Bungalow El Capricho

El Capricho
9,4

Zoover award

81 reviews over Bungalow El Capricho in het Nederlands

Fantastisch complex met geweldige eigenaren

Pascal van den Berge, 18-9-2017

Alles was op en top. Kom hier voor het 3e jaar achter elkaar en telkens zijn er weer verbeteringen aangebracht. Dennis Renaat Henk en frenkie zijn de perfecte beheerders van het complex. De ligging is lekker rustig in de bergen. Prachtig zwembad met een onwijs gezellige bar. Als je wakker wordt kan je lekker buiten zitten en genieten van hoe de zon op komt in de bergen. Supermarkt en bakkerij op korte afstand van het complex. Voor een heerlijk rustige vakantie ben je hier aan het juiste adres.
Gereisd met vrienden in september 2017

top echt een Ontspanje gevoel

Anneke, 12-9-2017

We hebben heerlijke dagen gehad bij Dennis Renate en Henk. Ze hebben een prachtige plek rondom een fantastisch uitzicht. Tijdens ons verblijf ontbrak het ons aan niets. Het huisje zag er ruim netjes verzorgd uit. Verder is er voor oudere kinderen genoeg te doen zwembad, voetbaltafel, darten spelletjes etc. Je kon gebruik maken van de kookkunsten van Renate een echte aanrader. Kortom het was een topvakantie en voor een Ontspanje gevoel raden we het iedereen aan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige accomodatie, compleet ingericht.

Ankie, 5-9-2017

De bungalows zijn van alle gemakken voorzien, met een mooie keuken met goede keuken inrichting. Een prachtig groot zwembad, vriendelijke eigenaren, waarvoor niets teveel is. Het ligt een half uurtje van Alicante en je kunt alle kanten uit als je wilt. Het ligt op een berg, dus houd je van bergwandelingen dan ben je hier op de juiste plaats. Het centrum van Sax ligt op ongeveer 3 km.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Superfijne plek

Frank, 28-8-2017

Heerlijk ruime accomodatie, fantastisch zwembad, veel leuke activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. Iets dichter bij zee zou het helemaal af maken (ca. 35 minuten met de auto). Voor de 2e keer genoten van de zeer gastvrije ontvangst (volgend jaar weer:))
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Oase van rust en een heerlijke week te gast.

Fam zieck, 13-8-2017

Echt Spaans verblijf half op de berg gelegen met een fantastisch uitzicht op de bergen en natuurschoon een plek waar mijn vakantiegevoel direct begon. Henk die elke dag voor heerlijk zwemwater zorgt geholpen door de lieve herder hond Frenkie. En natuurlijk Dennis en Renate doen er alles aan om je van tips of gemak te voorzien. Als je van rust en natuur houdt en Spaanse gastvrijheid in het dorp Sax of omstreken ga dan zeker eens een weekje langs en ervaar het zelf.

Oh ja in het plaatje Tedra zit de Carrifour een fantastisch grote winkel waar je alles kunt kopen. En op een uurtje rijden naast Benidorm zit het kleine badplaatsje Altea daar zeker even gaan stranden en een broodje bal gaan eten bij Holland Glorie bij en leuke Groningse oud barman zal je niet tegenvallen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie fijne plek!

Amber van de luitgaren, 25-7-2017

Wat hebben wij een super leuke en fijne vakantie gehad! Hele

Mooie ligging op een berg. Voor de doeners is een auto wel verstandig! Super schoon zwembad! Genoeg te doen. 2x vallen van je bungalow en je ligt in het zwembad met een goede bar met drankjes en ijsjes voor weinig geld!

Gereisd met partner in juli 2017

Super toffe plek!

Lisa Hagestein, 25-7-2017

Het is super hier, dit is de 4e keer dat we 3 weken komen, en het is super. Heerlijk zwembad van max 40 meter lopen. Leuke en gezellige bar aan het zwembad en heerlijke verschillende loungeplekken. Of te wel super hier en zeker een aanrader
Gereisd met vrienden in januari 2017

Super!! Is zeker voor herhaling vatbaar

J. Wong, 2-7-2017

Wat goed is dat het rustig gelegen is en zich in een veilige omgeving bevindt. Wat het leukt maakt is dat de eigenaren er alles aan doen om je het zo comfortabel mogelijk te maken. Er is op het complex voldoende te doen om je te vermaken, en wil je even niet aan het zwembad of bij de bar zitten, dan zijn er diverse zitjes rondom het complex waar je even op jezelf kan zijn. Uitstekend geschikt voor gezinnen en groepen.

Een nadeel kan zijn dat het wat moeilijk te vinden is, maar voor de rest is het mij

zeer goed bevallen en kom ik hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

weer heerlijk genoten, gastvrij en heel gezellig

Ron Hagestein, 17-6-2017

Elk jaar weer een genot om hier te komen.

Dennis, Renate en Henk bedankt dat we dit kunnen doen met Vader, oom, twee broers en neefje.

We gaan deze traditie nog jaren volhouden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Het "echte" (ont)Spanje!

Aad Hagestein, 16-6-2017

Dat men er voor oppast zeer relaxed, uitgerust en ontspannen weer thuis te komen, als je daar echt niet tegen kan dan wordt het een lastig verhaal. Al zou je je druk willen maken, het lukt gewoon niet. Sax en El Capricho straalt een en al rust, gemoedelijkheid en gezelligheid uit. Mensen, wees dus gewaarschuwd!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow El Capricho in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow El Capricho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow El Capricho scoort een 9.37 uit 10 op basis van 83 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: