Camping Altomira

Altomira
7,9

6 reviews over Camping Altomira in het Nederlands

Fijne, mooi gelegen camping.

Nelly, 22-5-2016

Camping ligt ca. 60km.van Valencia. Mooie camping met goed en schoon sanitair.

Aardig en behulpzaam personeel dat Engels spreekt.

Er is een winkeltje en in Segorbe (4 km.) zijn supermarkten. Er kan gewandeld en gefietst worden. Doe vooral de wandeling naar de waterval (30 min.).

Er is een goed restaurant.

Het is een terrassencamping. De plaatsen bovenin hebben daardoor per plaats hoogteverschil. Het is moeilijk om de caravan of camper op een plaats te krijgen, ook met mover. Wij en 2 anderen hebben hiermee onze auto beschadigd aan de onderkant. Niet ernstig maar toch, dat kan niet de bedoeling zijn.

Vanuit het leuke dorpje kan men de train naar Valencia nemen.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie camping - veel slecht toegankelijke percelen

Dooper, 11-3-2016

Vooral boven op de camping mooie percelen met mooie uitzichten. Goed verwarmd sanitair. Vriendelijke mensen bij de receptie. Wat dat betreft een aanrader.

Máárrrr.... De meeste percelen hebben smalle, steile opritjes met scherpe hoeken. Soms wel ca 25%. Zonder sterke mover kun je je caravan op veel percelen niet plaatsen. Achteruit met de auto je caravan het perceel opduwen lukt vaak niet door de smalle weg en vele stenen obstakels. Een kras of deuk is zó gemaakt. Iets om rekening mee te houden.

Gereisd met partner in maart 2016

doorreiscamping,een paar dagen is ok

Erwin, 4-2-2016

terrascamping,is hier wel een aanrader dat je goed achteruit kan rijden om op uw plaats te parkeren,door de drempels is duwen geen optie.heel mooi verzicht op de bergen vanuit uw staanplaats. Een auto is een aanrader om wat uitstapjes te doen in de omgeving.vriendelijk ontvangst en alles direct geregeld.
Gereisd alleenreizend in november 2015

Leuke camping

Sandra, 1-6-2015

Wij zijn net terug en 9,6 is echt wel overdreven , idd geen water in het zwembad, wat volgend mij niet kan bij een 4/5 sterren camping en het sanitair was zeer basic en niet echt proper, personeel is super super vriendelijk en de ligging is zeer mooi
Gereisd met partner in mei 2015

zeer goede camping

nicole, 20-1-2015

Inderdaad een zeer goede camping maar 10/10 vind ik wel overdreven. Een 9 is meer dan genoeg ! We waren er eind mei 2014 : het zwembad was nog niet open en de staanplaatsen vond ik ook niet zo gezellig ( op grint en zonder privacy). Het personeel is wel super aardig en het sanitair is zeer proper. Vanaf de camping leuke wandelingen te maken. Het dorp is wel gezellig (marktpleintje) maar stelt verder niet veel voor. Ideaal om Valencia te bezichtigen(met de trein vanuit Navajas).

Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met partner in mei 2014

Wij kunnen niet voorbij rijden...

Luc en lieve Cools-Lantsoght, 9-11-2011

Hallo iedereen ! Vooreerst : de ontvangst is super!! Zo behulpzaam, altijd klaar voor iedereen.Ze doen een prachtige inspanning om Engels te praten. Een kleine, maar gezellig camping met een aparte sfeer !

Verzorgd, de ganse dag zie je mensen op onderhoud !

Gelegen:dicht bij het oude dorpje , op wandelafstand, de trein op 5 min.stappen,een fietsroute van meer als 70 km aan de achterdeur, een supermarktje in de camping en op 5 km rijden.( Segorbe).

Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altomira bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altomira in Navajas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altomira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Altomira scoort een 7.87 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: