Bungalow Bungalowpark La Carabela **

7,9

6 reviews over Bungalow Bungalowpark La Carabela in het Nederlands

Goede accommodatie!

Stoker, 22-7-2009

Wij hebben in juli 2009 een week gebruik gemaakt van een studio (voor 2 pers). Sobere inrichting, keuken oké, bedden redelijk, geen balkon of ´eigen´ buiten. Wel airco aanwezig (tegen een meerprijs, 3 euro per dag). Wij hadden de laatste nachten wat luidruchtige buren, waardoor de gehorigheid van de studio duidelijk werd.

Zwembad prima, restaurant goed (aardige mensen, Nederlander en een Duitse).

Wel een stuk van het strand af. Je kunt lopen, maar dan ben je wel ff bezig, een auto is handiger, hoewel je wel moet betalen voor parkeren (ong. 0,70 per uur).

Het strand in Peniscola is overvol (echte massahysterie), maar een leuk baaitje is in de buurt zo gevonden!

Wij hebben een leuke vakantie gehad en zouden zo weer teruggan (maar dan wel in een appartement).

Gereisd met partner in juli 2009

Fantastisch!

Mart, 31-7-2008

We hebben hier juli 2008 een heerlijke week gehad. Ruime huisjes, enorme privacy, mooie ligging, overdekt terras, dakterras. Lekker rustig. Zwembad is prima. Verder moet je zelf je vertier zoeken, maar het centrum is op loopafstand. Aanbevolen!
    Gereisd familie in juli 2008

vera, 28-5-2008

Wij zijn in mei geweest spijtig van het weer dat viel niet echt mee.Een rustig bungalowpark eenvoudig in gericht maar proper,groot overdekt terras en een grote tuin en een dakterras ,het restaurant aan het domein is zeker een aanrader.Je kan te voet naar het stadje dit duurt maar ongeveer 20 minuten , dan heb je niet altijd een wagen nodig.Het is ons vijfde verblijf in peniscola maar deze accomodatie is de beste die wij reeds gehad hebben Wij gaan in september zeker terug en hopen op meer zon .
    Gereisd met partner in mei 2006

Petra, 10-7-2007

Voor dat geld zit je hier gewoon "t is hier fantastisch". Wat babet al zei klopt helemaal. Het is een prima accomodatie, niet luxe, maar schoon en ruim genoeg. Het zwembad (wat bij minder goed weer overdekt is) is prima. En even de weg uit rijden en je zit in het centrum en bij de boulevard, kortom bij al het vertier.
        Gereisd anders in juli 2007

mika, 9-7-2007

geweldige vakantie. eigen tuin waar we lekker het ontbijt konden nuttigen. zwembad ligt achter een deur dus kinderen kunnen niet zomaar op het water afrennen. je hebt wel een auto nodig voor naar het centrum te komen.
        Gereisd familie in juli 2003

Babet van 't Zelfde, 7-5-2007

Wij zijn er in het voorjaar 2007 geweest. Wij hadden een keurig huis.

Echt spaans,niet supermodern, maar schoon en groot genoeg voor 2 volw. en 3 kinderen. Groot dakterras en een groot balkon. Mooi zwembad. Wij vonden het er leuk en erg rustig.

Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark La Carabela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Bungalowpark La Carabela in Peñíscola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Bungalowpark La Carabela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Bungalowpark La Carabela scoort een 7.89 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: