Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa *****

Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa
Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa bij:

9 reviews over Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa in het Nederlands

Prima uitgerust hotel

Kelly, 29-7-2017

Zeer mooi karakteristiek hotel, hotel is authentiek ingericht en heel mooi verzorgd onderhouden. Vorig jaar Lopesan Meloneras gedaan en dit hotel is zeker te vergelijken alleen kleinschaliger. Vriendelijk onthaald met een glasje. De kamers zijn zeer ruim met zeer grote tv met heel goede kwaliteit, badkamer met alles wat je nodig hebt, enige minpuntje de bedden hadden net iets groter gemogen. Wij hadden halfpension, ontbijt was zeer verzorgd met genoeg keuzen en versgeperst sinaasappelsap, je had de keuze om smiddags of savonds te eten dit was a la cart ipv buffet, de kinderen kregen ook telkens kleurtjes, aan de poolbar is een kleine hap wel te groot als je met 4 iets snel wil eten ben je toch een 60€ kwijt. Het zwembad in onze periode moest je je bedjes niet reserveren wij gingen pas om 9u30 en dan hadden we nog alle keuze om te gaan zitten, het is geen super groot zwembad maar wel proper. Een auto is toch wel aangeraden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Luxe golf resort met mooi lagunezwembad

evy, 9-10-2013

dit hotel ligt in een prachtig natuurgebied en heeft een supermooie 27 holes golfbaan.De SPA is niet zo groot maar de behandelingen zijn zeer verzorgd.Het is heerlijk lunchen of dineren in het restaurant met panoramisch overdekt buitenterras.Rustzoekers zullen hier heel gelukkig zijn.
Gereisd met partner in augustus 2013

Geen 5 sterren

Walter, 12-5-2013

We logeerden enkele jaren geleden 1 nacht in dit hotel; verbleven er nu 4 dagen.

Moesten helaas vaststellen dat het hotel al echt verouderd is en slecht onderhouden. Wat kamer betreft :tv-toestel Philips model 1995 of zowat (slecht beeld niet aangepast aan hd uitzendingen, beperkt aantal kanalen, trage teletekst ), internetverbinding werkte niet of traag, airco luidruchtig, plastic gordijn en goedkope douchesproeier in badkamer ...

Gemeenschappelijke ruimtes :buiten: tuin en terras slecht onderhouden, bv. totaal versleten parasols, niet onderhouden ligbedden ... binnen: zomerrestaurant nog gesloten tot 15 juni, oubollige lobbybar.

Maaltijden: namen enkel ontbijt (genoeg en goede gezellige restaurantjes in Denia zelf): buffet rommelig en dus weinig uitnodigend, ontbijtrestaurant zeer lawaaierig, gelukkig twee keer op terras kunnen eten, koffie van bedenkelijke kwaliteit (je kan wel espresso koffie bestellen maar wordt niet met veel geestdrift gebracht en je moet geduld hebben)

Gereisd met partner in april 2013

golf-en zonaanbidders voelen zich hier thuis

Naam Naam, 22-4-2013

gewoon een lekkere plek om te komen, voelt voor ons als "thuis"komen
Gereisd met partner in april 2013

heerlijk luxe

mevrouw Kalt, 27-4-2012

jammer dat het binnenzwembad niet te gebruiken was als gast, alleen als Spa bezoeker
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

goed hotel wel een auto bij hebben

j en j en b, 19-8-2008

Wij zijn hier 15 dagen geweest . Gelukkig hadden wij wel onze auto bij het ligt zeker 10 min met de auto van denia en is echt niet te lopen ! Personeel is heel vriendelijk. Wij hadden een suite was echt super mooi. Hele goede bedden ! Ruime badkamer. Denia is saai en oud ! Wel goede restaurants. Voor kinderen weinig te beleven onze dochter is 13 jaar.
Gereisd familie in augustus 2008

Harry van Ommen, 22-2-2006

prima hotel naast golfbaan met prima drivingrange.

mooi zwembad.

gezellig terras en levendige lobby.

prima hotel voor een paar dagen vakantie gecombineerd met golf.

wel auto nodig om Denia , Javea of strand te bereieken

Gereisd met partner in oktober 2004

kitty verspaandonk, 8-11-2005

met mijn man samen een georganiseerde golfvakantie gehad. in een prachtig hotel met een heel gezellig restaurant met hele leuke mensen in de bediening,alles was tiptop verzorgd, echt een aanrader.vooral de prachtige golfbaan, is denk ik toch wel een van de mooiste in spanje.super!!!!!
Gereisd anders in november 2005

de kimpe, 17-5-2005

Voor een 5* hotel een echte tegenvaller! Zou het eerder willen bestempelen met een 4*. Ligging is aardig in de bergen, naast de golfbaan. Verder is er weinig te beleven. Stand, Denia en Javea zijn daardoor lastiger te bereiken. Service is slecht en traag. Neem gerust de tijd om in en uit te checken (per keer ruim een half uur)of om op bijvoorbeeld je koffie te wachten. Loopt echt te weinig personeel rond. Ontbijt daarentegen is goed verzorgd. Mooi zwembad.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa in Jesus Pobre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa scoort een 7.59 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: