Hotel Gran Peniscola ****

Gran Peniscola
8,1

34 reviews over Hotel Gran Peniscola in het Nederlands

We komen er vanaf 2000 prachtig strand mooie stad.

Tonnie en Henk Zegers v d Hoogen, 5-8-2017

Geweldig stadje en omgeving visershaven, sept de feesten.,in het stadje kan je ook goed uitgaan eten winkelen,je kan fietsen huren om de omgeving te zien de sinasappelbomen enz en naast gelegen dorpjes.
Gereisd met partner in september 2015

Leuk voor visetende 75+ .. absoluut niet voor ons!

Iris, 30-4-2016

Goed - er werd zeker behoorlijk schoon gemaakt. Mooi balkon met zijzeezicht en aan zwembad. Direct aan strand.

Minder - harde bedden, vuil en bloed aan snoer föhn, eten soms nog rauw, geen of 1 keuze vlees voornamelijk vis, laat eten (na 20.00) en dan in de rij wachten. Echt tussen Peñiscola en Benicarlo in, dus ruim 30 minuten lopen voordat je in een van de 2 plaatsen bent. Helemaal niets in de directe omgeving om te doen. Elke avond in hotelbar senioren entertainment, dezelfde zanger met elke avond hetzelfde cd'tje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Fantastisch hotel.

Familie Snellen, 8-12-2015

Personeel is vriendelijk,schoon hotel, lekker eten.

Voor ieder wat wils.

Kan niet wachten tot volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Peniscola bij:

Een echte aanrader, vriendelijke mensen!

janssen, 17-10-2014

Hele mooie omgeving .Echt spaans, kan met de bus leuke plaatsen bezoeken ,wij zijn naar Valencia geweest een aanrader.

Wij zijn daar met touroperator gekomen en we hadden een super reisleider, Evert bedankt, jij krijgt van ons een 10+.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

redelijk hotel

Diana, 1-6-2014

wij zijn hier half mei geweest, het weer was erg w isselvallig, dus niet zwemmen in het zwembad en de zee, jammer !Goede bedden wel hard maar groot.Schoon en goede receptie. Eten redelijk,veel vis, altijd patat en pasta veel salades.Informeer van te voren of er geen festival of feest is, zoals bij ons, 3 dagen een salsafestival met 600 jongelui van 10 tot 6uur in de ochtend harde muziek en overlast, wel beter eten toen zij er waren. Elke avond de zelfde animatie, wel gezellig zang en dans.
Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk hotel met prachtige ligging

L. Saris, 23-9-2013

Gran Hotel Peniscola is een groot, mooi hotel. Heerlijk gelegen aan het einde van de boulevard, op dit deel van het schone strand is het altijd rustig. Schitterend, goed onderhouden zwembad. Ruime kamers, twee king size bedden met goede matrassen. Zeer goede schoonmaak service. Klantvriendelijke receptie. Bij eventuele klachten kun je terecht bij de manager van het hotel die adequaat reageert en de klacht of het probleem probeert zo snel mogelijk op te lossen. Een fijne spa waar je voor een gering bedrag een hele week gebruik van kunt maken. Veel leuke dingen in de omgeving te doen (de haven, de markt van Vinaros en natuurlijk de burcht). Prachtig achterland . Bus stopt vlak bij het hotel, voor een klein bedrag rij je naar Vinaros of de burcht. Erg leuk zijn de feestweken in de eerste twee weken van september: traditionele dansen, processies, muziek, parade van oldtimers een spectaculair vuurwerk enz. Voor een redelijk bedrag zit je in een goed hotel. Een aanrader !!
Gereisd met partner in september 2013

Gran Hotel Peñisola

richard, 4-8-2012

Hallo mensen

Het is een prachtig hotel goede service iedere dag de kamer verschoont

prachtig gelegen voor de kust aan de boulevard

mooie zwembad waar we geen gebruik van hebben gemaakt ,dus lekker naar de zee voor het hotel

waar je de gelegenheid hebt op een parasol en ligbed kan huren voor € 6.50 bij de Belg lambert :>)

wat betref eten…. S, morgens ontbijt was super lekker eitjes met spek …s, middags werd het al minder

en de avond diner was over het algemeen slecht en koud altijd het zelfde met veel vis haai ,rog en weinig tot geen vlees (enorm taai )ook de smaak van de verschillende gerechten was een lijn het zelfde gekruid jammer miste toch wel wat .

wat betreft voor herhaling Nee !ook de Spanjaarden waren erg arrogant en onbeleefd anders dan in malgrat ..komt misschien door de crisis.

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke vakantie

Lydia van Diest, 20-6-2012

wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Gran hotel. Grote kamers met supergrote bedden, mooie badkamer, Eten was goed en ruim voldoende gevarieerd, alleen jammer dat er 's middags wel broodjes waren, maar geen beleg (kaas ofzo). water hebben we gewoon gedronken uit de kraan, nergens last van gehad. De schoonmaak was top. lekkere zachte grote badlakens, elke dag schoon. Koelkastje op de kamer was ook fijn. 't hotel ligt wel ver van het centrum, maar dat vonden wij juist wel fijn. dicht bij het strand en op loopafstand van Benicarlo en Peniscola-centrum. maar voor € 1,40 kan je de bus pakken vlak bij het hotel. En lopen langs de brede boulevard is echt geen straf daar..! vriendelijk personeel. spreken alleen geen Engels maar je gaat tenslotte naar Spanje. voor slechts € 12,50 mag je tijdens je gehele verblijf gebruik maken van 't spa- gebeuren, sauna enz..! Voor ons komt er zeker nog een volgende keer.
Gereisd met vrienden in juni 2012

zeker nog eens terug

mw, 17-9-2011

Wij zijn daar in de herfstvakantie geweest en we hebben genoten.

Het hotel ziet er erg mooi uit en heeft een heerlijk spa-gebeuren.

De schoonmaak was geweldig.Alles werd elke dag gedaan.

Er was een ruime keuze aan eten,er zat altijd wel iets bij wat je lust.

Het hotel is 1e lijns dus je loopt zo het strand op.

Leuk is om een dagje Benicarlo te doen en dagje Vinaros.(erg grote markt daar)

Dagje Benicassim of Barca is ook goed te doen.

Peniscola is geen dorp voor mensen die rijen met winkels en discotheken willen.

Het is nog echt spaans allemaal wat juist zo leuk is.

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Beste keus

F.L. de Jonge, 5-7-2011

Gaan voor de 2e keer naar grand hotel en voor de 6e keer naar peniscola.

Grand hotel heeft geweldige ligging en alles is met de bus goed te bereiken.

We zijn goed door het personeel geholpen (lydia multi in talen bedankt)

We gaan dit jaar weer terug omdat het een aanrader is.

Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Peniscola bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Peniscola in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Peniscola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Peniscola scoort een 8.05 uit 10 op basis van 42 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: