Tibi

Uitstekend

37 reviews over Camping Finca Casa del Mundo in het Nederlands

Geweldig

Nicolette pot, 25-3-2017

Geweldige gastvrouw je voelt je gelijk thuis.

En zit dicht overal bij zoals strand, migas an Malaga enz.

Mooi fleurig finca met groot zwembad.

Gereisd met partner in september 2016

Zeer geslaagde vakantie

Ron, 12-1-2017

Ik was er samen met mijn 8 jarige dochter. Zij heeft een heerlijke vakantie gehad. Vriendinnetjes en vriendjes, uitstekend zwembad soms helemaal voor jezelf. Accommodatie was meer dan goed. Eten bij Jos en Beperkingen was super en de lange tafel en pizza avond ik vergeet het nooit meer zo heb ik genoten. Alicant maar ook Valencia goed aan te rijden. Mooie omgeving. Lieve en vooral ook nette mensen. Totaal niets negatief. Top vakantie !
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk relax

Brigitte, 4-9-2016

Het is een super plek. Relax, rustig, met genoeg vertier met de gezinnen die er zijn. Ook voor mensen zonder kinderen is het een heerlijke locatie. Wij hadden de safari tent Kenia. Maar ook de pipo wagens zijn erg leuk. S avonds heerlijke temperatuur, dus niet te warm. Helemaal prima. Alles schoon. Je loopt niet direct naar een dorpje. Maar kan wel leuke uitstapjes maken met de auto. Alicante op 20 minuten. Iedereen zeer gastvrij. De lange tafel avonden erg gezellig. Ons zoontje van 9 was alleen, maar had genoeg vriendjes.
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke plek!

Lisette en Ron, 10-7-2016

Heerlijke tijd gehad bij Casa del Mundo. De pipowagens zijn erg leuk en compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is er lekker rustig en er is een mooi zwembad. Jos en Beppie zijn super gastvrij en in het restaurant kun je heerlijk eten. De langetafel en pizza avonden zijn zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2016

Ideaal voor ouders met kleine kinderen

Johanna, 26-6-2016

Gastvrijheid van Jos en Beppie is geweldig, ze doen echt alles voor je en kunnen veel informatie geven. Voor kleine kinderen een waar paradijs, ze kunnen zelfs in eigen caravan slapen.

Heerlijk zwembadje, dat we vrijwel iedere dag privé hadden. Het restaurant ziet er geweldig uit, net als de binnenplaats met pizza oven. Alles is met heel veel zorg ingericht en bij elkaar gezocht.

Minpuntje vonden wij dat we erg dicht op de andere accomodaties uitkeken. De lodgetent Kenia heeft wel vrij uitzicht.

Ook het geluid van de weg was erg hoorbaar, dit wisselt wel afhankelijk van hoe de wind staat.

Gereisd met partner in juni 2016

Superlatieven tekort voor deze prachtige locatie

Leander, 21-6-2016

Een schitterende plek waar creativiteit, rust en gastvrijheid samen komen. Goede uitvalbasis om zowel Alicante als het achterland daarvan te ontdekken. Jos en Beppie, dank voor de zeer goede zorgen!

super vakantie

Frank, 10-5-2016

Voor een super vakantie ga je naar Casa del Mundo. Van het ontvangst door Jos en Beppie tot het vertrek is het geweldig. Lekker eten , mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Verder mooie plaatsen om te bezoeken, zoals Alicante en elx. Kun je zelf niet vinden dan kunnen Jos en Beppie je hier goed bij helpen.

De accomodaties zijn leuk , goed onderhouden , en schoon.

Zeker voor gezinnen met jonge kinderen een aanrader

Gereisd familie in mei 2016

Perfecte vakantie

Robin Lopulalan, 24-8-2015

Kleinschalig, gezellig en volop vrijheid voor de kinderen. Heerlijk vakantiegevoel in een amandelboomgaard, met de stranden van Alicante binnen een half uur rijden.

Wij hadden een woonwagen met een aparte caravan voor de kinderen. Eigen huisje voor sanitair plus buitenkeuken. Alles keurig in orde en ruim opgezet.

Nederlandse eigenaren, erg gastvrij. In het hoogseizoen veel Nederlandse gasten.

Gereisd familie in augustus 2015

Geweldige plek

Erik van den Bovenkamp, 8-2-2015

Casa Del Mundo; Huis van de wereld. Een hele mooie plek om eens lekker te relaxen. Een mooie wandeling of gewoon een dagje aan het zwembad? Het kan allemaal.

Jos en Beppie zijn zeer gastvrij en Bregje (de chefkok) maakt de internationale kaart wel heel bijzonder. We hebben, samen met onze dochter van 9, een geweldige tijd gehad. Zowel de lange-tafel-avonden als de pizza-avond en het disco-zwemmen zijn mooie herinneringen.

Gereisd familie in augustus 2014

Heerlijke vakantie gehad

Hans, 14-8-2014

Wij hebben deze zomer een heerlijke vakantie gehad bij Casa del Mundo. De woonwagen waar wij in verbleven (Alicante) was verrassend ruim, ontzettend leuk vormgegeven en ook bij temperaturen van rond de 30 graden dag en nacht lekker fris door het aangename windje wat over de camping blies. Onze 8-jarige zoon sliep in de zo mogelijk nog gezelligere caravan aan de achterkant.

Voor hem was het sowieso een feest bij Casa del Mundo: met al die vriendjes om mee te voetballen of om mee in het zwembad te spelen was hij maar moeizaam te bewegen het terrein te verlaten.

De lange tafel-avonden met de andere gasten op woensdag waren bijzonder gezellig en nog smakelijk bovendien. Jos en Beppie uitstekende gastheer en -vrouw. Ga zo door!

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Finca Casa del Mundo in Tibi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Finca Casa del Mundo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Finca Casa del Mundo scoort een 9.34 uit 10 op basis van 37 reviews.