Villa Xenofilia VII

9,2

13 reviews over Villa Xenofilia VII in het Nederlands

Luxe villa

Mieke van der Meeren, 8-11-2015

Van alle gemakken voorzien, prachtig ingericht
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Paradijs in Spanje

Chr.van der Meeren, 8-11-2015

Een perfekte villa, voorzien van Alle luxe, vooral de verblijven rondom het zwembad zijn buiten gewoon aangenaam. Een auto is nodig om bb. Boodschappen te gaan doen
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Perfecte villa!

niels punt, 27-10-2014

Fantastisch huis, voorzien van alle gemakken die het leven erg comfortabel maken. Je kunt heerlijk buiten leven, in buitenkeuken, rond het zwembad en voor erg hete dagen is er ook voldoende schaduw.

Alles goed verzorgd, en ook ontvangst door Ron was perfect. Fijn dat je gewoon de aankomsttijd doorgeeft en hij voor je klaarstaat.

Ook voor de kritische bezoeker echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Prachtige , complete villa !!

H.leenhouts, 22-8-2014

Super deluxe villa, zelfs een vaatwasser in de buitenkeuken. Een warm onthaal door Ron, 's avonds laat. Heerlijk zwembad en veel ruimte en privacy. Je hebt wel een auto nodig om boodschappen etc te doen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fijne plek om heerlijk tot rust te komen

E. Vergeer, 6-3-2014

We waren er in het voorjaar. Met een heerlijk zonnetje konden we relaxen bij het zwembad of heerlijk een lunch bereiden en eten in de buiten keuken. Niks hoeft en alles mag........Heerlijk!
Gereisd met vrienden in februari 2014

Geweldige plek!

PK, 4-3-2014

heerlijk genoten in dit tophuis. We boeken al jaren bij Xenofilia, elke keer weer genieten. Service en kwaliteit staan voorop. Omgeving is heerlijk, vele leuke stadjes en lekkere stranden.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Mijn 'Droom' plek

Joke Hagedoorn, 24-2-2014

Ik ben een vaste Villa Xenofilia VII klant. Net terug van een heerlijke familie week en in april weer met Stichting De Klaprozen. Xenofilia VII is zowel met een kleine als met een grote groep een fantastisch huis, er is voldoende privacy, de inrichting is TOP en de buitenkeuken is een eldorado!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastische Villa!!

Arno en Dian van de Laar, 30-12-2013

Wij hebben weer genoten van onze vakantie in Xenofilia VII voor mij als rolstoelgebruiker van alle gemakken voorzien, een ruime badkamer met douchestoel en toilet met beugels, een hele ruime slaapkamer met tuindeuren naar het grote tuinterras met zwembad voorzien van een tillift,

verder een oprit voor naar de bovenverdieping en een zeer behulpzame gastheer Ron die altijd voor je klaarstaat, al bij al een onbezorgde vakantie voor de rolstoelgebruiker, wij hebben alweer geboekt voor 2014!!

Arno en Dian

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Pure verwennerij!

Femke Nogarede, 12-6-2013

We hebben eind mei /begin juni een heerlijke week gehad in Xenofilia VII. De villa is schitterend en van alle gemakken voorzien. Het meeste hebben we genoten van het zwembad en de buitenkeuken (met bbq) met een prachtig uitzicht over de bergen! Hier hebben we met de hele familie heerlijk kunnen ontspannen. Onze (jonge) kinderen waren niet weg te slaan uit het zwembad en er was zelfs voor speelattributen en speelgoed gezorgd. Onze complimenten ook voor de gastvrijheid en de behulpzaamheid van onze gastheer, we voelden ons erg welkom! Het centrum van Moraira is pittoresk en niet overdreven toeristisch en erg aangenaam om langs de kust te struinen. We kunnen de villa van harte aanbevelen!
Gereisd met vrienden in mei 2013

Prachtig verblijf!!

Nancy van der Linden, 21-5-2012

We zijn net terug van een weekje vakantie in deze prachtige villa. We hadden geluk met het weer en hebben dus maximaal gebruik kunnen maken van de buitenkeuken en het zwembad. De inrichting van de villa is zeer luxueus.

Je wordt vriendelijk en stipt onthaald door Ron! We waren met 10 vrienden op vakantie en wat ons betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Xenofilia VII in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Xenofilia VII zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Xenofilia VII scoort een 9.15 uit 10 op basis van 13 reviews.