Villa Casa Rosana *****

Casa Rosana
9,5

15 reviews over Villa Casa Rosana in het Nederlands

Prachtig verblijf op een toplocatie

Fam Maat, 24-8-2017

Moraira is een prachtige plek om te verblijven. De villa Rosana is boven alle verwachtingen. Wij huren altijd villa's tijdens vakanties maar deze staat echt wel bovenaan. Een warme ontvangst van de beheerders was het begin. De villa was helemaal in orde, alles brandschoon. Er was een kleine voorraad aanwezig in de keuken zoals koffie, kruiden etc. De villa zelf is fantastisch! Airco, diverse zithoekhoeken en terasjes, buitenkeuken, veel toilettten en natuurlijk een prachtige tuin met 100% privacy en een heerlijk groot zwembad.

Aan het einde van de weg is een supermarkt en vele vele vele eetgelegenheden.

Dit alles maakt het een vakantie boven alle verwachtingen! Michiel en Patricia zijn echt geweldige beheerders die je een warm welkom geven. Ook tijdens het verblijf kun je gerust een beroep op hen doen. Wat wij erg prettig vonden was het tips en trics boekje dat klaar lag. Heel beknopt stond daar nog eens alles in over de villa maar ook over de omgeving (zoals wanneer er markt was en waar).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch huis met prachtig zeezicht

Nicolette, 10-8-2017

Prachtig huis op goede locatie gelegen met mooi zwembad. Vanuit het huis en de tuin overal zeezicht. Hartelijk ontvangen door de verhuurders. Goede bedden, mooie moderne keuken en heel schoon bij aankomst. Schaduwplek bij het zwembad. Op het terras bij de woonkamer in de ochtend weinig schaduw. Kortom een heerlijk huis.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Thuis (ver) weg van huis

Anja, 3-8-2017

Al vele jaren huren wij een villa van Spaanse zon en het maakt in principe niet uit welke villa je huurt, ze hebben allen privacy, rust en comfort, zaken die wij erg belangrijk vinden.

Alles is qua inrichting en gemak aanwezig zoals je thuis gewend bent, zodat het samen met bovenstaande al jaren echt een 'Home away from home' voor ons is.

Deze zomer was het 1 week Naranja en 1 week Rosana voor ons, omdat wij pas betrekkelijk laat konden reserveren.

Het uitzicht vanuit de woonkamer bij Rosana is werkelijk prachtig, zelf voor een uitslaper als ik was het elke morgen een feest om op te staan en met een kop koffie in de hand hiervan te genieten!

Patricia en Michiel ontvangen je allerhartelijkst en geven je het gevoel van vertrouwd en welkom te zijn. Mochten er zich tijdens je verblijf hulpvragen voordoen, dan zijn ze snel ter plekke, ze wonen immers zelf ook in Moraira.

Gelukkig mogen we in februari weer een weekje gaan genieten van alles wat Spaanse Zon en Moraira te bieden heeft, we kunnen niet wachten!

Hasta Luego!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch, heerlijk huis

Hoogenbergh, 18-7-2017

De service van de eigenaren is super, zwembad geweldig, villa is uit de kunst een absolute aanrader
Gereisd met partner in juli 2017

Zalig/ rustig en onvergetelijk 360° vieuw verblijf

Dirk & Anita Snyders, 2-7-2017

Per toeval door een krant artikeltje terecht gekomen voor de 1x bij verhuurder.Na het bekijken vd site kozen we voor Casa Rosana.Verschillende X gemaild met verhuurder over prijs/datums/ huurwagen ed.Telkens kregen we direct antwoord op al onze vragen en vertrokken we op 25/05 - 05/06/17 naar Moraira.Op de luchthaven in Alicante zelfs na 1.30 min vertraging stond Juan van autiverhuur ons nog op te wachten met onze huur auto.Geen papierwerk of wachttijden,sleutels ontvangen en rijden maar.In Moraira kregen we direct contact via sms van onze beheerder Michiel (top kerel met een vlotte babbel) voor de sleutels vd villa.Na de rondleiding en een kleine attentie van Michiel kon de vakantie beginnen.Casa Rosanna is een zeer grote nette villa waar alles aanwezig is voor een onvergetelijke vakantie(ruime slaapkamers/badkamers en prachtige keuken)Een mooi zwembad/goede lig zetels/ terrassen en bbq maar vooral een prachtig uitzicht op zee en Calp en waar winkels zeer nabij liggen. Wij komen zeker terug. Verhuurder=top!!
Gereisd met partner in mei 2017

Panoramisch zeezicht!

Wevers, 29-6-2017

We hebben drie weken mogen verblijven in Casa Rosana. Wat een prachtige villa en wat een uitzicht! De villa is comfortabel ingericht, de airco's werken uitstekend en het ontvangst was prima in orde (eigenaren wonen in de buurt).

We hebben ons uitstekend vermaakt in de villa, in Moraira en de omliggende badplaatsen. Moraira is een mooie (rustige) uitvalsbasis om de Costa Blanca te verkennen. Het hebben van een (huur)auto is wel noodzakelijk, maar als je die hebt dan is de ligging van Moraira ten opzichte van Alicante en Valencia ideaal. Moraira is een echte aanrader voor diegene die graag zon, zee, strand combineren met het zien van bezienswaardigheden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Mooiman, 24-1-2017

uitstekende service

prima internet ,goede ontvangst Ned. zenders in HD kwaliteit

veel privacy

prima zonligging gedurende gehele dag

keurige inrichting en schoon

Gereisd met partner in december 2016

Voor de 2de maal op rij een prachtig verlof gehad

Monique & Willy, 22-10-2016

Werkelijk alles perfect qua komfort en gezelligheid

Goede service bij een klein technisch probleempje

Gereisd met partner in september 2016

Willy De Rouck, 4-10-2015

Ons recent verblijf in de villa Rosana was een topper, zowel qua accommodatie, ligging en het prachtige weer

Mooie afgesloten tuin uitermate geschikt voor onze twee kleine hondjes.

Het zwembad bezorgde een deugddoende verfrissing

De villa zelf beviel ons uitermate, we voelden ons hier thuis en missen nu reeds het adembenemende uitzicht

We hopen er volgend jaar in september terug te kunnen komen

Kortom het was alles wat Harry ons had beloofd !

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Rosana in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Rosana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Rosana scoort een 9.49 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: