Engels.

Taxi luchthaven-hotel ca 14 eur (extra toeslag bij vertrek of aankomst luchthaven).

Hotel ca72 eur voor kamer met ontbijtbuffet

Als we ooit naar deze regio teruggaan, dan weer dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Valencia Bonaire in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Valencia Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn Valencia Bonaire scoort een 8.4 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: