Hotel SH Florazar ***

SH Florazar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SH Florazar bij:

1 review over Hotel SH Florazar in het Nederlands

Hotel in de middle of nowhere.....

Jack, 21-4-2010

We hadden een stedentrip geboekt naar Valencia en wisten al bij voorbaat dat het hotel niet in de stad lag. Eenmaal aangekomen in Valencia was het helemaal niet mogelijk om het hotel met het openbaar vervoer te bereiken. Je moet perse met de taxi naar het hotel. Ritje naar de stad koste ons 20 tot zelfs 30 euro (in de nacht). Al met al veel bijkomende kosten die de aanbieding van Hotelplan lekker duur maakt! Fietsen of pendelbusje hebben ze niet! Net als de service!! Bij de receptie begrijpen ze nauwelijks Engels. Op het moment dat wij er zaten dreef er een aswolk van de IJslandse vulkaan over Europa. Een simpele vraag over de toestand op de luchthaven konden ze niet beantwoorden. Het enige wat ze aanbieden was dat je kon internetten. Je moet dan wel vooraf bepalen hoelang je wilt internetten tegen een prijs die je niet wilt geloven!! En dat terwijl alle europeese luchthavens vol zitten met gestrande mensen. Onbegrijpelijk dat het personeel niet meeleeft met hun gasten.
Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SH Florazar in Massalfassar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SH Florazar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SH Florazar scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: