Beoordelingen Villa Xenofilia VII

Xenofilia VII
9 beoordelingen
Beoordelingen Villa Xenofilia VII
Moraira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Xenofilia VII in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Xenofilia VII zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Villa Xenofilia VII scoort een 9,2 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Xenofilia VII in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Xenofilia VII, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Villa Xenofilia VII de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Villa Xenofilia VII vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Villa Xenofilia VII met andere accommodaties in Moraira.
Even geduld a.u.b.

9,4
9,1
9,9
9,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, 2014
"Mijn 'Droom' plek"vertalen
Joke Hagedoorn
8,0

24-2-2014 Ik ben een vaste Villa Xenofilia VII klant. Net terug van een heerlijke familie week en in april weer met Stichting De Klaprozen. Xenofilia VII is zowel met een kleine als met een grote groep een fantastisch huis, er is voldoende privacy, de inrichting is TOP en de buitenkeuken is een eldorado!

met een groep, Feb. 2014
"Fijne plek om heerlijk tot rust te komen"vertalen
E. Vergeer
9,0

6-3-2014 We waren er in het voorjaar. Met een heerlijk zonnetje konden we relaxen bij het zwembad of heerlijk een lunch bereiden en eten in de buiten keuken. Niks hoeft en alles mag........Heerlijk!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Geweldige plek!"vertalen
PK
10,0

4-3-2014 heerlijk genoten in dit tophuis. We boeken al jaren bij Xenofilia, elke keer weer genieten. Service en kwaliteit staan voorop. Omgeving is heerlijk, vele leuke stadjes en lekkere stranden.

met oudere kinderen, Nov. 2013
"Fantastische Villa!!"vertalen
Arno en Dian van de...
10,0

30-12-2013 Wij hebben weer genoten van onze vakantie in Xenofilia VII voor mij als rolstoelgebruiker van alle gemakken voorzien, een ruime badkamer met douchestoel en toilet met beugels, een hele ruime slaapkamer met tuindeuren naar het grote tuinterras met zwembad voorzien van een tillift,
verder een oprit voor naar de bovenverdieping en een zeer behulpzame gastheer Ron die altijd voor je klaarstaat, al bij al een onbezorgde vakantie voor de rolstoelgebruiker, wij hebben alweer geboekt voor 2014!!

Arno en Dian

met een groep, Mei 2013
"Pure verwennerij!"vertalen
Femke Nogarede
10,0

12-6-2013 We hebben eind mei /begin juni een heerlijke week gehad in Xenofilia VII. De villa is schitterend en van alle gemakken voorzien. Het meeste hebben we genoten van het zwembad en de buitenkeuken (met bbq) met een prachtig uitzicht over de bergen! Hier hebben we met de hele familie heerlijk kunnen ontspannen. Onze (jonge) kinderen waren niet weg te slaan uit het zwembad en er was zelfs voor speelattributen en speelgoed gezorgd. Onze complimenten ook voor de gastvrijheid en de behulpzaamheid van onze gastheer, we voelden ons erg welkom! Het centrum van Moraira is pittoresk en niet overdreven toeristisch en erg aangenaam om langs de kust te struinen. We kunnen de villa van harte aanbevelen!

met vrienden, Mei 2012
"Prachtig verblijf!!"vertalen
Nancy van der Linde...
10,0

21-5-2012 We zijn net terug van een weekje vakantie in deze prachtige villa. We hadden geluk met het weer en hebben dus maximaal gebruik kunnen maken van de buitenkeuken en het zwembad. De inrichting van de villa is zeer luxueus.
Je wordt vriendelijk en stipt onthaald door Ron! We waren met 10 vrienden op vakantie en wat ons betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!!

met een groep, Mei 2011
"Superplek!"vertalen
fam. wiersma
10,0

17-5-2011 een geweldige plek om een week (of langer) in alle luxe in door te brengen! Prachtig prive-zwembad, mooie grote tuin, heerlijke buitenkeuken met bbq!Gewoon super om naartoe te gaan.Wij waren hier met 6 personen, in het begin waren we elkaar kwijt in dit hele grote huis.Het is enigszins aangepast, voor ons wat dat eigenlijk net genoeg.Ook de mogelijkheid gehad om een aangepaste bus erbij te huren, hierdoor was je vrijheid enorm!
We willen nog wel een keer zo'n vakantie!

met een groep, Juli 2010
"Super de luxe villa voor een geweldige vakantie."vertalen
ineke
10,0

20-7-2010 Wij zaten met 10 personen in deze super grote villa met zwembad en alle luxe die je maar kunt bedenken. Maar we hebben vooral bij het zwembad en rond de buitenkeuken geleefd. Ideale ligging, met de auto ben je zo bij de supermarkt of bij het strand. Nog wat kleine schoonheidsfoutjes die opgelost moeten worden, omdat de villa nog zo nieuw is. (Wij kregen bv nieuwe stoelen voor bij het zwembad). Het kost wat, maar dan heb je ook wat: een onvergetelijke vakantie met idem herinneringen en heeeeel mooie foto's!

met partner, Juni 2010
"Een paradijs !!!"vertalen
Cor
10,0

12-6-2010 Een paradijs om nog eens te bezoeken !!!
Fantastisch huis en een fantastische woontuin !!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?