Vakantiehuis Casa de la Fuente

9,4

8 reviews over Vakantiehuis Casa de la Fuente in het Nederlands

fantastisch

gerda, 9-8-2016

Alles was goed. Vriendelijke verhuurders. Alles was aanwezig in het huis.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooi huis in schitterende omgeving

Kerstgens, 3-5-2016

Dit mooie huis ligt aan de rand van het kleine dorp Sagra, het dorp is erg rustig. et huis is van alle gemakken voorzien met een compleet uitgeruste keuken, prima bedden en mooi zwembad. Bij een mindere weerdag kun je prima verblijven in dit mooie huis. Op korte afstand mooie natuuruitstapjes te maken door het achterland , wil je drukte in kun je naar de kust ook op korte afstand te bereiken. Verder 2 prima restaurants in Sagra. Prima contact met de verhuurders voor sleuteloverdracht. Francine en René, we komen graag nog een keer terug
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Rust op 10 kilometer van de Kust

René, 16-1-2015

27-12-2013 Wij hebben in het voorjaar 2007 en voorjaar 2010 enkele dagen in dit schitterende huis verbleven. Het is een ruim, zeer mooi afgewerkt huis, sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. De 2 aanwezige slaapkamers hebben beiden een eigen badkamer. Aan de achterzijde is een ruim zwembad en een groot, deels overdekt, terras met veel privacy, waar het goed toeven is.

Het huis is gelegen aan de rand van een zeer rustig authentiek Spaans dorpje, ver van alle toerisme. Je loopt zo tussen de sinaasappelplantages door. En mocht je de drukte willen opzoeken, er zijn gezellige badplaatsen genoeg op korte rijafstand (Denia, Xavia, Calpe) met leuke winkels en betaalbare horeca.

Gereisd met partner in mei 2013

Fantastisch huis in een geweldige omgeving!

Judith, 7-1-2014

Wij hebben de feestdagen doorgebracht in Spanje in Casa de la Fuente. Onze eerste vakantie in Spanje en meteen een onvergetelijke ervaring.

Het huis (vakantiehuis is echt niet het goede woord) is zeer ruim, in alles voorzien en de eigenaars doen hun uiterste best om het je helemaal naar de zin te maken.

Wij zaten er in de sinasappelen en mandarijnentijd. Je loopt het huis uit en 50 meter verder zo de mandarijnengaarden in. En zo sappig als daar heb je de mandarijnen nog nooit geproefd!

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoekje aan Valencia, Allicante, Benidorm en tal van prachtige kleine dorpjes. Erg mooie en leuke wandelingen in de omgeving en wat een natuurschoon!

Er is voor ieder wat wils in de buurt, verschillende gebergtes, prachtige stranden met bijbehorende boulevards, leuke en lekkere kleine restaurants, grote steden als Valencia en Allicatnte, etc. etc. Te veel om op te noemen.

Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Moooiiiiii!

Berden, 1-1-2014

Mooi huis in een interessante omgeving, met een heerlijk klimaat!
Gereisd met partner in januari 2014

Volop genieten in een heerlijke omgeving!

G_Derkx, 27-12-2013

Trouwens ook in Sagra zelf zijn enkele goede eetgelegenheden.

De natuur rond Sagra is schitterend en nodigt zeker uit tot het maken van mooie wandelingen en autotochtjes, kortom een achterland dat veel te bieden heeft. Er valt zeer veel te genieten. Wij komen er zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2013

Topklasse vakantiehuis in heerlijke omgeving

Jens Derkx, 25-12-2013

Inmiddels zijn wij in de periode 2007 - 2013 4 keer in casa de la fuente op vakantie geweest. Het is een volwaardig huis (naam "vakantiehuis" onwaardig), prachtig afgewerkt met werkelijk alle voorzieningen die nodig zijn voor een heerlijke vakantie onder de Spaanse zon. Er is een ruim zwembad, voldoende ruimte om te zonnen en dat alles met volledige privacy. De noodzakelijke auto kan op eigen (afgesloten) terrein geparkeerd worden. Bij zonsondergang kun je 'n heerlijke paseo maken door de sinaasappelvelden waarmee de vallei vol staat. In het authentieke Sagra zijn twee voortreffelijke restaurants waar je voor zo'n euro of dertig met z'n tweeën heerlijk eet. De omgeving heeft veel te bieden: je rijdt in een uur naar zowel Valencia als Alicante (beiden goed te bevliegen vanuit NL en Duitsland). Kustplaatsen als Denia, Xabia,Moraira en Calpe zijn leuk om te bezoeken en bieden veel winkeltjes en horeca. Aan de kust is een variëteit aan stranden: van intiem met kiezel tot breed zand. Doen!
Gereisd met partner in januari 2013

Rustige fantastische vakantieplek, een aanrader!

Ans van Bergen, 18-12-2013

Wij gaan al jaren op vakantie naar Casa de la Fuente in Sagra.

Met het hele gezin of met ons tweetjes genieten we dan van de rust, het zeer gezellige complete huis en een heerlijk zwembad. Je kunt vanuit Sagra heerlijke uitstapjes en fantastische wandelingen maken. Je beleeft hier het echte rustige Spanje. Uitzicht vanuit de tuin is prachtig en het huis ligt in een rustige straat met zeer vriendelijk mensen.

Prijs/kwaliteitsverhouding is erg goed, je hebt een compleet goedverzorgd huis tot je beschikking. Er liggen op loopafstand van het huis 2 leuke restaurants waar je voor weinig geld lekker kan eten. Maar in huis heb je ook alle faciliteiten om zelf een heerlijke maaltijd klaar te maken, die je dan buiten op het mooie terras kan opeten. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht en zijn voorzien van airco. Handdoeken en beddengoed zijn inbegrepen. Het huis wordt schoon aangeboden en het zwembad wordt 2 keer per week verzorgd. Dus dit mooie vakantiehuis beoordelen wij met een dikke 10.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa de la Fuente in Sagra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa de la Fuente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa de la Fuente scoort een 9.39 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: