Vakantiehuis Dos Palmeras

Dos Palmeras

2 reviews over Vakantiehuis Dos Palmeras in het Nederlands

zeer mooi huisje

ellen , 27-2-2014

Dos palmeras is een zeer mooi huisje met een mooi zwembad. Het ligt niet ver van de zee ,de aldi en het winkelcentrum la zenia boulevard. Met de fietsen is het ook zeer handig voor op uitstap te gaan. De kinderen verveelden zich geen moment. We verbleven daar 3 weken en zullen zeker eens terug gaan. Met jonge en oudere kinderen is het zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Droomvakantie onder de zon

eeckhout, 19-2-2014

Zeer verzorgde woning, alles is nieuw. Een mooi zwembad met directe toegang vanuit de tuin van de woning, gemeenschappelijk maar hadden het bijna altijd voor ons alleen. Een mooie locatie voor wie graag een ontspannende vakantie heeft. Voor wie de drukte en het uitgaan wil opzoeken is er 1km verderop Villamartin Plaza waar voldoende restaurants en bars zijn. Van hieruit hebben we mooie fiets en wandeltochten gemaakt. Een nieuwe ruime keuken met alles aanwezig voor wie graag zelf kookt. Vanuit de keuken heb je direct toegang tot een ruim terras met zon en ook plaats in de schaduw. Internet aanwezig, voor de kinderen onmisbaar in deze tijden. Tv Vlaanderen met mogelijkheid tot opnemen, je hoeft dus niets te missen van de programma's die je thuis volgt. De verschillende stranden zijn goed bereikbaar, wij deden dit met de fiets. Er is iets verderop een Aldi waar alles te verkrijgen is wat men nodig heeft tijdens een paar weken vakantie. De bus brengt je naar alle stranden voor €1,30.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dos Palmeras in Orihuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dos Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dos Palmeras scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: