Villa Margaritas ****

Uitstekend

2 reviews over Villa Margaritas in het Nederlands

Goed gelegen Villa

Traveler007, 30-9-2012

Voor ons was Villa Margaritas een uitstekende Villa. Waarom? De ligging.

Op vakantie wil je de auto zoveel mogelijk laten staan behalve als je leuke tochtjes gaat maken. Deze Villa staat dichtbij de dagelijkse voorzieningen.

Heerlijk om op vakantie 's morgens wandelend de krant en het verse broodje te halen. En dan in een prachtige tuin aan het zwembad te ontbijten en je krantje te lezen. De Villa heeft ruimte bij het zwembad, veel groen en vooral veel rust. Een van onze favorieten!

Niet onbelangrijk, de gastvrouw is Nederlands en geeft je al snel een thuisgevoel.

Gereisd met partner in juni 2012

Prachtige Villa met goede ligging vlak aan zee!

Henk Schoenmaker, 28-9-2012

Villa Margaritas is ons erg goed bevallen. Zeker het ruime terras met zwembad. Er is altijd wel ergens in de prachtige tuin een schaduwplekje te vinden om even uit de zon te gaan. De ligging is perfect op loopafstand van de zee. De supermarkt om de hoek om 's morgens even een vers broodje te halen. We hebben menig uurtje in de Algas bar aan het strand doorgebracht en dan is het wel makkelijk als je lopend naar de Villa terug kan. Alles goed verzorgd vanaf ontvangst en tijdens ons verblijf. Voor ons is deze Villa een echte aanrader!
Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Margaritas in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Margaritas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Margaritas scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.