Vakantiehuis
9,4

38 reviews over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in het Nederlands

Heerlijke week gehad.

Edith Telman-Moes,
21-1-2019

Een weekje op bezoek bij onze overwinterende zus en zwager. Zij in hun camper en wij in een heerlijk appartement. We werden heel hartelijk ontvangen, er stond zelfs een flesje wijn voor ons klaar. Het appartement was groot en brandschoon. En, heel belangrijk, heerlijke bedden. Vanaf het balkon keken we neer op de campers en het viel ons op dat het hele complex heel schoon en opgeruimd was. Het zag er allemaal heel gezellig en goed onderhouden uit. Een zeer geslaagd familiebezoek, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Gerda Gombert,
19-1-2019

Ons appartement was super schoon, rustig gelegen,balkon met zon! We werden hartelijk en persoonlijk bejegend, zowel het welkom als tijdens het verblijf.Alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk!

Sabrina van Duuren,
18-1-2019

Om mijn moeder, die met mijn vader op La Escuera zou verblijven, te verrassen zijn mijn zus en ik naar Alicante gevlogen. Liza kwam ons daar ophalen en bracht ons naar La Marina. Nadat mijn moeder weer wat was bijgekomen van de schrik (mede dankzij Liza wist ze van niets) hebben we een paar heerlijke dagen gehad. We hadden een mooie kamer met een grote badkamer en een balkon. De pooltafel bij het zwembad hebben we goed gebruikt! Liza is erg gastvrij en behulpzaam. Binnen een paar minuten loop of fiets je naar een centrum waar wat restaurants en een supermarkt zitten, en er is een park aan de overkant van de weg.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Diny,
4-12-2018

Reserveer op tijd want er zijn 10 plaatsen. De plaatsen zijn divers. Meerwaarde van de camping is de hacienda waarbinnen zich een appartement en twee hotelkamers bevinden. Fijn als je familie of bekenden wil ontvangen. Dit kan ook in een klein chalet op de camping. Wel tegen betaling natuurlijk. Als laatste: de persoonlijke benadering van de campingeigenaren Liza en Ron is heel fijn.

Gereisd alleenreizend in mei 2018
Liza, Eigenaar, 30-12-2018

Dank Diny, het is altijd weer gezellig als jij er bent. Tot snel!

Geweldig !!

Marjolein,
2-12-2018

Een hele gezellige, kleine en gemoedelijke camping. Die met veel liefde en passie onderhouden wordt.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Liza, Eigenaar, 30-12-2018

Dank je wel Marjolein! Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad!

Mooie kleine camping

P Jansen,
1-12-2018

Leuke kleine gemoedelijke camping met gastvrije Nederlandse eigenaren. Je staat midden in een mooi onderhouden tropische tuin.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Liza, Eigenaar, 30-12-2018

Hallo Patricia, hartelijk dank voor je review en graag tot ziens!

Voor ons de beste vakantieplek voor elk jaar!

Yoreen Kwak,
30-11-2018

We zijn op deze camping terechtgekomen omdat mijn ouders er altijd gingen overwinteren. We wilden weleens zien hoe het daar was, want volgens de verhalen was het daar geweldig. Nou, mijn ouders hebben niets teveel gezegd: het is er ge-wel-dig! Zalig zwembad, ruime plek (we hebben een hele grote caravan) zeer schoon sanitair, absolute rust 's nachts, fijne eigenaren. Precies wat we willen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Kom je vanaf het vliegveld, dan halen ze je op. Het terrein is beveiligd met een hek welke je met een tag zelf open kunt maken. Leuke winkels in de buurt, lidl en strand iets verder weg. Kortom: echt helemaal geweldig dus. Wij geven ze een dikke 9!

Gereisd met partner in oktober 2018
Liza, Eigenaar, 30-11-2018

Hallo Yoreen en Martijn,

Hartelijk dank voor de mooie review. We zijn blij jullie al 2 keer te hebben mogen ontvangen en zien elkaar volgend jaar weer!

Fijne accommodatitie aan de Costa Blanca.

Ronald,
22-11-2018

Rust, ruimte, natuur en dicht bij het strand. Het was een zeer aangenaam verblijf op Escuera in La Marina. Van alle gemakken en faciliteiten voorzien. Een dikke tien!

Gereisd met vrienden in november 2018
Liza, Eigenaar, 30-11-2018

Hallo Ronald,

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons. We zien er naar uit jullie snel weer te ontmoeten.

Dit is dus vakantie!

Jaap en Diny Nobbe,
16-10-2018

Mooie camping. Overzichtelijk, schoon en een veilig gevoel. Wij kregen al heel snel een all-inclusief gevoel. Vriendelijke gastvrouw Liza. Heerlijk op z'n kleine Finca. Al snel een leuk contact met medecamperders. Heeft al onze verwachtingen overtroffen. De zee was op 3 km afstand, maar prima te doen op de fiets. Heerlijk gegeten op advies van Liza in de restaurants van La Marina. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!

Gereisd met partner in september 2018
Liza, Eigenaar, 22-10-2018

Hallo Jaap en Diny,

Hartelijk dank voor de mooie review! Het was erg leuk jullie te ontmoeten! Graag tot een volgende keer.

Geweldige eigenaren en prachtige locatie

Benny en Helga,
30-9-2018

Super locatie prachtig aangekleed, schoon sanitair

Gereisd met partner in september 2018
Liza, Eigenaar, 22-10-2018

Hallo Helga en Nenny,

dank voor de mooie review. We zien elkaar volgend jaar september weer!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.