Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa ****

Zoover award

45 reviews over Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa in het Nederlands

Een echte aanrader!

Carin & Ton, 10-6-2017

Een super hospitality in een super mooie omgeving. Volop privacy op de locatie en bij de luxueuze safari tent.

Zittend op de porch of lekker luierend in de hangmat ga je helemaal op in de natuur. Heerlijke rust en een fantastisch team van finca les coves. Meer kan een mens zich niet wensen.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk ontspannend in de natuur.

Anouk Beusink, 26-8-2016

Ik was samen met mijn familie en de hond op vakantie daar. Hele mooie rustgevende omgeving. Echt een plek om nog vaker terug te komen
Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooie ervaring

Dieke de boer, 25-8-2016

Erg vriendelijke en gasvrije beheerders. Niets slechts over te noemen.
Gereisd met partner in juli 2016

Beste camping waar ik ooit ben geweest!!

Jocelyn Wedding, 24-8-2016

Perfecte service, zeer vriendelijk, schone camping, zwembad was heerlijk, voor de kinderen ook een geweldige plek oom hun vakantie door te brengen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Glamping met hoofdletter G!

Jeroen Bakx, 7-8-2016

Eigenlijk is het geen tent meer.. aan alles is gedacht.. supermooie eigen Toilet/Douche voorziening. longset, BBQ
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig!

Fam. Groenendijk, 14-7-2016

Finca Les Coves is een absolute aanrader voor zowel jong als oud. Wij zijn hier met onze twee dochters van 3 en 5 geweest en we hebben enorm genoten. De locatie is werkelijk prachtig, het sanitair en de safaritent helemaal top. Erg schoon en heel ruim opgezet. Op het terrein een mooi onderhouden zwembad, trampoline, ping pong tafel, jeu de boules, bar met loungeplaatsen. Onze dochters hebben nog een super leuke jeepsafari gedaan met als traktatie een spectaculair uitzicht over het landschap. In de omgeving leuke dorpjes. Het ligt ong 20 min rijden van Alicante maar wij zijn twee keer naar het strand iets dichterbij geweest. Alles is met de auto erg goed te doen.

De eigenaren Wilco en Addi zijn ontzettend gastvrij en vriendelijk. Iedere ochtend een vers stokbroodje van Wilco en Addi zorgde 's avonds voor een heerlijke paela. Wij hebben echt genoten en zullen zeker terugkomen. Bedankt Wilco en Addi!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijk genieten en bijkomen!

Mark, 6-7-2016

Je kan hier naar heerlijk relaxen en bijkomen, ook leuke activiteiten of uitstapjes doen. Afgelegen rust, maar binnen handbereik strand etc.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

alles wat je verwacht van luxe kamperen

karen van swelm, 5-7-2016

Ik kan niets bedenken wat niet goed was
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Zo rustig & fijn! Alleen, met 2, met gezin.

Renée Dubois, 5-7-2016

Weet dat je een avontuurlijk eindje moet rijden voor het strand en de supermarkt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige plek!

Hans, 5-7-2016

Een fantastische plek, super gastvrije en goede uitvalsbasis voor wandelen, autoritten, zee, stad, etc etc.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa in Jijona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa scoort een 9.75 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: