Camping Los Pinos

Los Pinos

3 reviews over Camping Los Pinos in het Nederlands

Leuke camping!

Barbera, 16-8-2017

Camping is heel goed bevallen. Zijn er twee dagen geweest met een camper. Kleine camping. Leuk zwembad. Vriendelijke bediening in restaurant / op terras / receptie. Jongen die animatie verzorgde had er veel plezier in. Leuk om te zien. Met taxi zo in Peñiscola. Gedeelte rondom burcht zeer de moeite waard. Veel leuke restaurantjes, winkels en barretjes.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Als wij 2 plaatsen krijgen.

piet, 17-9-2016

Als wij 2 plaatsen krijgen..............

Hier in mei 2016 gestaan. Zeer kleine plaatsen. je kunt woordelijk horen wat de buren bespreken. Als je aan komt krijg je de slechtste plaats toegewezen. Als je daar een melding van maakt mag je een andere plaats uit zoeken. Broodjes service is niet van toepassing op zaterdag en zondag. Wifi is goed. De verwarmde douche ruimtes worden om 9:00 uur afgesloten. Dan gebruikmaken van de nieuwe douche.

Gereisd met partner in juni 2016

Fijne camping maar kleine plaatsjes

Alwin lusing, 27-6-2016

Een paar dagen hier gestaan. Goed bevallen. Was gelukkig vrij rustig. Wij hadden twee plekken en zelfs dat was krap.

In de zomer moeten daar twee caravans op staan. Dan kun je je auto niet kwijt en zelfs geen luifel

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Pinos in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Pinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Los Pinos scoort een 8.04 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: