Camping Internacional La Marina *****

Internacional La Marina

33 reviews over Camping Internacional La Marina in het Nederlands

Een echte aanrader

Melissa de loof, 5-10-2017

Wij zijn hier al 3 zomers geweest. De kinderen vinden het hier echt super. Als het aan hun ligt blijven we alleen maar naar hier komen. De laatste 2 jaar ook Nederlandstalige animatie gehad. Ik zou het iedereen aanbevelen om eens naar la marina te gaan. Ook in de omgeving heel veel te doen. Je kan overal naartoe: torrevieja, Benidorm enz.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Niet in de winter gaan met kinderen!

Annemarie, 27-2-2017

De ligging is goed en je loopt zo naar het strand. Wij hadden voor deze chalet gekozen vanwege het binnenzwembad: zo konden de kinderen bij eventueel slecht weer toch nog zwemmen. Het personeel van 'de spa' was echter zeer onvriendelijk en er golden regels die we van tevoren niet kenden:

- je moest een badmuts op

- om het zwembad te mogen gebruiken moest je extra betalen en dan mocht slechts 1 1/2 uur in 'de spa'. Ook dat werd weer zeer onsympathiek meegedeeld.

- steeds als de kinderen dreigden teveel pret te krijgen, werden we erop aangesproken: niet springen, niet rennen, niet met het schuimrubberen drijfspeelgoed spelen

Kortom: een bezoek aan het zwembad was echt geen vakantiepretje. Jammer want het leek er niet op dat de aanwezige senioren zich eraan stoorden.

De 'chalet' was heel basic. Waarschijnlijk prima in de zomer als je grotendeels buiten leeft, maar 's winters zit je redelijk spartaans op een lage houten bank.

Wat wel leuk was: de omgeving, de zon, Restaurante el fronton (ontzettend lekker eten direct naast de camping). Ook de mensen van de receptie waren heel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Mooie grote internationale camping

Jikke, 24-7-2015

Een mooie grote camping met vertier voor jong en oud. Heel dichtbij het fantastische strand van la Marina.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

echte aanrader!

lobbens bruno, 19-9-2014

Eerste maal op deze camping en het was super!

De aanbouw van de nieuwe zwembaden met glijbanen is echt fantastisch.

Het sanitair is ok,zelfs beveiliging overal.

Het animatie team is echt super prachtige shows!

Wij gaan zeker terug,Jje hebt er echt alles, je kan naar het strand met een treintje. Het personeel is zeer vriendelijk. Camping plaatsen zijn ruim en goed onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Hysterische Spaanse megacamping

anneliekevd, 1-9-2013

Wat een drukke en grote camping! Bijna alleen maar Spaanse gasten, miniclub was dus ook alleen maar in Spaans. Hele dag keihard geluid over terrein van de animatie en de Spaanse gasten. Wij voelden ons sardientjes in blik in ons Tabarca huisje. Huisje zelf prima, maar donker en weinig privacy want alle huisje heel dicht op elkaar geplaatst. Je bent totaal anoniem hier door hoeveelheid gasten. Ander nadeel: veel autoverkeer op camping zelf en soms ook echt hard. Als je er van houdt zou je de camping niet af hoeven, alles is er (supermarkt, cafe, restaurant etc). Prachtig zwembad, maar overvol! Ligging is goed, mits auto. Vlakbij Guardamar en iets verder Santa Pola. Beide aanrader, ook met kleine kids. Verder mooie omgeving, die veel te bieden heeft. Voor ons niets, maar als je van veel prikkels houdt prima plek.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

te duur !

RR, 16-6-2013

We komen hier al jaren, de camping is uitgebreid, bijna alle wegen zijn betegeld, er is een groot aanbod, MAAR: dit jaar betaalden we 42,60 euro (2 p., per dag) voor een kleine, "goedkope" staanplaats ( en zo zijn er maar een 10-tal en de weg is daar niet betegeld!) in het middenseizoen, dat eind mei al begint.

Besluit: hier komen we niet meer.

Trouwens, de camping van Guardamar, 2 km. verder, kan best de vergelijking met La Marina doorstaan en is stukken beterkoop...

Gereisd met partner in januari 2013

super vakantie

sandra, 21-8-2012

wij zijn daar vorig jaar geweest en zouden zo terug gaan,echt heel goed ook voor de kinderen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

EEN AANRADER !!!!

Hennecken, 12-8-2011

Een zeer leuke camping, we gaan al jaren op vakantie naar campings maar deze camping staat bij ons op 1 !

Het was de eerste x dat we op deze camping waren en we zijn zeker van plan om hier weer terug te komen.

Hieronder effe wat voor en nadelen op de camping.

Voordelen:

zeer schoon,een leuke speeltuin met trampeline,goede animatie spreken ook Engels duits en een beetje nederlands,uitgebreid winkeltje,goede eetgelegenheid,zeer mooi zwembad ,fitnisruimte,het is een gezellige camping waar iedereen sávonds meedoet met de animatie dit had ik niet eerder gezien,vriendelijk personeel,nederlans sprekend bij de receptie,goede leuke oplettende badmeesters bij het zwembad,strand dichtbij op loopafstand maar je kunt ook met een busje gaan die de hele dag gratis rijd,lekker rustig sávonds na de shows,en natuurlijk een goede beveiliging.

Nadelen:

Eigenlijk ligt de camping net iets te ver van de ander dorpen en steden dus een auto is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima camping, met een bijzonder mooi zwembad.

j.e.trip, 30-10-2010

Samen met mijn dochter en haar 3 kinderen van 2,4 en 8 jaar hebben wij een prima verblijf gehad op de camping in een bungalow.Nadeel was,dat om de bungalows de bestrating bestond uit gebroken kiezelsteentjes.Dit had op de jongste een enorme aantrekkingskracht.Ze lagen letterlijk overal! Het zwembad is fantastisch aangelegd.Wel jammer dat het water erg koud was,de temperatuur van het zeewater was gelukkig een paar graden warmer.Vanaf de camping naar de zee is het lopend nog een hele afstand voor kleine kinderen.De speeltuin op de camping is ook leuk,maar de mensen lieten menigmaal de toegangshekjes los, waardoor de kinderen toch in een zijstraat konden komen.Even opletten dus.Met ingang van november wordt de Supermarkt op de camping gerenoveerd,maar op 1 klm. afstand ligt een Lidl en een Mercadona.Wij waren voorzien van een huurauto, wat we een ieder ook wel aanraden,gezien de afstanden naar de omliggende plaatsen.Verder prima naar de zin gehad.Leuke camping voor jong en oud.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Prachtige campnig

JJ, 20-9-2010

Zeer mooie camping. goed schoon gehouden. 700 meter naar strand, maar er gaat elke 15 minuten een busje. Shows en mini disco zijn leuk, alleen spaans. Echter vanaf tweede week van september geen busje naar strand, geen mini club, geen mini disco door de week. 90% zijn spanjaarden. We waren in enige nederlands gezin met kinderen op de camping. WIFI eerste 10 uur gratis, op zicht goede aanbieding, maar ik had geen bereik in/om vakantie huisje. Wel (te) veel auto verkeer vanaf 8:00 s ochtends tot 22:00 s avonds. kinderen moeten constant aan de kant voor auto's. Speel toestellen zijn wel perfect en afgesloten voor verkeer.
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internacional La Marina in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internacional La Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Internacional La Marina scoort een 8.03 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: