Bed and Breakfast Atidos

Zoover award

79 reviews over Bed and Breakfast Atidos in het Nederlands

Supergeweldigfantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

riezebos, 3-7-2016

Zoekt U een B&B met prachtige kamers, geweldig goede bedden, prima badkamers,

zeer goede maaltijden, heerlijk ontbijt, lekker zwembad, prachtig uitzicht, en zeer veel persoonlijke aandacht, dan is dit de plek die U zoekt.

Uitzonderlijk goed!

Marianne en Eric, 27-6-2016

Wij zijn net héél enthousiast thuisgekomen van B&B Atidos. Direct bij aankomst werden wij heel vriendelijk en warm ontvangen. Een prachtige chalet, gelegen aan een heerlijk zwembad, volop rust en 2 zalige gastheren die er alles aan deden om het ons naar onze zin te maken. Het zijn meesters in het creëren van een gezellige sfeer.Niet te vergeten het lekkere ontbijt, de gezellige avonden met het heerlijke eten. Het is een mooie omgeving om te ontdekken, waarbij Arie ons met raad en daad bijstond. Wij hebben ons enorm geamuseerd en kijken er naar uit om terug te gaan. Wij zouden alvast niet weten hoe dit te overtreffen!

MAUS ROLAND, 20-6-2016

Er zijn geen negatieve punten.

Spaans paradijsje

Marten, 14-6-2016

Een B&B waar het je aan niets ontbreekt. Schitterende kamers, culinaire verwennerij, tiptop gastheren en een prachtig domein. Kortom een uitgelezen plek om vakantie te vieren. Er is alleen een nadeel: het verblijf is altijd te kort. Een plek waar we graag terugkomen.

De hemel op aarde

Luc Cap, 13-6-2016

B & B Atidos is een absolute aanrader. De prachtige ligging op een heuvel in Ontinyent geven prachtige vergezichten. De kamers zijn super en het zalige zwembad biedt bij mooi weer de nodige verfrissing.

Arie en Willy zijn top-gastheren, die aan alles denken en die onmiddellijk de verwachtingen van hun gasten weten in te schatten.

Op zeer korte tijd hebben zij de omgeving verkend en kunnen perfect advies verstrekken over culinaire hoogstandjes en de mooie bezienswaardigheden in de regio.

Valencia is op een uurtje rijden en een prachtstad op alle vlakken. Echt de moeite waard. De grote en kleine badsteden zijn ook de moeite waard.

Één woord: meer dan de moeite waard

Zalig

Karl Mailliard, 31-5-2016

Atidos is van hoog culinair niveau,

alles bereid bij een mooi en zonovergoten panorama,

in alle rust en gezelligheid,

gekruid met de menselijke warmte van de gastheren Arie en Willy.

Gereisd met vrienden in mei 2016

als een warme deken...

Jos, Gertie en Renée, 31-5-2016

De vriendelijkheid en gastvrijheid van Arie en Willy vergeet je niet. 2 Jaar geleden was onze eerste kennismaking en toen wij vernamen dat er een tweede "a-ti" was, wilden we deze ook bezoeken. En net als in Valderey voelden we ons vanaf de eerste minuut op ons gemak. Lekker ontbijtje, heerlijk avondeten en gezellige tafel-gesprekken.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heimweewekkend

Maarten en Elza Poldervaart, 29-5-2016

Nadeel: Dat het na een verblijf bij Atidos moeilijk wordt om een vergelijkbare B&B te vinden, waar de verhouding prijs/kwaliteit meer dan uitstekend is.

Op het moment dat je na 11 overnachtingen de poort uitrijdt, naar de volgende bestemming, heb je al heimwee. Dit heeft vooral te maken met het oprechte gastheerschap van de eigenaren (Arie en Willy). Zij geven je van meet af aan het gevoel dat je thuis bent maar dan heel luxe. Het onderhoud van de kamer (zelfs het bed wordt opgemaakt), de verzorging van de maaltijden (ontbijt en diner), rondom het zwembad, alles is gericht op het plezieren van de gasten. Wij waren nu voor de tweede keer bij Atidos maar het wordt zeker Ati tres. Er is voor ons nog zoveel te beleven in de omgeving. Arie geeft elke dag (als je daar prijs op stelt uiteraard) een paar uitstekende tips om op uit te gaan, waarbij hij een meester is in het ontdekken van goede restaurants. Kortom het was weer fantastisch en hebben opnieuw leuke mensen ontmoet waar we mee opgetrokken hebben. Willy en Arie zien kans om gasten aan elkaar te binden op een heel plezierige en vrijblijvende manier. Dat maakt de avonden en soms de dagen wel zo leuk. Kortom Willy en Arie. Opnieuw reuze bedankt voor een fantastische vakantie en tot de volgende keer. Elza en Maarten.

Super

ALFONS VERHOEVEN, 13-5-2016

Unieke plek voor een B&B (wel GPS goed instellen) maar die een rust en sfeer geeft waarvan je direct kan genieten?

De gastheren doen er alles aan om het je naar je zin te maken.

Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch!

ineke en bert, 9-5-2016

Alles.

Misschien handig om te weten dat het wat moeilijker te vinden is, maar met de aanwijzingen van de gastheren en navigatie kom je er wel.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Atidos in Ontinyent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Atidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Atidos scoort een 9.69 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: