Bed and Breakfast Atidos

fantastisch

Van Damme Hans, 7-5-2016

logeren bij 2 supervriendelijke gastheren en genieten van de prachtige natuur
Gereisd met partner in mei 2016

zo hoort een B&B te zijn.

Anneke Louwerse, 4-4-2016

De ontvangst was hartelijk en beloofde al een paar fijne dagen. En inderdaad de gastheren zijn echt super enthousiast, en kunnen heerlijk koken en hebben lekkere wijnen. Iedere dag na een goed ontbijt op het terras, uitgebreid aandacht voor uitstapjes in de omgeving met tips.

Mooi huis, kamers met goede bedden en goede douche. En een leuke tuin met zwembad om te relaxen. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Wat een geweldige sfeer.

Alleen niet geschikt voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in maart 2016

Een B&B van absolute topklasse

Hans en Gerrie Wetser, 4-4-2016

Alles is werkelijk top. Arie en Willy zijn gastheren die alles tot in de puntjes verzorgd hebben. Je voelt je er helemaal thuis. 's-Ochtends een heerlijk ontbijt met aansluitend tips voor trips door Arie. Volg die tips maar en je dag is perfect gevuld. Wat je zeker moet doen is op de avonden dat de gastheren koken aanschuiven aan tafel. Het eten is geweldig en de sfeer aan tafel doet je de tijd vergeten en voor je het weet is het bedtijd. Als ze niet koken kennen ze wel een restaurant waar het ook goed toeven is. Atidos is een echte aanrader in een stukje authentiek Spanje en toch niet al te ver van de kust.
Gereisd met partner in maart 2016

Heavenish!

Larissa & Gertjan, 31-12-2015

Logeren bij Arie en Willy voelt als thuiskomen. Je voelt je op en top welkom en wordt heerlijk in de watten gelegd. We hebben ultiem genoten van buiten ontbijten in de warme decemberzon, de mooie omgeving, de topstad Valencia, maar vooral ook van de fantastische diners van en met Arie en Willy, hun gezelligheid en de mooie gesprekken. Hier kan je niet anders dan nog eens teruggaan. Dus A&W: hopelijk tot gauw weer!
Gereisd met partner in december 2015

The place to be

ALFONS VERHOEVEN, 25-9-2015

B&B met veel aandacht en zorg voor de gasten.
Gereisd met partner in september 2015

Perfect

Erwin en Tine, 22-9-2015

Wat kunnen we anders zeggen dan dat alles gewoon perfect was. Als er een score zou bestaan van '11' dan zouden we deze zeker geven. Met meer of minder woorden kan ik ons verblijf in Atidos niet beschrijven.
Gereisd met partner in september 2015

Echt vakantie

Franck en Erika, 16-9-2015

Een heel aangename plaats om je vakantie door te brengen, met in de buurt heel veel plaatsen om te bezoeken. Maar was het nu het avondeten dat het zo fantastisch maakte, of was het het gezelschap aan tafel 's avonds onder de notenboom die onze vakantie zo prettig maakte of waren het toch die zo attente, aangename gastheren die ons zo verwend hebben, die onze vakantie zo waaw gemaakt hebben ?
Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig

Ferdinand ter Beek, 6-9-2015

Een prachtig uitzicht. Mooi zwembad. Heerlijk eten. Maar vooral de beide gastheren zorgen ervoor dat je echt op vakantie bent. Goede tips voor uitjes in de omgeving
Gereisd met partner in augustus 2015

Uitmuntend!

Maarten en Elza, 20-8-2015

Wij zijn nog nooit zo blij geweest dat twee mensen die we heel erg graag mogen, verder bij ons weg zijn gaan wonen. We hadden al het geluk dat we twee keer bij Ary en Willy in hun vorige B&B hebben gelogeerd. Toen we het bericht kregen dt ze verhuisd waren naar Ontinyent, waren wij blij verrast. Dit betekende namelijk dat we dezelfde uitmuntende gastvrijheid en kamer in een andere omgeving konden treffen. Dit bleek helemaal waar. Wat hebben wij ontzettend genoten van onze dikke week bij Willy en Ary. We konden ons verblijf gelukkig nog met een paar dagen verlengen, zodat we nog wat langer konden genieten van het heerlijke eten, de prachtige kamer, het zwembad en het gebied in een omtrek van 100 km. Wij komen zeker (in het voorjaar) terug. Ary en Willie, nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid en voor de suggesties voor onze uitstapjes.

Elza en Maarten.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek!

Annelies Aardenburg, 3-8-2015

Wij hebben een geweldige tijd gehad bij Atidos. Ook hier hebben de gastheren weer een paradijs weten te creëren. Als het aan mij ligt komen we zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Atidos in Ontinyent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Atidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Atidos scoort een 9.69 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: