Appartement 11Flats

Appartement 11Flats
7,6

6 reviews over Appartement 11Flats in het Nederlands

Ruim appartement van alle gemakken voorzien

pia, 20-8-2010

Ruim en schoon appartement, wel erg gehorig. We hadden er ook een klein terrasje bij. Helaas is er niet dagelijks iemand bij de "receptie". Ligt zeer centraal en voor een goede prijs. Wij waren met 4 personen, zou 6 personen ook niet confortabel vinden (slaapbanken lijken me niet prettig te liggen)
Gereisd met vrienden in mei 2009

Goed appartement op uitstekende locatie.

van Gestel, 23-8-2009

Het is een fijn appartement dat in de gezellige oude wijk el Cármen ligt. Hier is altijd wat te doen. Ook is alles op loopafstand.

Het is van alle gemakken voorzien: wasmachine, vaatwasser, magnetron, broodrooster, dvd...

Het nadeel is dat het appartement gehorig is. Je kunt andere bezoekers goed thuis horen komen. Je moet geluk hebben dat je geen 'feestbezoekers' hebt vanwege overlast.

Verder is het prima.

Een tip: mail je aankomsttijd in Valencia. Dan kan de eigenaar hier rekening mee houden. Zet tevens het telefoonnummer in je telefoon.

Gereisd met partner in augustus 2009

geweldig onderkomen met gezellige gastheren

L.Roos, 6-10-2008

Fanastische etage met mooi ingerichte kamers. Heerlijk koninklijk ontbijt
Gereisd met partner in oktober 2008

Lisette, 6-12-2007

Ligging t.o.v. het centrum is prima.

Met een klein stadsplattegrondje thuis uitgeprint wist de taxichauffeur het appartement direct te vinden.

Minpunt: Rioollucht op de badkamer.

Gereisd met partner in december 2007

Bas, 4-12-2007

Afgelopen weekend geweest, ligging is op zich niks mis mee, alleen de taxi's kunnen het een beetje lastig vinden omdat de straat niet zo groot is.

Goed ontvangen, engels sprekend. Zit idd niet iemand de hele dag bij de receptie maar dat hadden we ook niet nodig, en was dat wel nodig konden we bellen

Gereisd met vrienden in december 2007

crauwels, 20-11-2007

wij zijn geweest begin oktober ligging ok maar 's nachts vrij lawaaierig ook door de gasten die 's nachts thuiskomen spijtig er is nooit iemand aan de receptie je kan eigenlijk niets vragen je kan wel iemand telefonisch bereiken
Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement 11Flats bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 11Flats in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 11Flats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 11Flats scoort een 7.63 uit 10 op basis van 8 reviews.