Villa Alegria

8,6

4 reviews over Villa Alegria in het Nederlands

prachtige uitvalbasis

Rene en Elly Schot, 14-6-2013

Wij hadden op doorreis naar Malage voor twee nachten geboekt.

De warme ontvangst van Katlijn en Bart vertelde ons direct dat dit te kort zou zijn. Hier is een B&B ingericht met de gedachten "ik ga op reis en wat heb ik nodig". Aan alles is gedacht, een praktische kamer met heerlijke bedden. Privacy is gewaarborgd en 's avonds op je terras genieten van de zon die achter de bergen verdwijnt. Een goede plek van waar uitstapjes kunnen worden gemaakt in prachtige natuur, maar ook de stad en strand zijn niet ver weg. Een aanrader.

Katllijn en Bart veel succes toegewenst.

El en René Schot

Gereisd met partner in mei 2013

Top

kaneman/helene, 27-12-2012

Super huis, gezellig ingericht helemaal compleet, voor de kinderen een leuk aantal speeltoestellen, prachtig uitzicht en erg veel privacy, mooi groot zwembad, de hele dag zon met verschillende terrassen,Kortom een geweldige locatie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

top

mevrouw Lijmer, 19-12-2012

ligt zeer centraal met een prachtig uitzicht.

dicht bij het leuke dorp moraira,maar toch erg rustig met een magnefiek uitzicht op bergen en zee.

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Roerdinkholder, 4-6-2006

Casa Alegria is een heel kompleet huis, alles is aanwezig. Inrichting: erg gezellig en kompleet.

Aan alles is gedacht. Prima bedden.

De benadering en service van de sleutelhouder zijn uitstekend. Niets is te veel.

Zwembad prima. Tuin erg groen met veel bloemen en bomen. Veel privacy. Ligging: tegen groene heuvel, zeer rustig. Centrum Moraira 2.5 km.

Kortom: echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alegria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alegria in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Alegria scoort een 8.63 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: