Aparthotel Puerto Mar ***

Puerto Mar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Puerto Mar bij:

1 review over Aparthotel Puerto Mar in het Nederlands

Leuk!

Marloes, 26-9-2011

Tijdens onze 2 weken durende roadtrip van Barcelona naar Rojales hier 3 nachtjes geslapen in een appartement. Nieuw complex, alles super afgewerkt, grote badkamer, ijzersterke airco en fijne bedden in een ruime, aparte slaapkamer. Mooi, groot balkon.

2 Fijne zwembaden maar het complex is niet zo gebouwd dat je de ganse dag aan het zwembad ligt aangezien er niet heel veel zon komt. Lekker om even een duik te nemen.

't Is flink doorstappen naar het centrum van Peñiscola/het strand (of neem de auto, dat kan natuurlijk ook). Parkeren bij het complex zelf is veilig maar behoorlijk duur, €10,- p.d., als je de rotonde oversteekt heb je een hele lange straat, daar kun je de auto gratis en voor niets kwijt. En zelf iets klaar maken in het keukentje was een beetje behelpen aangezien we geen kopjes hadden en geen fijne messen.

Complex is behoorlijk Spaans georiënteerd, veel (soms in onze oren luidruchtige) Spanjaarden. Ontbijt is dik in orde.

Aanrader, zeker voor een paar dagen!

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Puerto Mar in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Puerto Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Puerto Mar scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: