Villa El Sepell

6,5

2 reviews over Villa El Sepell in het Nederlands

Wat een heerlijke locatie

Rene, 2-10-2008

Mooie Villa op een heerlijke locatie.

Wij (groep vrienden) hebben vaker villa's gehuurd en daar zaten ook wel mooiere Villa's tussen maar dit is wel de villa met de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ruim van opzet, mooi uitzicht op zee, heerlijk zwembad en genoeg winkels en restaurantjes op loop afstand.

De inrichting is wat simpel maar voldoet prima.

Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in september 2008

Rose minnaard, 27-12-2005

groot huis mooie grote tuin mooi zwembad

In de winter s`avonds een kachel nodig anders te koud om te verblijfen.Ramen en deuren sluiten slecht,Winkels genoeg voor de boodschappen gezellig plaatsje.De sleutelhouders zijn vriendelijk en je word prima onthaald.

Inderdaad een stenen trap naar een rotsplateau geen echt strand honden zijn daar verboden.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa El Sepell in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa El Sepell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa El Sepell scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: