Hotel Astoria Palace ****

Astoria Palace
7,8

42 reviews over Hotel Astoria Palace in het Nederlands

Leuk hotel op super locatie!

Linda, 25-6-2017

Mooi hotel met aardig en behulpzaam personeel.

Wij hadden een 2 persoonskamer met een extra bed erbij laten plaatsen. We kregen een mooie ruime kamer. Kamer en bedden zijn prima. Badkamer is ook mooi en ruim, maar inmiddels wel aan renovatie toe. Het bad ziet er niet erg schoon meer uit, net als de hoeken van de badkamer en de verf bladdert van de deur af. Maar het is er verder wel schoon.

Airco werkt goed, binnen een paar minuten is het koud in de kamer. En het hotel ligt echt op een goede locatie! Je bent met 3 minuten lopen bij de cathadraal en de gezellige winkelstraatjes en restaurantjes. Het hotel zelf ligt ook aan een pleintje met een fontein en leuke restaurantjes. Aan de overkant zit een leuk tentje 'Federal' waar we heerlijk hebben ontbeten en geluncht. (niet heel goedkoop, maar wel erg lekker en een leuke sfeer). Wij hadden geen ontbijt bij het hotel genomen, er zitten echt genoeg leuke tentjes in de buurt. Wij vonden dit hotel een prima prijs/kwaliteit verhouding hebben. Goede service, een super locatie en een ruime en schone kamer! (En de Wifi deed het ook goed!) Kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geen 4 sterren waard

Vandeven, 6-5-2017

Ontbijt is goed, kamers te duur voor zeer verouderde kamer en badkamer. Toilet stroomde over, verlichting bij bed hing niet vast, heel erg gehorig, slechte douche met zeer zwakke straal.
Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel midden in Valencia

sasja, 13-3-2017

Aanrader, mooi hotel middenin Valencia. Ruime schone kamer met goede bedden. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt met uitzicht over Valencia. Dichtbij allerlei bezienswaardigheden en winkels, terrasjes etc
Gereisd met vrienden in maart 2017

ideaal gelegen en relaxed

jetruud, 17-9-2016

wij waren hier toen het behoorlijk heet was (tegen de 40 graden) maar het hotel was heerlijk koel door 24u per dag de airco aan te laten. Grote kamer en van gehorigheid weinig tot niets gemerkt. Kamermeisjes laten je uitslapen, pas rond middaguur komt schoonmaak. Ligging is perfect, 2 min lopen van Playa Ayuntamiento en er zijn taxi's naast het hotel waar we een paar keer gebruik van hebben gemaakt om naar het strand te gaan. Bus kan ook, maar die is wel vaak vol. metrostations ook op korte afstand. Hotel is schoon en fris en receptie is behulpzaam. Ontbijt hebben we niet bijgeboekt want je kunt voor 2,50-3 Euro pp op straat ontbijten.
Gereisd met partner in september 2016

Perfecte ligging - mooi uitzicht!

Manneke, 22-5-2016

Hotel heeft prachtige ligging; veel te bereiken op loopafstand.

Ligt naast een klein maar gezellig pleintje met wat bomen en cafeetjes; erg gezellig in avonduren. Buiten zitten midden in de stad, maar geen auto / drukte om je heen.

Uitzicht vanuit eetzaal over groot deel van de stad.

Ontbijtbuffet ruime keuze. Was op moment dat wij er waren wel erg druk; moesten wachten totdat er een tafeltje vrij was.

Gereisd met vrienden in september 2015

Prima hotel met superligging

Patrick, 18-4-2016

centraal gelegen in de oude stad Valencia, met op loopafstand alle ontsluitingsmogelijkheden. Kamer zag er prima verzorgd en opgeruimd uit. ontbijtbuffet nniet hoogstaand maar gewoon goed.
Gereisd met vrienden in april 2016

zeer goed hotel, prima ligging

manon, 20-7-2015

Ligging is perfect, zeer goed hotel, ruime kamers, schoon,

safe is gratis. ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd, ontbijtruimte op 9de etage, mooi uitzicht over de stad.

personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed

Gereisd met vrienden in juli 2015

"Mooi uitziend hotel maar heel erg gehorig!"

Syllas, 5-1-2015

Locatie van het hotel is goed, openbaar vervoer en restaurants op loopafstand. Personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima.

Kamer is ruim, mooi ingedeeld en schoon maar is zeer gehorig: het zijn laminaat vloeren en alle buren hoor je lopen, praten of je hoort hun TV. WC doortrekken, de douche, kortom de waterleidingen hoor je alsof het in jouw kamer gebeurt. Wanden tussen de kamers zijn niet geïsoleerd. Aan één kant van de kamer is een kastenwand met schuifdeuren. Ook zijn er kamers met een connectie d.m.v. een deur naar de naastgelegen kamer. Deze zijn nog meer gehorig. In zo'n kamer waren we ingedeeld terwijl we om een rustige kamer hadden gevraagd. Kamer wordt niet snel goed warm met de verwarming die er is. Personeel bij ontbijt en in de lounge werkt niet efficiënt: mensen liepen weg omdat ze te lang moesten wachten op een simpele bestelling. Het is ons een raadsel dat dit hotel zo goed wordt gewaardeerd.

Gereisd met partner in december 2014

Zeer goed hotel

ollie.pluis, 18-8-2014

Prima hotel om de stad te ontdekken. Zeer centraal gelegen. Alles op loopafstand. Voor het strand: openbaar verhuur om de hoek.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Goed vertrekpunt voor een stedentrip naar Valencia

JFW, 11-6-2014

Goed hotel, met zeer vriendelijk personeel.

Rustige, centrale ligging in de binnenstad.

Kamer ruim, met airco.

Badkamer moet een beetje gerenoveerd) worden, (douchen in de badkuip) maar wel hygiënisch/schoon.

Ontbijt is uitgebreid.

Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Astoria Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria Palace in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria Palace scoort een 7.75 uit 10 op basis van 44 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: