Bed and Breakfast Atidos

Zoover award

79 reviews over Bed and Breakfast Atidos in het Nederlands

Helemaal geweldig

Nicky Kuiper, 19-8-2017

We hebben een fantastische tijd gehad bij gastheren Arie en Willy. We hadden geboekt voor 5 nachten en waren heel blij ons verblijf te kunnen verlengen met nog een axtra nachtje!

Arie zit boordevol ideeen om leuke uitstapjes in de buurt te maken, wij hebben samen met onze 2 kinderen van 9 en 11 jaar genoten van alle leuke tips en trips.

Willy is een kenner op het gebied van heerlijke wijnen, zowel lokaal als andere regio´s in Spanje voor bij het diner op het verblijf. Deze heerlijke wijnen gaan uitstekend samen met de gerechten die ze voor de gasten bereiden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een Topper! Geweldige gastheren!

Erwin & Manon - Oswald en Marlènne, 8-8-2017

Wij verbleven van 28 juli t/m 6 augustus 2017 in de mooie, rustig gelegen B&B Atidos

Een gezellige en hartelijk ontvangst door Arie en Willy, fantastische gastheren!

In de ochtend een goed verzorgd ontbijt met o.a. eigen gemaakte jam, gekookt of gebakken eitje, vers fruit, jus d’orange kortom: perfect!

Arie en Wille hebben leuke en nuttige tips voor uitstapjes en restaurantjes in de buurt. Mooie schone kamer met fijne bedden, ruime badkamer, dagelijkse schoonmaak en handdoeken. In de gastenruimte voor een schappelijke prijsje altijd lekker gekoeld water, frisdrank, wijn en bier. Een mooi zwembad, parasols en voldoende schaduwplekken van de bomen.

De kookavonden worden perfect verzorgd door de gastheren zelf. Het eten is echt TOP! Arie en Willy hebben ons laten genieten van een aangename, gezellige vakantie. We komen hier ZEKER nog een keertje terug!

Arie en Willy, Bedankt en tot ziens!

Erwin & Manon – Oswald en Marlènne

Gereisd met vrienden in juli 2017

Zeer de moeite waard

Nienke en Klaas, 2-7-2017

Op drie kwartier rijden van Valencia en Alicante ligt bed and breakfast Atidos gerund door Nederlanders. Wij hebben hier enorm genoten van de rust , ligging en gastvrijheid van Arie en Willy. In de ochtend genoten wij buiten op het terras van een heerlijk ontbijt en in de avond werd ons een fantastisch 3 gangen diner geserveerd. We zijn 1 avond in het dorp gaan eten met Arie en Willy en andere gasten die in Atidos verbleven. Heerlijke Spaanse gerechten !

Wij zijn een dag naar Valencia geweest. Arie en Willy regelden voor ons de trein naar Valencia en een fietstocht met een Nederlandse gids. Valencia is zeker de moeite waard. We hebben een dagtocht met de auto gemaakt door "klein Toscane ", zoals de omgeving bij Ontinyent ook wel genoemd wordt. Arie en Willy hadden deze route voor ons uitgestippeld. Het was absoluut de moeite waard.

De laatste dag zijn we naar de kust geweest. Prachtige stranden !

Elke dag iets ondernomen maar eind van de dag terug naar Atidos en ontspannen bij het zwembad.

Atidos is een oase van rust....een enorme gastvrijheid...prima uitvalsbasis voor prachtige uitstapjes... !

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch verblijf, fijne gezellige gastheren

Wiert Huttema, 24-6-2017

Het eten was fantastisch, de sfeer is heel gezellig en het is een heerlijk rustige omgeving ondanks dat je op dicht bij Ontinyent bent.
Gereisd met partner in mei 2017

Laurens Beijen, 20-6-2017

B&B Atidos heeft prachtige kamers met goede bedden, en de gasten krijgen een heerlijk ontbijt. Arie en Willy zijn uitstekende gastheren die zich op een heel prettige manier inzetten om het hun gasten naar de zin te maken.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch gastheerschap in prachtige omgeving.

Ingrid Stokvisch, 8-5-2017

In een prachtige omgeving heb je de keus om tot rust te komen rondom de B&B aan het zwembad óf de omgeving te verkennen op basis van alle tips van Arie en Willy. De dag begint met een heerlijk ontbijt en 's avonds schuif je aan voor een lekker menu mét een goed gesprek.

Heel fijn hoe er ook rekening werd gehouden met de wensen van onze kinderen (7 en 15) in de tips voor de omgeving en bij het samenstellen van het menu.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Adriaan van Ek, 6-5-2017

Mooie B&B en zeer vriendelijke gastheren.

Op een rustige plek met mooi zwembad, goed verzorgd ontbijt en eten.

Prachtige omgeving, geschikt voor mooie wandelingen, leuke plaatsen om te bezoeken.

Gereisd met partner in april 2017

prima!

Tonny en Henriette, 17-2-2017

Een zeer hartelijk ontvangst door beide gastheren die na 2 dagen het gastheerschap over hebben gedragen aan een bevriend echtpaar. We hebben een prima verblijf gehad met heerlijk eten en mooie bijpassende wijntjes.

De B&B is wel wat afgelegen, dus een auto is zeker noodzakelijk. In het dorp Ontinyent is niet veel te beleven. Je moet er echt op uit!

Naar ons idee was de B&B nog niet helemaal "af" maar Arie en Willy hebben laten weten nog voldoende plannen te hebben om mn rondom het zwembad het nog mooier te maken.

De kamer/badkamer was mooi en goed verzorgd. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch en gezellig

fam. Baudot, 8-1-2017

uitstekende accomodatie, prachtige ligging, joviale en gezellige gastheren
Gereisd met partner in mei 2016

Heel gezellige sfeer!

John en Greet, 26-9-2016

Arie en Willy verwelkomen je echt gemeend hartelijk in hun huis. De kamers zijn heel netjes en het avondmaal is super lekker! Zeker een aanrader! Bovendien geven de gastheren alle dagen allerlei tips om hun gasten een leuke dag te bezorgen. Ze kennen de wijde omgeving en weten de mooie plekjes zeker zijn. Kortom.....het is er zalig vertoeven....
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Atidos in Ontinyent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Atidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Atidos scoort een 9.69 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: