Aparthotel Villages Golf Panoramica

Villages Golf Panoramica

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villages Golf Panoramica bij:

1 review over Aparthotel Villages Golf Panoramica in het Nederlands

Marjan Kuipers- Klinkenberg, 14-8-2006

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Het uitzicht alleen al bezorgde mij het Villa Felderhof gevoel, de rust en ruimte was super. Het zwembad was erg schoon niet heel erg groot maar voldoende om lekker te kunnen spelen en af te koelen. Er staan prachtige bomen en planten rondom de appartementen en alles wordt fantastisch onderhouden.

Er zijn leuke en mooie plaatsen in de omgeving, oa. Vinaros, Peniscola.

Je moet wel beschikken over eigen vervoer want er zijn nu nog geen winkels klaar op het golfpark. In dit gedeelte van Spanje wordt je gelukkig nog niet overspoeld door Nederlandse toeristen. Je kunt hier nog de echte spaanse sfeer proeven.

Ook al golf je zelf niet dan nog is dit resort een aanrader!!!!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villages Golf Panoramica in Sant Jordi / San Jorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villages Golf Panoramica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villages Golf Panoramica scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: