1 review over Vakantiehuis Casablanca in het Nederlands

Rustige locatie met super gastheren

F. van Ooijen, 13-1-2012

Wij hebben afgelopen Oud&Nieuw doorgebracht in Villa CasaBlanca. Niet alleen door het prachtige weer maar zeker door de uitstekende gastvrijheid van Lyndon en Roy, is het een onvergetelijke week geworden. Na overdag een uitstap gemaakt te hebben , zorgden de gastheren dat de houtkachel al brandde bij thuiskomst. De volgende dag lagen naast de deur weer aanmaakhoutjes klaar voor de warme start. Onze dochter heeft zich kostelijk vermaakt met de vijf honden van Lyndon en Roy. ’s Morgens sinasappels geplukt uit de tuin om vervolgens te persen > heerlijk. Ook het door de gastheren verzorgde avondeten is uitstekend verzord. Onze complimenten. Een aanrader voor een ieder die een rustige locatie zoekt en toch vrij snel op het strand of in Valencia wil zijn.
Gereisd familie in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casablanca in Torrent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casablanca scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.