Camping Campo Alegre

Campo Alegre
9,5

44 reviews over Camping Campo Alegre in het Nederlands

Annemarie Beekhof, 3-9-2017

Heerlijk rustig gelegen camping met prachtig uitzicht.

En een top gast vrouw

Gereisd met partner in september 2017

Heel fijne plek!

Michel, 18-8-2017

Campo Alegre is een heerlijke plek. We zijn wederom heel gastvrij ontvangen. Voor kinderen is het er ook heel fijn. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een heerlijke tijd!

Reffel, 15-8-2017

We hebben hier 5 dagen gestaan en zijn met pijn in ons hart verder getrokken. Van tevoren had ik mijn twijfels over een verblijf op een camping met zo weinig plekken. Maar ik heb mijn mening compleet moeten bijstellen. Helga heeft oog voor iedere gast en zorgt dat iedereen zich welkom voelt. Een groot nadeel van een verblijf op Alegre is echter dat iedere camping daarna tegenvalt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een oase van rust ☀

Mirjam, 15-8-2017

Geweldige plek, met een ontspannen sfeer. Tussen de

peperbomen, olijfbomen en amandelbomen kom je heerlijk tot rust.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Thuis komen

Fam de Vries, 6-8-2017

Gezellige familiecamping. Gemoedelijke sfeer, mooie kleine camping met hele hartelijke eigenaresse. Leuke uitstapjes en steden in de omgeving en het strand op 40 min rijden
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima

HDB, 5-8-2017

Heel gezellige kleine camping
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Aanradertje!

Roel, 30-7-2017

Ik denk dat de gemiddelde kampeerder veel van de volgende gedachten/gevoelens zal hebben over Campo Alegre:

-Het rustieke Spaanse platteland als je aankomt over het hobbelig zandweggetje

-Het gemoedelijke van drie keer toeteren als er niet op de bel wordt gereageerd

-Het thuisgevoel van de super hartelijke begroeting

-Het vakantiegevoel als je de kinderen de hele dag niet ziet omdat ze in het zwembad zitten of spelletjes aan het doen zijn met de andere kinderen.

-Het plezier van de zona de bar waar je met de andere gasten en de gastvrouw heerlijk kunt relaxen en genieten.

Campo Alegre is precies klein en groot genoeg voor een perfecte vakantie, strand en andere faciliteiten zijn op zeer acceptabele afstand (je hebt wel een auto nodig natuurlijk); de omgeving is ook erg mooi als je van het ruwe bergachtige Spaanse platteland houdt.

Er wordt alles aan gedaan om het voor iedereen goed te maken, niet commercieel, geen gedoe, gewoon leuk.

Het weer is geen vraag maar een gegeven, dat is onze ervaring, een wolkje was zelfs af toe fijn.

Bij voldoende animo wordt er ook voor iedereen Paella gemaakt en die is heel erg goed!

Al met al: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Paradijsje

Hilde, 23-6-2017

Hadden voor enkele dagen het huisje gehuurd op Campo Alegre. Heel leuke ervaring. Huisje is zeer ruim en volledig ingericht, heel netjes ook. Alles is aanwezig.

Ligging van Campo Alegre is zeer rustig temidden van de velden en toch goed bereikbaar en dichtbij allerlei eetgelegenheden en bezienswaardigheden. Een echt paradijsje!

Helga is een heel lieve en vriendelijke gastvrouw. We komen zeker terug. Hilde

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch vertoeven

Geert Ingrid, 8-6-2017

Super gezellige camping plaats, rustig, mooie tuin, zalig zwembad, lieve gastvrouw... lekkere verse Sangria, heel proper sanitair , wat wil men nog meer??

minpunt Niks!

Wij komen terug 👍🏻😀🌞

Dank je wel Helga

Gereisd met partner in juni 2017

Een fantastisch verblijf,we komen terug.

M., 2-6-2017

Wat een fantastische plek om te vertoeven. Prachtig uitzicht, geweldige ontvangst door de eigenaresse, ruime plekken met eigen kraantje. Wat een luxe dat er twee keukens ( incl. Bestek, borden, pannen) beschikbaar zijn om te koken zodat je niet met de afwas hoeft te slepen. Wij vonden het ideaal dat het terrein volledig omheind is ( incl. hek rond zwembad) zodat onze kleuter heerlijk rond kon struinen. Het speeltuintje en het zelf te vullen pierenbadje was super. Door zowel de fantastisch mooie plek als door de gastvrijheid van de eigenaresse hebben we een super tijd gehad. Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo Alegre in Sax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo Alegre scoort een 9.53 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: