Vakantiehuis Casa Costa Blanca

Vakantiehuis Casa Costa Blanca
Casa Costa Blanca
9,7

23 reviews over Vakantiehuis Casa Costa Blanca in het Nederlands

Mooi groot en schoon huis in prachtige omgeving!

Joost van Wingerden, 7-9-2017

Met 5 personen, drie volwassenen en 1 puber van 14 en een kleine jongen van 2 in dit mooie complete huis verbleven. Voor ieder wat wils! Echt alles wat je kunt bedenken is aanwezig dus niet teveel meenemen. Wij verbleven twee weken en er hoefde toch maar weinig bagage mee. Het huis en het zwembad zijn mooi, ruim en schoon. Op het mooie terras smaakte de Cava heerlijk. De omgeving is prachtig groen en er is een schitterend uitzicht vanaf het huis. Doordat het wat op hoogte ligt is het klimaat heerlijk en zelfs in de zomer is het goed uit te houden. Een huurauto is wel nodig, de noodzakelijke voorzieningen zijn niet op loopafstand. Daardoor wel heerlijke rust. Speciale dank voor Haddy en Armanda voor de goede en attente service ter plekke. Ook het contact met de eigenares is soepel en aangenaam verlopen. Wij zijn zeker van plan terug te komen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Martine Beelaerts, 2-9-2017

Superhuis,toplocatie,zeer kindvriendelijk

Wij hebben hier een supervakantie gehad!

Ben verliefd geworden op de omgeving!

Het huis is super,proper,gezellig,je komt er echt tot totale ontspanning!

En Armanda en Haddy,wauw!

Supervriendelijke mensen die je altijd helpen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontspannen en genieten!

Jessica, 19-5-2017

Voor een gezin met jonge kinderen is het goed toeven in Casa Costa Blanca. Het huis is van alle gemakken voorzien en veilig voor de allerkleinsten, het zwembad is geweldig voor de iets oudere kinderen. Op een half uurtje rijden zijn allerlei leuke tripjes te doen, een leuke wandeling is zelfs vanuit het huisje zelf te maken. Zowel op de dagen dat het minder mooi weer was als de zonneige dagen hebben we ons prima vermaakt!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Teambuilding en verbinden

Thomas van Ommeren, 18-5-2017

Rustige omgeving, geweldig om tot de mensen te komen waarmee je bent. Ruimtes zijn netjes onderhouden en goed schoon. Ik slaap beter in deze bedden dan thuis. En daarnaast, vrijwel altijd zon door de open ruimtes om de villa heen.
Gereisd zakelijk in mei 2017

Prachtig huis, prachtige locatie, een aanrader!

Katinka Sirks, 18-5-2017

Binnen een half uurtje met de huurauto zit je midden in een oase van rust en kun je volop genieten van het echte Spanje en de prachtige natuur.

Het huis is zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Er is werkelijk aan alles gedacht, een zeer uitgebreide keukeninventaris, vaatwasser, BBQ en rondom het huis voldoende zitgelegenheden om heerlijk te ontspannen.

Er ligt een klapper met informatie over de omgeving en tips voor leuke uitstapjes. Mogelijkheden te over voor een actieve vakantie of juist helemaal niets en ontspannen bij het zwembad.

Had graag nog wat langer willen blijven om nog wat meer van de prachtige omgeving te zien, dus ik kom zeer zeker graag een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Top locatie, uitstekende voorzieningen

Bert Vliex, 18-5-2017

Uitstekende locatie om te ontspannen en te werken. Een echte aanrader.
Gereisd zakelijk in mei 2017

Geweldig huis, prachtig weer en geweldige omgeving

Dennis Miltenburg, 18-4-2017

Dit huis heeft alles: van een geweldig privézwembad met terras en uitkijk op de prachtige omgeving tot een zeer uitgebreide keuken, barbecue en een wasmachine en droger.

Daarnaast zijn er o.a. ruime slaapkamers, mooie badkamers, diverse boeken en tijdschriften, spelletjes en een map vol met tips voor dagjes uit. Er is óveral aan gedacht!

Toen wij aankwamen stond er een boodschappenpakket klaar met de nodige levensmiddelen, wat zeer fijn is als je net aankomt.

Dit is een échte aanrader en wij komen heel graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in december 2016

Prachtig huis en heerlijk kort bij het vliegveld!

Ouder echtpaar., 6-4-2017

Je hoeft geen spelletjes of boeken mee te nemen! Alles is aanwezig! Maart was heerlijk! Zuivere lucht en mooie ontluikende natuur!

Heb je een huurauto? Dan in de buurt aftanken! Op weg naar het vliegveld is er geen pomp! Het verhuurbedrijf rekende ons €35.00 boete voor het aftanken +de benzine natuurlijk!

We komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk huis.......

Erik van den Berg, 11-3-2017

In een rustige bosrijke omgeving in de natuur! Veel privacy en alles op acceptabele rijafstand.
Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk huis met zwembad!

Kim en Wibo, 3-11-2016

Casa Costa Blanca is een prachtig huis van alle luxe voorzien! Met een geweldig uitzicht op de bergen is het vanuit de tuin met zwembad dan ook echt genieten.

Een auto is wel noodzakelijk maar biedt tevens de mogelijkheid om de mooie dorpjes in de omgeving te bezoeken waar weinig toeristen zijn.

Op de vraag wat we nog misten in en om het huis, konden wij geen antwoord bedenken.

Kortom een echte aanrader en voor ons een plek om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Costa Blanca in Tibi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Costa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Costa Blanca scoort een 9.68 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: