Villa Casa Feliz III

Casa Feliz III
9,4

3 reviews over Villa Casa Feliz III in het Nederlands

Een super huis op een super locatie

E.Weebers, 20-2-2014

Een paradijs op een toplocatie. Een gloednieuwe, prachtige accommodatie van de zeer attente Rob en Loeki. Het ontbreekt je hier werkelijk aan niets. Zeer compleet ingericht. We hebben hier de 4 wintermaanden vertoefd en besloten na 2 weken dezelfde periode voor volgend jaar te reserveren.

Een mooi uitzicht vanaf de bovenste 2 terrassen over de bergen en de zee. Prachtig zwembad en sauna. Grote gas-bbq.

Op de 1 etage bevinden zich 2 grote slaapkamers met ieder eigen bad/douche en toilet. Prachtige terrassen rondom de gehele villa. Ruime beveiligde parkeergelegenheid voor 4 of 5 auto's.

We verheugen ons nu al op ons verblijf de aankomende winter.

Gereisd met partner in oktober 2013

Prachtig luxe vakantiehuis

Ron, 11-5-2013

Direct na de hartelijke ontvangst door Loeki en Rob voel je je hier helemaal thuis. Het huis is zo goed als nieuw, is zeer mooi en gezellig ingericht. De keuken is zeer volledig ingericht, het espresso-apparaat verhoogt de vakantievreugde! De woonkamer is ruim, net als de 3 slaapkamers met ruime douche en 1 van de slaapkamers zelfs een mooi bubbelbad. Beneden in de garage kunnen de kids tafeltennissen, als je wil kan je zelfs de was doen. Het zwembad buiten is fantastisch mooi, heeft zelfs ingebouwde jacuzzi. Mocht het een keer koud zijn, dan ga je lekker zweten in de sauna aan de rand van het zwembad. Wat valt er nog meer te zeggen, je moet het gewoon zelf ervaren, wij kunnen het alleen maar van harte aanbevelen!
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Een paradijs op toplocatie

E.Weebers, 11-3-2013

Een mooi uitzicht vanaf de 2 bovenste terrassen over de bergen en de zee. Prachtig zwembad en sauna. Grote gas-bbq. Op de 1e etage bevinden zich 2 grote slaapkamers met ieder eigen bad/douche en toilet. Prachtige terrassen rondom de gehele villa.

We verheugen ons nu al op ons verblijf de aankomende winter.

Gereisd met partner in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Feliz III in Teulada , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Feliz III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Feliz III scoort een 9.38 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: