Bed and Breakfast Villa Pico ****

9,5

79 reviews over Bed and Breakfast Villa Pico in het Nederlands

Top!

Marianne en Marjolijn, 10-5-2017

Zie het mooie Spaanse landschap nog steeds op mijn netvlies . Azuurblauwe zee , maar ook ruige bergen .

Wat een fijne week in jullie prettig voelende , vol goede energie B&B !!

Bovenal : jullie zijn schatten . Volop zorgzaamheid en betrokkenheid .

Een topadres , ook voor alleenreizigers .

Op naar de volgende boeking !

M&M

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch!

D. den Boon, 8-5-2017

Een fantastische week gehad. Geweldige lieve gastheren, die er alles aan doen om van het verblijf een groot succes te maken. Prachtige omgeving, waar je o.a mooie wandelingen kunt maken. Ook mountainbiken bleek een succes te zijn! Fijn, koel huis en erg prettige kamers. En dan heb ik het heerlijke ontbijt nog niet eens genoemd....Het zwembad is door de kinderen met veel plezier bezwommen en is een fijn afkoel plekje. We gaan absoluut vaker terugkomen bij Villa Pico!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

We worden stilaan vast meubilair

Wim, 11-4-2017

Alweer de vierde keer dat we in de lente naar Villa Pico gaan. De rust, de sfeer, de natuur, het contact met Benny & Harco én met het authentieke dorp... De service is werkelijk onovertroffen, en bovendien heel vriendelijk geprijsd. De eigenaars zijn ondertussen vrienden geworden (hoe kan het ook anders?). De vraag is dan ook niet of we teruggaan, maar wanneer (en liefst zo snel mogelijk).
Gereisd met vrienden in april 2017

uitstekende accommodatie

Janssen, 30-3-2017

Geweldige gastvrijheid en uitstekende begeleiding wandelmogelijkheden
    Gereisd met partner in maart 2017

vriendelijk,gastvrij,inspirerend.

Marjolein Raayman, 28-3-2017

Het is gezellig, warm, niet al te spectaculair .

Je krijgt waar voor je geld.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Uitdagende wandelingen in de schitterende natuur

Chris Hogendoorn en Carla Venhoek, 21-3-2017

Een heerlijk, gastvrij en mooi verblijf met een uitstekend ontbijt.

Iedere dag weer prachtige uitgezette wandelingen kunnen maken met Sella als uitgangspunt. Ook een heerlijke periode om de bloeiende amandelbomen te zien en de kou van Nederland even thuis te laten.

Ook geweldige gastheren, Harco en Benny, die altijd voor je klaar staan.

Gereisd met partner in februari 2017

wij vinden het voor iedereen een aanrader

Cor en ria uit lelystad, 6-11-2016

Alles goed veel service en informatie
    Gereisd met partner in oktober 2016

Een geweldige plek, gastvrij, uitdagend

Chris Hogendoorn, 1-11-2016

Een geweldig adres, een topper. Gastvrij, geweldige plek, bijzonder vriendelijke mensen. Uitstekend verzorgde wandelingen, die heel mooi, spannend en uitdagend kunnen zijn.

Ook een prachtige plek voor uitstapjes naar de kust, strand of lekker eten 's-middags of 's-avonds (in Sella zelf, of op kleine afstand). Kortom voor ieder wat wils maar weg uit de drukte.

Gereisd met partner in oktober 2016

Ideaal startpunt voor een rondreis door Spanje!

MvB, 9-10-2016

Villa Pico was voor ons een ideaal begin van een mooie rondreis. Eerst op adem komen na een drukke werkperiode om daarna weer uitgerust het mooie Spanje te kunnen verkennen.

Wij zijn daarna verder gereisd met trein en gehuurde auto zodat we Madrid, Toledo en een prachtig natuurgebied richting Portugal konden bezoeken. Maar je kunt uiteraard ook richting zuiden of noorden gaan.

Het is zo goed bevallen dat we deze formule, maar dan in een ander jasje, nog vaker zullen gaan toepassen.

Bedankt Harco en Benny voor jullie bekende gastvrijheid, behulpzaamheid, gezellige onderonsjes en dat op een prachtige, unieke plek!

Gereisd met partner in september 2016

Fam. v.d. Berg, 8-10-2016

Echt een aanrader. Er heerst een ontspannen sfeer. Heerlijk vertoeven op het dakterras en daar ook genieten van het ontbijt met prachtige vergezichten. De gastheren Benny en Harco doen er alles aan om jou tips te geven waar je mee uit de voeten kunt, zoals wandelingen met GPS, info over stranden en stadjes, enz. Er zijn verschillende kamers, de toren kamer heeft ook een eigen terras waar wij erg van genoten hebben. Super goede bedden en er is gelegenheid om zelf te koken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.
    Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Pico bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pico in Sella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Pico scoort een 9.47 uit 10 op basis van 82 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: