Bed and Breakfast Atidos

Atidos
9,7

Zoover award

79 reviews over Bed and Breakfast Atidos in het Nederlands

een plek om thuis te komen

Ritje en Werner, 14-5-2015

Ook wij zijn reeds een aantal keer in A-ti geweest en ook hier hebben we weer ontzettend genoten van de warmte en gastvrijheid van Arie en Willy

Kusje van Bo Dizzy en Woody

Gereisd anders in april 2015

Fantastische plek om te genieten

Vicky marien , 11-5-2015

een echte aanrader voor wie wil genieten van gezelligheid rust en lekker eten, de kamers zijn ruim, tip top in orde en het uitzicht is er fantastisch.

De gastheren maken het verblijf compleet door hun goede zorgen.

Gereisd anders in april 2015

Fantastische plek

P N Schooneman, 7-5-2015

Een verblijf om niet snel te vergeten.mooie kamers en fantastische eten. de omgeving is heel erg mooi. Door de gastvrijheid van de eigenaren Arie en Willy voel je je meer dan thuis. Heel fraai aangelegde mooie tuin met een prachtig zwembad, waar het heerlijk toeven is. En als je er op uit wilt gaan zijn er talloze mogelijkheden om dat te doen in deze prachtige omgeving.

fantastisch!

Mets Patrick , 6-5-2015

Atidos is een grote verwennerij. We uitbaters zijn heel lieve mensen.
Gereisd met partner in maart 2015

Als god in Spanje

Helma em Hand, 2-5-2015

A-ti zijn wij geweest in 2014 is ook terecht de BB van 2015 en na ons verblijf in hun nieuwe BB Atidos wordt dit wat ons betreft de nieuwe nummer 1 van 2016. Jullie hebben het weer voor elkaar. Fantastisch. Bedankt voor het heerlijke verblijf.
Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk B&B met geweldige gastheren.

Frank, 29-4-2015

Afgelopen april '15, 6 dagen doorgebracht op deze fantastische plek. Na enkele keren verbleven te hebben op de hoeve in Valderey, waar de heren t ook goed voor elkaar hadden en nr. 1 van algelopen jaar waren, nu als een van de eerste deze nieuwe stek bezocht.

Atidos ligt op n mooie plek aan de rand van Ontinyent. Op n ruime kavel gelegen tussen enkele andere grote huizen welke ver genoeg af liggen van Atidos. Achter uitkijkend op olijven boomgaard, voor op prachtige heuvels. Kamers zijn zeer goed verzorgd en er is n heerlijke woonkamer met grote TV. Goed zwembad met grasstrook erom heen. Je komt hier echt tot rust aangezien er slechts 2 kamers verhuurd worden en 1 appartement dat zich bij het zwembad bevind.

In overleg kun je samen met de gastheren eten en genieten van mooie wijnen.

Deze B&B is een mooie uitvalsbasis voor routes door t prachtige Spaanse land waar Arie en Willy je alles over kunnen vertellen.

Wij komen zeker terug.

Groetjes, Frank en Marjan

Gereisd met partner in april 2015

Een oase van rust met een excellente service

Van Beersel Bruynseels, 28-4-2015

Zeer verzorgde accommodatie die mooi gelegen is

De eigenaars zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam

De prijs/kwaliteitsverhouding zit juist

De aangeboden avondmaaltijden zijn super, je hoeft echt niet elders te gaan eten.

De kamers zijn zeer verzorgd

Gereisd met partner in april 2015

Hier wil je niet meer weg.

rini waardenburg, 15-4-2015

Wij hebben in de loop der jaren al heel wat vakantieadressen gezien. De meesten zijn goed, sommige wat minder, maar Atidos is bijzonder. Daar wil je weer terugkomen of eigenlijk wil je gewoon blijven. Dat komt niet in de laatste plaats door de gastheren Arie en Willy. Zij weten een bijzondere sfeer te scheppen. Een gevoel alsof je bij vrienden logeert.

Ook culinair kom je niets te kort, de maaltijden zijn voortreffelijk. Het huis met zijn luxe kamers en de tuin zijn fantastisch, het ontbreekt je aan niets. In de omgeving kan je alle kanten op; de prachtige natuur, de kust, veel leuke stadjes en Valencia en Alicante zijn dichtbij. Wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in januari 2015

Een plek om niet meer weg te gaan.

Rini en Marten, 13-4-2015

Wij hebben in de loop der jaren al heel wat vakantieadressen gezien. De meesten zijn goed, sommige wat minder, maar Atidos is bijzonder. Daar wil je weer terugkomen of eigenlijk wil je gewoon blijven. Dat komt vooral door de gastheren Arie en Willy. Zij weten een bijzondere sfeer te scheppen. Een gevoel alsof je bij vrienden logeert.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Atidos in Ontinyent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Atidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Atidos scoort een 9.69 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: