Hotel Dimar ****

8,7

25 reviews over Hotel Dimar in het Nederlands

Schitterend hotel

Steven Lambrichts, 5-6-2015

Onlangs 3 dagen verbleven in dit prachtige hotel in de mooie stad Valencia. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers modern en zeer ruim. Zeer goed verzorgd. Lekker uitgebreid ontbijt. Ligging ideaal, niet ver van de oude stad en winkels + dichtbij het lokale uitgangsleven met de vele tapasbars en terrasjes. Een echte aanrader dus!!!
Gereisd met partner in mei 2015

Aanrader

Guido Ringoot, 1-3-2015

Goede ligging, vriendelijk personeel, fietsverhuur met directe toegang tot Turia-park, en fietsgelegenheid tot in Albufera nationaal natuurpark .Veel eetgelegenheden in de omgeving.
Gereisd met partner in februari 2015

Top Locatie

Bert van Schagen, 14-10-2014

Net terug uit Valencia, helemaal naar onze Zin geweest, buiten het uitstekende weer wat we gehad hebben zijn we 100% te spreken over het Hotel Dimar met een perfecte ligging qua restaurantjes, en ook de afstand naar het centrum was goed te lopen.

De ruime kamer werd ieder dag schoon gemaakt, en was naar onze maatstaven keurig ingericht en voorzien van alle bijbehorende benodigdheden

De afstand naar het strand is te ver om te lopen (enigste minpunt), vandaar is het aan te raden om een fiets te huren.

wij hebben heerlijk gegeten bij de Argentijn "Gordon" wat vlak achter het hotel ligt, met een Heel vriendelijke bediening

Kortom een Echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dimar bij:

Mooi schoon hotel, goede ligging

Dennis Lunter, 5-9-2014

fijn hotel, ligging is super, op 10- 15 minuten lopen van het centrum, of 5 minuten met de fiets. Wij hadden fietsen gehuurd via Valenbisi. Op straat zijn overal punten waar je een fiets kunt halen/brengen. Heel handig, je kunt je door de hele stad verplaatsen zonder terug te moeten zoeken waar je fiets staat. Je pakt gewoon een nieuwe op het dichtstbijzijnde punt. Let wel op, het gebruik is een half uur gratis, daarna moet je bijbetalen(naast je abonnementskosten van 14euro pw).Aanraders: voetbalwedstrijd van Valencia, strand, turia park, ciudad de las artes met vooral oceanografic dat heel leuk is. en het italiaanse restaurant in de straat achter het hotel en restaurant no me toques las palmas que me conozco in de carrer de sant vincent martir, vrijwel midden in het centrum.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prima hotel en fantastische ligging!

Dave, 11-4-2014

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Valenica. Vrijwel alles is op loopafstand (strand is wat verder). Kamers (en ook de rest van het hotel) zijn netjes, modern en schoon. Kamers zijn ook vrij groot: prima te doen met drie volwassenen. Ontbijt is ook goed verzorgd: uitgebreid en heerlijke koffie.
Gereisd zakelijk in april 2014

Uitstekend hotel op perfecte lokatie

Sandra & Vincent, 28-10-2013

Hotel ligt op perfecte locatie dicht bij het oude centrum, park Turia, leuke en gezellige eetgelegenheden en shopping gedeelte. Kamers zijn schoon, wifi werkt en er is een kluis en kleine koelkast voorhanden. Bedden zijn stevig maar is te doen. Kamers aan de achterzijde zijn rustig, zorg bij de boeking dat je dat vermeld! Aan de voorzijde is een hele drukke straat namelijk. Ontbijt zaal prima, altijd plek gehad en bevoorrading is redelijk tot goed. Keuze ook goed. Koffie prima. Personeel vriendelijk en communiceren in Engels gaat prima. Hotel makkelijk te bereiken via Metro. Koop een 1,2 of 3 dagen kaart of een oplaadkaart op de luchthaven en reis naar Colon (30 min.) daarna 10 minuutjes lopen.
Gereisd met partner in september 2013

Zeer goede uitvalplek voor stedentrip

Thea, 18-9-2013

Prima locatie, gelegen tussen historisch centrum en strand. Vanaf vliegveld in 30 minuten bereikbaar met metro. Kamer ruim en dagelijks onderhouden. Het sanitair is prima onderhouden. Uitstekend en ruim ontbijt. Behulpzaam personeel dat ook Engels spreekt. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Gereisd met partner in mei 2013

uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Reg/Thea, 20-5-2013

Zeer goede uitvalplek voor stedentrip. Prima locatie, gelegen tussen historisch centrum en strand. Kamer ruim en dagelijks onderhouden. Net sanitair. Uitstekend en ruim ontbijt. Behulpzaam personeel, spreekt Engels. Kamers aan de voorzijde kunnen wat verkeersgeruis ondervinden.

Uiterst tevreden over alle faciliteiten, ondersteuning en voeding. Gelet op de prijs een absolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2013

Waar voor ons geld

Patrick, 29-10-2012

Hotel Dimar ligt op loopafstand van het centrum. Je zit direct aan de rand van het grote park dwars door de stad. In 2009 is alles opnieuw ingericht en dat is te zien! Ruime kamer, grote badkamer alles netjes. Ontbijt heeft ruime keuze, alles aanwezig en een sublieme koffie! Personeel spreekt engels en de service is ook goed. Gratis wifi, bij trage verbinding kan je nog naar beneden waar 2 snelle pc's staan. We hebben zelfs onze boardingpasses uit kunnen printen. Wij zijn heel tevreden ... enige minpuntje was dat de bedden aan de harde kant waren maar desalniettemin ... een heerlijk verblijf voor een aantal dagen.
Gereisd met partner in oktober 2012

Aanrader

Wim en Gerda, 30-5-2012

Hotel Diamr in Valancia is centraal gelegen om te voet Valencia te verkennen. Het is een schoon hotel met ruime kamers. Aan de achterzijde is het rustig slapen.
Gereisd met partner in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dimar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimar in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dimar scoort een 8.66 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: