Vakantiehuis Plaza de Loes

Plaza de Loes
8,5

3 reviews over Vakantiehuis Plaza de Loes in het Nederlands

mooi verzorgd en modern huis

jikke, 10-6-2015

mooi groot huis, voorzien van alles wat je nodig hebt in je dagelijkse gebruik
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastisch huis

Polko, 14-9-2012

Een zeer compleet huis met alles wat je in Nederland ook in huis zou wensen. We zijn er van januari tot half maart 2012 geweest.

Het huis is gelegen aan de rand van het dorp met een prachtig uitzicht op een natuurgebied met een grote kolonie flamingo's. Te zien vanaf een zonnig dakterras. Voor overwinteraars een fantastische lokatie.

Wij waren met eigen vervoer (een auto was voor ons een must) en hebben een groot deel van de omgeving gezien. Van Valencia (prachtige stad) tot Cartagena en de bergen in het achterland. Overal in de omgeving ontmoet je aardige Nederlanders, die je graag vertellen waar je goed en goedkoop kunt eten en uit kunt gaan. De eigenaresse van de woning is vanuit Nederland altijd stand/by, indien gewenst en spreekt vloeiend Spaans. Wij hebben een zeer goed gevoel aan ons bezoek overgehouden en gaan graag nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijke woning met alles erop en eran

Bea, 6-9-2012

van internet tot HD TV, Boeken, muziek, uitgebreid ingerichte keuken (zelfs een kaasschaaf!). Rustige plek en 7 minuten naar het strand.

Lekker eten, mooi weer, flamingo's in de meertjes, veel te ontdekken in het achterland en aan de kust.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Plaza de Loes in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Plaza de Loes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Plaza de Loes scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: