Villa Xenofilia V

9,4

24 reviews over Villa Xenofilia V in het Nederlands

Prachtige aangepaste villa!

Fam. Jansen-Michiels, 5-5-2017

We hebben al 2 keer mogen genieten van deze prachtige aangepaste villa. Onze zoon heeft een mentale en fysieke beperking en vind het aangepaste zwembad echt de Max! Zeer ruim huis met vele hulpmiddelen ter beschikking. Mooie locatie, goed gelegen, rolstoelvriendelijk huis, luchthavenvervoer met aangepast bus, goede communicatie onderling. Voor ons geen stressvakantie meer sinds we Villa Xenofilia en Villas Imagen leerden kennen. Echt TOP!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldige voor mindervaliden aangepaste villa

Jan, 15-3-2015

Villa Xenofilia V is een volledig voor mindervaliden aangepaste vakantie villa net buiten Moraira.

Het goed onderhouden huis is eenvoudig toegankelijk voor rolstoelers. Het zwembad is door middel van een rampa (schuin aflopende toegang) ook voor rolstoel-afhankelijke personen geschikt. Zij het met eventueel hulp van een begeleider.

De uitrusting van de villa is zonder meer bijzonder compleet te noemen.

Er is onder meer een bijzonder ruime rolstoel toegankelijke doucheruimte die grenst aan de hoofdslaapkamer. Bij het huis kun je gebruik maken van speciale voorzieningen zoals een zwembadrolstoel, een douche (rol)stoel, er is een hoog-laag bed en via de verhuurder kan bij boeking eventuele additionele wensen op het gebied van zorg besproken/geregeld worden.

De ligging is ook fantastisch, je kunt de hele dag door van de zon genieten en als dat teveeel van het goede is kun je heerlijk onder het overdekte gedeelte van het terras zitten.

Kortom een geweldig huis om vakantie te vieren

Gereisd met partner in februari 2015

Geweldig!!

samira, 10-11-2014

Met een groep van 7 personen weekje doorgebracht. Zeer mooie uitzicht en ligging. Villa van alle gemakken en luxe voorzien, goede bedden, zeker aan te raden voor minder validen! Beheerder (Ron), vriendelijk ontvangen en stond altijd klaar voor hulp en adviezen...
Gereisd met vrienden in november 2014

Onvergetelijke week

B.J.M.Van Leeuwen, 22-10-2014

De herfstvakantie met ons hele gezin ( dertien personen) hier doorgebracht.Geweldig huis met ruime kamers en even zo ruime douches in bijna elke kamer.Geweldige living met grote keuken,openslaande deuren naar groot terras met prachtig zwembad.De hele week prachtig weer waardoor we elke avond de barbecue gebruikten, wat een genot!Het strand is op loopafstand en erg kindvriendelijk.Centrum en supermarkten vlakbij en met de beschikbare fietsen binnen enkele minuten te bereiken.Ron, de beheerder stond voor elke vraag open en regelde alles snel.De prijs vind ik redelijk mede gezien het aantal mensen.Een plek om te genieten, te ontspannen en zeker de moeite waard voor herhaling!
Gereisd met vrienden in oktober 2014

werkelijk fantastisch

barry de haan, 21-10-2014

de accomodatie is werkelijk fantastisch. het huis kent veel luxe en alles is op en top geregld. een uitstekend ingerichte keuken, de bedden zijn top en de badkamers ruim met prima douche gelegenheid. het verwarmde zwembad is perfect om met beginnende zwemmertjes in te vertoeven. er zijn heerlijke bedden langs het zwembad en het overige buiten meubilair is ook prima verzorgd. uitstekende supermarkt in de buurt. het plaatsje Moraira is relaxed en het strand uitstekend. dit te bereiken op 20 minuten loop afstand. al met al een top week gehad. veel dank, een aanrader voor grote gezinnen.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Een geweldige villa voor een super vakantie!

Erik & Ivy, 15-10-2014

Een geweldige mooie, luxe, relaxte villa. Het zwembad is super genieten.

Ligging is ook top. Ron was zeer behulpzaam en op alles voorbereid: kinderstoeltjes, wipstoeltje e.d. Een top villa voor een super vakantie. Genieten!! Zeker voor herhaling vatbaar. De weken voor volgend jaar zijn inmiddels alweer geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Mooi huis

Bastheboss, 1-7-2014

Het huis is gelegen aan de buitenzijde van Moraira, tegen een wijnveld aan. Als je de foto's op de website bekijkt lijkt het wat vrijer te liggen dan dat het daadwerkelijk ligt. Je hebt overigens geen last van de andere huizen in de omgeving of de weg die er langs loopt. Het huis is goed verzorgd en modern ingericht. Wij zijn er met drie kleine kinderen geweest en ook voor hen was het goed verzorgd. De kinderbedjes stonden klaar, kinderstoelen stonden er en de stopcontacten waren beveiligd. In het huis is verder alles aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Het enige kritische puntje is dan misschien wel dat de tuin en de ruimte om het zwembad niet heel erg groot is. Een dik pluspunt zijn de aanwezige fietsen. Hierop ben je in 5 minuten in het plaatsje Moraira. Kortom een perfect huis om in de verblijven en te relaxen!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

een heerlijke villa

A Hansen-van Vlijmen, 3-4-2014

Wij hebben met zijn vieren, waaronder een rolstoeler, genoten van ons verblijf in villa Xenofilia V. Het huis is van alle gemakken voorzien en zeer geschikt voor een rolstoeler. Een fantastisch terras met heerlijke (lig)stoelen. Niet ver van het dorp, te lopen met de rolstoel. Ongeveer 25 minuten. Maar wat geeft dat; je bent op vakantie. Supermarkt dichtbij.

Wij zijn zeker van plan hier terug te komen.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Geweldig fijne en mooie vakantievilla

F.N. Smissaert, 31-12-2013

Villa Xenofilia V in Moraira is een hele mooie villa op een goede plek met mooi uitzicht. Het is een ruime villa van alle gemakken voorzien en ook voor gehandicapte mensen is het een volledig uitgeruste villa in een mooie stijl. Echt fantastisch dat het zwembad verwarmt is voor de nazomer!

Het strand is dichtbij, je kan met de fiets of auto en ook daar is het makkelijk parkeren of en het stadje is gezellig met leuke restaurantjes, winkeltjes en een haven.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Weer een geweldige topvakantie

A. van de Laar, 2-1-2013

Dit jaar al weer voor de derde keer in deze prachtige villa verbleven,

Zeer geschikt voor rolstoelers, wij waren er zelfs met 2 personen in een rolstoel. Het is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto's, het huis is van alle gemakken voorzien zoals was en vaatwasser en prachtige keuken voorzien van alle apparatuur, ook de service van beheerder Ron is zeer goed, met de rolstoel naar het dorp is ook geen probleem in ongeveer 25 min. wandel je naar het gezellige dorp met vele terrasjes en restaurants.

Is een echte aanrader, wij hebben al weer geboekt dit jaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Xenofilia V in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Xenofilia V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Xenofilia V scoort een 9.38 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: