Villa Sol

9,4

2 reviews over Villa Sol in het Nederlands

Fantastische plek

P.C.Huizer, 25-11-2014

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in villa SOL, helaas hebben we te kampen gehad met ziekte maar Caroline de verhuurster was er voor ons, zij is een fantastische vrouw die goed is voor haar huurders. wij komen absoluut weer terug. Op de villa is niets aan te merken, wij waren met 7 volwassen personen die genoten hebben van het fijne zwembad.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Paradijs in Spanje!

Vuijk, 19-2-2014

Villa sol is een fantastische plek om de vakantie door te brengen! Alle ingrediënten zijn aanwezig; een prachtig zwembad om te relaxen en verkoeling te zoeken, een tuin waar op elke moment van de dag een zonnetje en schaduw te vinden is, een groot terras met vaste bbq en een fijn huis wat van alle gemakken voorzien is. Het gezellige dorp en het strand liggen op een steenworp afstand. Hier geen Spaanse hoogbouw, maar een dorp met veel typisch Spaanse elementen en vooral een hoop gezelligheid!

Ook voor de kindjes is alles voor handen;bedje, kinderstoel en diverse speelgoed, dvd,'s en spelletjes! Succes gegarandeerd en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sol in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Sol scoort een 9.43 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: