Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)

Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)
La Escuera (+ bungalow & minicamping)
9,3

10 reviews over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in het Nederlands

een paradijsje op aarde

Hans Platel, 29-8-2017

heerlijk zwembad, leuk nieuw team dat je vriendelijk ontvangt en verzorgd, erg rustige camping en omgeving, loop afstand bij dorp met winkels en eetgelegenheid in alle prijs klassen en smaken. rondom de zwembaden veel palmen voor schaduw. Ook op de plaatsen is half schaduw. Toilet groep krap maar uitbreiding wordt gerealiseerd. Kortom een klein paradijsje op aarde. Het is een mini camping, weinig staplaatsen en niet al te grote plaatsen. Voor normale campers en caravans geen probleem. En dan nog maar 5 km van heerlijk redelijk rustig en bewaakt strand.
Gereisd met partner in augustus 2017

Erg kleine camping

Jannawil, 28-10-2016

Kleine camping binnen muren

Kleine plaatsen

Gereisd met partner in november 2015
Ron, Eigenaar, 4-1-2017
Ja inderdaad Jannie het is een mini camping met 10 redelijke maar niet heel grote plaatsen. Een flinke caravan of camper met 2,5 meter luifel is goed mogelijk. Vóór de plaats heeft iedereen nog veel ruimte voor een zitje en ligstoelen omdat daar geen verkeer rijd.

paradijselijke plek

liesbeth, 26-9-2015

Een geweldige plek om weer helemaal op adem te komen. Fijne bungalow voorzien van alle gemakken. S avonds goed toeven op het ruime balkon in de avondzon, met de krekels op de achtergrond.
Gereisd met partner in september 2015
Ron, Eigenaar, 4-1-2017
Dank je Liesbeth, ik hoop jullie volgend jaar weer te zien, groetjes Ron

heerlijke rustige plaats om vakantie te vieren.

Hans Platel, 18-2-2015

De camping is van alle gemakken voorzien en de eigenaresse is altijd bereid om problemen op te lossen. Op de camping is een zwembad voor degene die kunnen zwemmen en een apart bad voor de kleintjes, met speeltjes. Heerlijk relaxen kan daar.
Gereisd met partner in juli 2014
Carin, Eigenaar, 4-1-2017
TOP, dank jullie wel en hopelijk tot ziens. groetjes Carin

zeer mooie vakantiebestemming

luc sorton, 27-7-2014

het is een zeer mooie plek om te staan met de caravan, tent of mobilehome, zeer rustig gelegen, inkoopmogelijkheden zeer dichtbij.

Achter de camping een goed restaurant

Gereisd met vrienden in juli 2014

Een oase van rust en vrijheid

Rob en Hanneke Lingg, 7-2-2013

Mini camping La Escuera.

Wij zijn nu voor het derde jaar met onze camper te gast op de minicamping en genieten elke dag van de rust en de vrijheid welke de eigenaren ons bieden.

Alles is voorhanden incl wifi.

Een groot bijkomend voordeel is wanneer onze kinderen en kleinkinderen komen, ze van het "hotel" of het chalet gebruik kunnen maken.

Alle voorzieningen zijn vlakbij , het is hier kortweg aangenaam vertoeven.

Rob en Hanneke Lingg

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastiche plek voor een ongelofelijk lage prijs.

Johan en Rita, 17-9-2012

Dit is vakantie zonder zorgen. Rustig gelegen maar toch alles in de omgeving. s'morgens vers brood op 150 meter. Supermarkt, terrasjes, barretjes(BAR AMSTERDAM) op 300 meter afstand. De mooiste stranden van Spanje op vijf minuten rijden.
Gereisd met partner in mei 2012

Nooit meer!!!!!!

Marius, 28-10-2011

Mini camping met zéér luidruchtige muziek dat de glazen in de caravan staan te rinkelen, dat noemt men Zumba in een grote tent die permanent is opgezet

begin september 2011, 4 dagen per week. Wij en met ons nog 3 andere caravans zijn vertrokken op 28-10-2011. De toiletten waren al een ramp maar wij hebben dit geaccepteerd niet verwarmd en je moest die zelf schoonhouden. Door de Zumba kwamen er ca. 20 vrouwen 4x in de week die

daar gebruik van maakten!! Het werd een vieze bende.

En wij moesten er 300,00 voor betalen per maand + electra.

Plaatsen van nauwelijks 45 m2 je kon je kont niet keren moets op de weg zitten als je wilde zonnen.

Je zat er ca. 4x in de week zonder water dat werd opgevangen in een bassin onder de woning, zeer vies. Wasmachine was 3xin de week stuk!!

Je kon de ratten zien lopen naast het zwembad, wat niet werd schoon gemaakt. Vuil moest je zelf wegbrengen naar een kontainer die was opgesteld naast het pompstation(openbare kontainer).

Gereisd met vrienden in augustus 2010
Ron, Eigenaar, 4-1-2017

Deze "gast" is 3 winters bij ons 3 maanden geweest en kreeg ruzie met alle andere gasten.

Ik heb hem netjes gevraagd of hij een andere accommodatie wilde zoeken en is toen ook boos weggegaan. Hierna heeft hij dit review geschreven. Gelukkig nemen wij en alle andere gasten hem niet serieus.

Fantastische plek waar je jezelf gelijk thuisvoelt

Zonnestraal, 15-7-2011

Mooie plek om heerlijk uit te rusten maar in de omgeving van La Marina zijn zoveel dingen te zien en te beleven ,heerlijke locale markten gezelligheid staat voorop , maar voor wie nog heerlijk aan het strand wil liggen is er nog genoeg ruimte,maar het is ook heerlijk om lekker te zwemmen in de zwembaden deze locatie krijgt van mij een dikke 10

Thanks voor een fantastische vakantie

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Perfecte relaxvakantie

Maurice & Jolanda en Milan, 25-8-2010

Zeer gastvrije eigenaren, je voelt je er meteeen thuis.

Komen er zeker weer terug, lekker relaxen aan het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) scoort een 9.3 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: