Appartement Gekko ****

Gekko
9,4

74 reviews over Appartement Gekko in het Nederlands

Sfeervol appartement in mooie omgeving.

Taco Kool en Marije Regeer, 16-10-2016

Wij hebben afgelopen zomer (2016) een superfijne vakantie gehad in appartement Gekko. Het appartement met prachtige grote en afgesloten tuin is zeer sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Eigenaresse Caroline is zeer gastvrij en doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Door de kleinschaligheid hadden we het zwembad meestal helemaal voor ons zelf. Een auto is wel een must, al ligt Moraira centrum niet heel erg ver. We kijken terug op een zeer geslaagde vakantie. De lieve honden Mazzel en Bruno van Caroline worden nog steeds gemist door onze kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super, aanrader.

Henny, 5-2-2015

Een super appartement voor een fijne vakantie, zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw, veel ruimte in en om het appartement, goede ligging.
Gereisd met partner in januari 2015

Fantastische vakantie

Rogier& Miranda, 2-8-2014

Jaja wat valt er nog te zeggen. Zijn net terug van week in appartement Gekko.

Wij sluiten ons aan bij alles wat al gezegd is. De gastvrijheid van Caroline, Lotte en Yanniek is echt heel fijn. Ze zijn zeer behulpzaam. Toertje Moraira, heerlijk verzorgd ontbijtje. Wij vonden de ligging erg mooi..prachtig uitzicht en 2 km verder zit je in het gezellige Moraira. Moraira heeft leuke baaitjes om te snorkelen en veel restaurants en winkeltjes. Het appartement is heel gezellig en van alles voorzien en een prachtig verzorgde tuin erbij met hele mooie palmbomen.

Wij gaan ook niet snel terug voor een 2e keer maar hier kom je echt ontspannen terug van een vakantie. Toppers!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Wat een heerlijk oord!!!

J.m.de Jong -eshuis, 3-7-2014

Net terug van een vakantie Moraira in App. Gekko. Wat een heerlijke ervaring. Warme ontvangst. Lieve familie die er alles aan doet om het verblijf zo optimaal mogelijk te maken. We voelden ons gelijk thuis. Heerlijk huisje. Onze vrienden kwamen de tweede week en verbleven naast ons in Merluza. Ook zij waren razend enthousiast. Zo sfeervol ingericht. Verzorgde tuin. Huisjes van alle gemakken voorzien. Fijn en mooi zwembad. Geweldig uitzicht en wat een rust. Ik sluit me aan bij alle lovende resencies hiervoor beschreven. Deze familie heeft echt een groot hart voor hun werk. Als het aan ons en onze vrienden ligt komen we zeker terug als er tenminste nog plek is, want eenmaal daar geweest willen velen terug.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Drie Keer = Scheepsrecht !

Ton, 17-6-2014

Voor de derde achtereenvolgende keer genoten van een fantastische vakantie in Moraira bij Caroline, Yanniek en Lotte ! En mensen, neem van ons aan : dit gaat nooit vervelen ! De combinatie van het gezellige dorpse stadje Moraira, het goed geoutilleerde speels aangeklede app. Gekko, het keurig onderhouden terrein/zwembad, de schoonheid van de veelkleurige bloemen en planten in de tuin en bovenal de persoonlijke, warme belangstelling en verzorging van/door Caroline en haar gezin laten zich niet snel evenaren. Voor ons staat al vast waar we onze vakantie in 2015 gaan vieren...
Gereisd met partner in mei 2014

Ongelofelijk gezellig en alles aanwezig

Adrie en Leo van Dongen, 24-3-2014

De gastvrouw Caroline is heel gastvrij en geeft je het gevoel dat je al jaren komt en is met alles behulpzaam inclusief een enorm ontbijt op de eerste dag.
Gereisd met partner in februari 2014

Een geweldige vakantie op een superlocatie.

Shannon Kettering, 13-3-2014

Wij hebben een week doorgebracht in appartement Gekko. Het is een heel comfortabel appartement, en alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig. Je hebt wel een auto nodig om wat van de omgeving te kunnen zien, maar die kun je redelijk voordelig huren. Omdat het terras bij het appartement zo heerlijk is, zijn we een paar middagen "thuisgebleven". Op een ligstoeltje met uitzicht over de vallei... echt fijn. Moraira zelf is heel mooi en gemoedelijk. Geen hoogbouw, mooie uitzichten, leuke terrasjes en restaurantjes aan de boulevard. De familie Duncker is heel aardig en we voelden ons erg welkom. Alles werd zo goed verzorgd, dat je meteen het vakantiegevoel hebt als je aankomt. Wij gaan ongetwijfeld nog een keer.
Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk verblijf

Xenia, 18-2-2014

Appartement Gekko bevindt zich onderaan de villa. Het appartement zelf is prima, niet groot en ook niet heel ruim maar het ziet er goed uit en alles is aanwezig. Het grote pluspunt is de buitenruimte. Ten eerste een terras met fantastisch uitzicht, ten tweede een soort 'buitenhuiskamer' waar het 's avonds heerlijk toeven is en ten derde de grote tuin. Ook bij het zwembad (geen chloor, dus beter voor de huid) is het zalig: ligstoelen, een overdekt zitje en een tafeltennistafel. Onze twee kleine kinderen konden heerlijk buiten spelen. De eigenares legt je in de watten en is zeer gastvrij: een rondritje, een ontbijt en als afsluiting paella. Tussendoor heeft de zoon des huizes ook nog een avond opgepast zodat wij even samen weg konden. Qua ligging: je hebt wel een auto nodig. Prachtige omgeving, mooie stranden. Verder moet je niet bang zijn voor honden: er zijn er twee. Ze zijn superlief, dat wel. Kortom, een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Wat een fantastische vakantie!!!!

-Arnold-, 28-12-2013

Door de vele positieve reacties en de foto’s op Zoover hebben wij besloten om deze vakantie te boeken Je moet er wel snel bij zijn want het is een gewilde plek.Na onze vakantie wisten wij waarom!

Al bij boeken merk je het enthousiasme van Caroline.Snelle en vriendelijke reacties per mail en je wordt uitstekend geïnformeerd.Ook tijdens het verblijf was de service en de gastvrijheid top!!Je krijgt een rondleiding door Moraira, een kan sangria tijdens je verblijf en afgelopen week viel er zelfs nog een kerstkaart op de mat.Dit was gelijk een goede reminder voor de review op Zoover.Wij vlogen op Valencia en van daaruit is het nog ongeveer 1,5 uur rijden.Bij aankomst word je hartelijk ontvangen en voorzien van een lekker koud drankje.Wij verbleven in appartement Gekko, alles aanwezig en in goede staat.De keuken is volledig uitgerust, douche is goed, er liggen boeken, spellen en kinderspeelgoed. Het appartement heeft een groot terras met fantastisch uitzicht en biedt veel privacy en rust.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Super vakantieadres!!!

Esther, 29-6-2013

App. Gekko is echt heerlijk voor een relaxte vakantie. Alles klopt hier!!!

Mooie appartementen, super gastvrouw en de juiste faciliteiten....

We gaan zeker volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gekko in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gekko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gekko scoort een 9.36 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: