Beoordelingen Hotel Swiss Moraira****

Swiss Moraira****
5 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Swiss Moraira****
C/Haya Urbanizacion Club Moraira, 03724, Moraira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Moraira**** in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Moraira**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Swiss Moraira scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Moraira**** in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Moraira****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Swiss Moraira**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 42 vakantiefoto's van Hotel Swiss Moraira**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Swiss Moraira**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Hotel Swiss Moraira**** met andere accommodaties in Moraira.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Swiss Moraira****

5 beoordelingen
8,7
8,1
8,1
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2011
"Tweede keer nog beter"vertalen
ineke
8,0

21-09-2011 Na onze eerste keer in dit hotel (zie eerdere reactie) alleen nog maar positiever. We hadden een heerlijke kamer. We keken uit op de bush bush, maar daar stond tegenover dat het op de gang heerlijk rustig was. Geen overlast van andere gasten. Zwembad zeer mooi aangekleed met luxe lounge gedeeltes. Zeer mooie beplanting. Ontbijt prima. Voor 30 euro konden we gebruik maken van een late check-out, perfect! Zeer behulpzaam personeel, ook de bediening bij het zwembad was deze keer vlot, lekkere hapjes en cocktails. Wat mij betreft een aanrader!

Met partner, Juli 2010
"Een uitstekend rustig kleinschalig hotel"vertalen
MR Slot
8,0

21-07-2010 Een prachtig hotel met een nog mooiere tuin voor diegenen die rust zoeken.

Met partner, Nov. 2009
"Netjes en groot"vertalen
Ineke
7,0
7,0
8,0

21-05-2010 In november in dit hotel overnacht voor 2 dagen. We hadden een luxe kamer met jacuzzi op het balkon. Het was duidelijk buiten het seizoen, men vond het vreemd dat we bij het zwembad een cocktail en een hapje wilden, maar we kregen het wel. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Sfeer slecht te beoordelen, vanwege lage bezetting. Werden de eerste nacht om 04.00 uur wakker van herrie van personeel in de bar. Verder prima. Gratis parkeren bij het hotel.

Joyce
8,0

07-06-2007 Op een heuvel in het groen gelegen landelijk hotel op 1,5 km. van Moraira
Leuke balkons of als je beneden zit een terrasje, allen grenzend aan de tuin met heerlijk zwembad. Het is heel geschikt voor rustzoekers en minder voor gezinnen met jonge kinderen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?