Hotel Expo ***

Hotel Expo ***
7,6

74 reviews over Hotel Expo in het Nederlands

Boek dit niet! Zeer slecht hotel

Isabelle, 15-10-2016

Bedden zijn oud.

Airco op de 11e verdieping veel te veel geluid.

Badkamers stinken naar riool of lekken.

Receptie personeel is soms onvriendelijk of bot

Ontbijt kost 9,- pp per dag.

Enige positieve punt is dat de kamers goed worden schoongemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2016

Het was geweldig, zou zo weer terug willen.

Marian, 1-9-2016

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers elke dag heerlijk schoon. we hadden een koelkastje en kluisje op de kamer wat erg fijn was.Het zwembad op het dak was prima. het ontbijt was ook erg goed.

Een minpuntje is misschien dat het hotel zelf geen fietsen verhuurt voor een redelijke prijs!!

We konden makkelijk met de metro overal naar toe, en de zee was ook goed te bereiken. Al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Perfect hotel

Jeroen, 27-8-2016

De locatie van het hotel is perfect, gelegen op loopafstand van het centrum, Turia, een winkelcentrum en openbaar vervoer. Verder is er een goede prijs/kwaliteitverhouding en zijn de kamers schoon. De airco werkte goed. We hebben ontbeten in het winkelcentrum, verse broodjes van de bakker. De kamers hebben geen koelkast of minibar. Het zwembad is heerlijk maar soms wat druk en de bar op het dak is duur. Het hotel is eigenlijk perfect om te overnachten tijdens een citytrip, het is aan te raden om ergens anders iets te eten of te drinken. Soms een duik in het zwembad is wel lekker! Het enige dat echt tegenviel was dat we een zoemend geluid hoorde op de 11e verdieping, dit went echter snel. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Expo*** bij :

Ideaal hotel voor een weekendje valencia

M_Huiz, 21-8-2016

Prima hotel qua prijs/kwaliteit! Kamer met alles erop en eraan leuk zwembad boven op het hotel. En vlakbij een metrostation en het turia park. Oude centrum is ook op loopafstand.
Gereisd met partner in juli 2016

Perfect hotel voor stedentrip

Stephanie, 14-7-2016

Hotel Expo is een goed hotel voor een stedentrip. wij hadden een ruime kamer met een ruime badkamer. De kamer was schoon en de matrassen wat zacht. Ontbijt was prima en er was genoeg keus en er werd goed aangevuld. Het zwembad op het dak is perfect om af te koelen na een dagje in de stad te hebben gelopen. De ligging is vlakbij het metrostation dus ook prima te bereiken. Ook ligt het hotel naast een groot winkelcentrum. Fietsen hebben wij gehuurd bij baja bikes, goede fietsen, leuke tour met Nederlandse gids door de stad gedaan.
Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel voor een citytrip

Desiree, 20-5-2016

Prima hotel voor een kort verblijf. Kamers wat klein en gedateerd maar wat kan je verwachten voor de prijs. Met de bus en metro ben je overal binnen 15min. Zelfs lopend kan je binnen 5min in het centrum zijn. Leuk zwembad en barretje op het dakterras. En een lekker ontbijt sochtends voor een zacht prijsje.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima stadshotel, kamers sober goed ontbijt

Dnml, 1-5-2016

We hadden een executive kamer geboekt, kamers zijn sober maar redelijk schoon. Personeel vriendelijk, bar bij zwembad op het dak leuk met mooi uitzicht. Bij slecht weer is er een bar beneden met zeer beperkte kaart en om ons onduidelijke reden kon men hier ook niet vanaf wijken zelfs als bar boven dicht was. Belangrijkste reden voor dit hotel te kiezen de zeer aantrekkelijke prijs (rechtstreeks geboekt met 20 procent korting!) en de locatie vlakbij metrostation turia, pal naast het park en het centrum op 20 minuten lopen (10 minuten als je de rand van het centrum goed genoeg vindt). Fietsen huren bij de elektronische palen van de stad aan te raden (niet bij het hotel!). Je vindt de dichtsbijzijnde fietslokatie naast het hotel bij het winkelcentrum. De eerste 30 min steeds gratis en je kan ze overal weer achterlaten en oppikken. Met de app kan je zien waar er nog fietsen staan, heel handig!
Gereisd met partner in juni 2015

Hotel met vele plussen maar ook een grote min

Bert, 25-2-2016

Prima ligging vlak bij de metro en naast een groot winkelcentrum. Ligt direct naast de Turia en het oude centrum is lopend te doen. Het ontbijt is erg goed. De kamers zijn ietwat gedateerd maar wel schoon. Echter de kamers zijn wel heel erg gehorig. Door de gunstige prijs-kwaliteit verhouding komen er wel veel groepen. Wij hadden de pech tussen een grote groep Italianen te zitten en door de gehorige kamers hebben we 1 nacht bijna niet geslapen. Kortom een goed hotel maar je kunt pech hebben.
Gereisd familie in februari 2016

prima hotel

sjaak smakman, 23-10-2015

We hebben zes dagen gelogeerd in hotel Expo in Valencia. Het is gunstig gelegen: de metro stopt vrijwel voor de deur, een busstation ligt om de hoek. Daarnaast ligt het pal aan het enorme stadspark van de stad: perfect voor de hardlopers onder ons. Met een fiets ben je in een paar minuten in het oude centrum, lopen is een kwartiertje door het park.

Het ontbijt is prima verzorgd. De kamers zelf zijn wat ouder en tamelijk gehorig, maar worden elke dag keurig schoongemaakt en de bedden liggen comfortabel. De badkamer is groot genoeg en ook netjes. Het is wel aan te raden om voor een paar euro meer een superior kamer te boeken. Dan heb je daar wifi en is er een waterkoker aanwezig (nieuwe koffie en thee worden elke dag neergelegd).

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor de prijs is dit hotel erg aan te raden. Het enige nadeel is dat het hotel ook aan een drukke verkeersweg ligt en het geruis daarvan goed hoorbaar is.

Gereisd met partner in oktober 2015

Goed hotel

wendy, 19-10-2015

Hotel is verouderd en de kamers zijn heel erg gehorig. De kamer was wel schoon en het ontbijt goed. Bus en metrostation zitten gelijk bij het hotel ideaal. Het We zwembad was helaas al gesloten dat is maar tot eind september open erg jammer!
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Expo*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Expo in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Expo scoort een 7.64 uit 10 op basis van 75 reviews.