Villa Casa Feliz I

Matig

1 review over Villa Casa Feliz I in het Nederlands

nooit meer

els van duijn, 4-12-2011

we kamen laat aan, werden ontvangen door de verhuurster met meteen een advies om bij haar wijn te kopen , NIET bij de aldi of liddl alles is troep daar!! laat het nu onze winkels zijn. prachtige foto's op site van het mooie zwembad, de terrassen , de vijver, de veranda ..verboden gebied voor ons. toen ik vroeg om te mogen zwemmen mocht het bij gods gratie maar niet zomaar iedereen mocht erin. ze keek eerst wat voor "soort"lui ze in haar huis had gehaald, wat overigens boven haar huis gelegen is. we mochten echter niet zonnen bij het zwembad. omdat onze piepkleine terrasje in de schaduw lag moesten we in de ochtend in de "tram" zitten zoals we het noemden..achter elkaar in een smalle 80 cm strook naast casa feliz 1. we werden aangesproken op vuilniszakken die buiten stonden en niet van ons waren. we hebben ons 2 weken niet prettig gevoeld daar!!! nooit meer
Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Feliz I in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Feliz I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Feliz I scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.