Villa Casa Eva

Uitstekend

6 reviews over Villa Casa Eva in het Nederlands

Schitterende villa

R. Zuiderwijk en familie, 10-7-2009

Casa Eva is werkelijk een super villa, zeer goed geregeld allemaal. Bovendien erg schoon. Ja een echte aanrader voor als je van een beetje luxe houdt.

En niet te vergeten vooral ook in deze tijden, een zeer betrouwbare aanbieder van villa's (lacaza.nl). Wij komen graag weer eens terug. Ook de eigenaren waren zeer aardige, gastvrije en behulpzame mensen.

Kortom ik kan iedereen deze Villa Casa Eva van harte aanraden, dit heb ik dus ook gedaan inclusief mijn vrienden (normaal zou ik dit niet zo snel doen, smaken verschillen nu eenmaal, maar bij deze villa durf ik de gok wel te nemen, dit kan nooit tegenvallen!!) Ook Casa Iris die aan de overkant is gelegen is een perfect uitziende villa(!) met dezelfde luxe en van dezelfde eigenaar en is dus zeker ook aan te raden.

R. Zuiderwijk en familie

Gereisd familie in mei 2009

Wat een topper

I. Westerdijk, 21-9-2008

Na vele teleurstellingen was dit werkelijk een verademing. Rust ruimte nieuw en luxe, in een woord fantastisch. We deden nog 1 poging omdat we eigenlijk klaar waren met huurvillas en voortaan maar weer in een hotel zouden gaan zitten. De eigenaren van het huis zijn ook bijzonder aardig, niets is hen teveel en zijn heel erg gastvrij!

Echt een aanrader!

Gereisd anders in juni 2008

Geweldige villa!

Miss waterpolo, 18-9-2008

Wij zijn in mei met 4 volwassenen en 3 kinderen naar deze prachtige villa geweest. Wij waren zeer onder de indruk! Prachtig huis, mooi ingericht, heel erg ruim en echt van alles voorzien. Wij zijn geen avond uit eten geweest, maar hebben in onze luxe keuken en buitenkeuken de heerlijkste gerechten klaar gemaakt. In de buurt zitten enorme supermarkten waar van alles te koop is. Voor een dagje strand kan je prima naar Calpe (ongeveer 10 minuten met de auto). Echt een aanrader. Wij gaan in de herfstvakantie nog een keer.
Gereisd anders in mei 2008

Riet, 1-6-2008

We zijn met ons gezin met 6 personen en een baby van 1 jaar in deze prachtige ville geweest. Het was fantastisch. erg schoon, goede bedden,

wasmachiene droogtrommel afwasmachine enz.enz. alles erop en eraan. Een hele mooie omgeving.

hele vriendelijke eigenaren, hier gaan we zeker nog eens terug. Dit is echt een aanrader.

Gereisd anders in mei 2008

Fam. Boersema, 25-9-2007

Jeetje wat een verrassing deze villa. Van NLse eigenaren voor wie geen moeite teveel is.

Comfortabel, modern en met smaak ingericht. De omgeving is lekker groen en rustig, maar ligt perfect centraal om de drukte en restaurants etc. op te zoeken.

Wij hebben alweer geboekt voor 2008!!

Gereisd anders in augustus 2007

Fam. Boersema, 25-9-2007

Heerlijk verblijf in deze luxe en aangename villa. Vriendelijke eigenaren en een prachtige omgeving. Wij hebben alweer geboekt voor 2008!!
    Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Eva in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Eva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Eva scoort een 9.5 uit 10 op basis van 6 reviews.