Appartement Merluza *****

9,2

51 reviews over Appartement Merluza in het Nederlands

Ontspannen vakantie.

Gerhard en Alide Meijer., 14-11-2016

Ook dit jaar hadden we een ontspannen maand september in app.Merluza,het is praktisch ingericht,er is een mooie tuin en adembenemend uitzicht op de bergen. De ligging is centraal,dichtbij alle voorzieningen. Ook de gastvrouw Caroline en zoon Yaniek krijgen weer een pluim,want ze staan 24 uur per dag klaar voor de gasten en niets is teveel. Het was dus volop genieten.
Gereisd met partner in september 2016

Een heerlijke plek om vakantie te vieren

Familie Konings, 23-8-2014

Soms kom je plekjes tegen die overtreffen je verwachtingen: een goede gastvrouw verwelkomt je alsof je vrienden bent, ze geeft je de eerste ochtend een voortreffelijk ontbijt op je eigen terras en een rondrit per auto , zodat je daarna snel zelf je weg kan vinden.

In het appartement, dat heel gezellig is ingericht, vind je vervolgens alles wat je thuis ook hebt: van kaasschaaf tot tosti-ijzer... Je kan het zo gek niet bedenken of het is er.

De privacy in de tuin is heerlijk, je kan heerlijk ontspannen in een van de zitjes. En zoek je contact dan ga je lekker relaxen bij het zwembad met de andere gasten.

Caroline, je hebt hier een pareltje aan de mooie Costa. We wensen je veel succes.

En bedankt voor je gastvrijheid! Het was heerlijk logeren in appartement Merluza.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

In een woord, geweldig!

kimberley, 24-5-2014

Net een heerlijke vakantie gehad in dit appartement, geweldige mensen en heerlijk tot rust gekomen. Privacy genoeg en een prachtige tuin/ruimte tot je beschikking. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

prima vertoeven in een gastvrije omgeving

paul van 't pad bosch, 17-3-2014

eigenlijk vertelt de titel het al : ons verblijf op een van de heuvels van Moraira was uit de kunst . Heerlijke zonnige windvrije plek en dat bleek goed van pas te komen ; er was soms zeer veel wind . Tijdens de koele avonden was de aanwezigheid van de centrale verwarming een welkom comfort . En 's morgens sinaasappels uit de eigen boomgaard persen voor het ontbijt maar ook daarna . Supermarkets en Restaurants vlakbij ; voldoende documentatie over de omgeving aanwezig ; prima WIFI en TV/Radio ( zowel klassiek als modern ) .
Gereisd met partner in maart 2014

Geweldig appartement in een prachtige omgeving.

Monique van Rijn, 27-2-2014

Het appartement is tot in de puntjes verzorgd. De eigenaars doen er alles aan om het naar je zin te maken. Een rondleiding door het dorp, een ontbijt de dag na aankomst, wijn in de koelkast. Het was een geweldige vakantie.
Gereisd met partner in januari 2014

Fantastisch appartement!

Esther, 29-6-2013

App. Merluza is een heerlijk appartement!

Goede ligging, mooie appartementen / mooi ingericht, super faciliteiten,

rustig en een geweldige gastvrouw. Alles wat je voor een vakantie wenst, hier komen we zeker terug...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Het voelde als thuiskomen

Geeske, 16-6-2013

Wij zijn een stel van in de 30 met flink wat reiservaring en dus vergelijkingsmateriaal. Onze verwachtingen op vakantie? Rust, privacy, een eigentijdse en schone accommodatie met kookgelegenheid en restaurantjes/barretjes op loopafstand.

Deze combinatie komen we vrijwel nooit tegen, maar appartement Merluza had het allemaal! Het voelde als thuiskomen, iets wat we niet eerder meemaakten.

Hierin had gastvrouw Caroline een groot aandeel. Wat een lieve, zorgzame en behulpzame vrouw!

Direct na aankomst bood ze ons een drankje aan en de volgende ochtend kregen we een enorm uitgebreid en lekker ontbijt. Daarna reed ze ons rond in en om Moraira om ons een beetje wegwijs te maken. Ze had leuke tips over de omgeving en wist zelfs een goed middel tegen mijn zonneallergie. Ook haar zoon droeg zijn steentje bij door bij het sproeien van de tuin een praatje te maken en ons uit te dagen voor een potje tafeltennis. Kortom: absoluut een plek om nog een keer naartoe te gaan!

Gereisd met partner in mei 2013

Geweldige vakantie in Merluza

Jaap Onverwagt, 21-5-2013

Fantastische vakantie gehad in appartement Merluza! Mooi gelegen, veel privacy en met uitzicht op het dal. Het appartement is smaakvol en met zorg ingericht, niet groot maar ruim genoeg voor 4 personen, zeker als het mooi weer is (en dat is het meestal, zelfs in maart/april toen wij er waren) en je de hele dag in de enorm grote tuin kunt zijn. Prachtige tuin (exclusief voor de huurders van Merluza) met verschillende terrassen zodat je altijd wel ergens in de zon kunt zitten. Dat onze vakantie een succes was is zeker voor een deel te danken aan de comfortabele accomodatie, maar voor een minstens zo groot deel aan de gastvrijheid van gastvrouw Caroline Duncker. We denken nog met plezier terug aan het geweldige ontbijt op onze eerste vakantiedag. Daarnaast stond zij ons met raad en daad bij toen we pech kregen met onze auto. Super Caroline! Als het enigszins kan komen we zeker terug bij jou in het mooie Moraira.
Gereisd met partner in maart 2013

Een van onze beste vakanties !!!

Wendy & Steven, 27-1-2013

Het was hier super, ongelooflijk goede ontvangst, mooie appartementjes (eerste week was in Casita Manana die ook zeer mooi is) en rustige ligging. Alles is aanwezig, het voelt aan als thuiskomen. Bij aankomst stond een flesje wijn, busje fruitsap, pintje, enz klaar. De ochtend na aankomst bracht Caroline ons een zeer uitgebreid ontbijt, en de verse appelbeignets die we kregen op oudejaarsavond waren ook zeer lekker ! Meubeltjes in appartement Merluzza zijn zonet met veel smaak vernieuwd, het doet gewoon zeer gezellig aan. Ook de keuken is volledig nieuw. Hebben in de winter fantastisch weer gehad, vanaf 11u kon je aan het strand in t-shirt rondlopen.Alvast opnieuw geboekt, wij hebben onze winterbestemming gevonden ! Dunckertjes, doe zo voort !!!
Gereisd met partner in december 2012

Dit is vakantie!

Roeleke, 25-12-2012

In alle opzichten heerlijke vakantiebestemming. Zalig klimaat , tip top verzorgde behuizing en voorzieningen , zwem- ,snorkel- en relaxmogelijkheden te over en last but not least een zeer gastvrij onthaal door Caroline en familie. In een woord een absolute aanrader !
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Merluza in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Merluza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Merluza scoort een 9.16 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: